Re: E kategooria kursused.
Postitatud: R Mai 22, 2020 7:31 pm
Üks paremaid pilte mis näinud, mis load olema peavad mingi asja jaoks.
mu piisonipoeg ei tekita ka huvi, kuna vedrude vahepuksiga lisalehed ei tõsta üles tühja käru ja samas asuvad tööle koormatud käru puhul, mistõttu kattega ülekoormatud käru näeb ikka välja kui tühi ...Landy kirjutas: ↑R Mai 22, 2020 6:38 pm... kuidas sini-valges masinas kodnikud oli maanteel "kahe tonnise" mulla, kivi või tsemendikoormaga kegehaagisega vennad rajalt maha võtnud. Reeglina käsid seal juba käru rattad koopasse ja kugelt oli näha,et koorem suht üle normi.
Samas UAZ-i haagis on sellevõrra meeldiv kerghaagis,et ka täiskoorem liiva või freesafalti ei suru vedrusid kuigivõrd kokku ega tekita liigset huvi. ...
Kõlab veidi vana miilitsajutu moodi- "püksi panin aga järele ei jätnud". E. õnnestus kahetonnist pommi vedada ja trahvi ei saanud. Aga kui oleks keegi alla jäänud, selle pärast, et pidurdatav mass on oluliselt suurem, kui pidurid jõuavad kinni hoida? Lihtsalt mõtlemiseks.honkomees kirjutas: ↑R Mai 22, 2020 10:23 pmmu piisonipoeg ei tekita ka huvi, kuna vedrude vahepuksiga lisalehed ei tõsta üles tühja käru ja samas asuvad tööle koormatud käru puhul, mistõttu kattega ülekoormatud käru näeb ikka välja kui tühi ...Landy kirjutas: ↑R Mai 22, 2020 6:38 pm... kuidas sini-valges masinas kodnikud oli maanteel "kahe tonnise" mulla, kivi või tsemendikoormaga kegehaagisega vennad rajalt maha võtnud. Reeglina käsid seal juba käru rattad koopasse ja kugelt oli näha,et koorem suht üle normi.
Samas UAZ-i haagis on sellevõrra meeldiv kerghaagis,et ka täiskoorem liiva või freesafalti ei suru vedrusid kuigivõrd kokku ega tekita liigset huvi. ...