Celebrity Deathmatch - Niva vs. Defender
Moderaator: Moderators
Celebrity Deathmatch - Niva vs. Defender
Lõpuks
Aga üks hea uudis ka, Defenderi asemele on leitud odavam ja parem auto
http://m.arileht.delfi.ee/article.php?id=70702157
Aga üks hea uudis ka, Defenderi asemele on leitud odavam ja parem auto
http://m.arileht.delfi.ee/article.php?id=70702157
56157755
Re: Defenderi lõpp
Kala, lõpuks ometi
Ei tia, kas Vaardmann pöördub nüüd oma juurte, ehk siis niva juurde tagasi?
On ju teine justkui parem...
Kaspar
Ei tia, kas Vaardmann pöördub nüüd oma juurte, ehk siis niva juurde tagasi?
On ju teine justkui parem...
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: Defenderi lõpp
Defender tundus välimuselt lahe, äge, aegumatu jne... , aga jah-hh kuni sinnamaani, kui sain ka korra sisse rooliratta taha istuda minu jaoks oli ebamugav ja kuidagi väga viltune kogu see lugu seal...
ROTT
+3 72 55 55 55 27
+3 72 55 55 55 27
Re: Defenderi lõpp
Eksperdid ütlevad, et tõeliselt mudasel maastikul on Niva isegi parem kui Defender, ja samas kaks korda odavam.
A see on küll üks huvitav väide, või mis
A see on küll üks huvitav väide, või mis
XC 70
Re: Defenderi lõpp
Niva on uskumatult hea läbivusega võrreldes paljude pillidega tehaseseades.
Suht hea vedrustus ja väike kaal viiba ta päris kaugele metsa ja kõrgele mäkke.
Suht hea vedrustus ja väike kaal viiba ta päris kaugele metsa ja kõrgele mäkke.
Proto
53951597
53951597
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Defenderi lõpp
Defekas (ja enamus teisi Tõsiseid Maastureid) kaalub paraku mehemoodi. Mida pehmem, seda kiiremini saab edasiliikumisest allaliikumine, mida ülemotoriseerimine vaid kiirendab.Praks1 kirjutas:Niva on uskumatult hea läbivusega võrreldes paljude pillidega tehaseseades.
Suht hea vedrustus ja väike kaal viiba ta päris kaugele metsa ja kõrgele mäkke.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Defenderi lõpp
https://www.youtube.com/watch?v=Ohrayt0 ... freload=10v6sa kirjutas:
Defekas (ja enamus teisi Tõsiseid Maastureid) kaalub paraku mehemoodi. Mida pehmem, seda kiiremini saab edasiliikumisest allaliikumine, mida ülemotoriseerimine vaid kiirendab.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 44
- Liitunud: P Okt 26, 2014 7:46 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Defenderi lõpp
Uaz Hunter sobiks kah vist!!!
https://www.youtube.com/watch?v=eC74C80FN7E
https://www.youtube.com/watch?v=zgHFs5bLaD0
https://www.youtube.com/watch?v=eC74C80FN7E
https://www.youtube.com/watch?v=zgHFs5bLaD0
- Manused
-
- DETAIL_PICTURE_607565_31256282.jpg (48.1 KiB) Vaadatud 4387 korda
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Defenderi lõpp
Möh? Mihuke Tõsine Maastur on kergem, kui Niva?tyyp07 kirjutas:Ah, ära plära...]
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Defenderi lõpp
LUAZv6sa kirjutas:Möh? Mihuke Tõsine Maastur on kergem, kui Niva?tyyp07 kirjutas:Ah, ära plära...]
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Defenderi lõpp
Julge väide foorumis, kus vaid Suur Patrull on tegija...Kjen kirjutas:LUAZv6sa kirjutas:Möh? Mihuke Tõsine Maastur on kergem, kui Niva?tyyp07 kirjutas:Ah, ära plära...]
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Defenderi lõpp
Luazil puudub aeglusti, seega ei kvalifitseeru maasturiks - või kuidas?
Re: Defenderi lõpp
Väljavõte Wikipeediast:mart77 kirjutas:Luazil puudub aeglusti, seega ei kvalifitseeru maasturiks - või kuidas?
Maastikuauto ehk maastur ehk džiip on suurendatud maastikuläbimisvõimega sõiduauto, mis on sobib liiklemiseks lisaks tavateedele, ka raskemates teeoludes või maastikul
Unimogil ka ei ole eraldi aeglustavat kasti. Mõnedel Subaru Legacy mudelitel aga siuke värginus olla küll küljes.Suurimad erinevused tavaautost on:
Suurendatud mootori võimsus,
Paindlikum vedrustus,
Tugevdatud ülekanne ja vastav käigukasti ehitus,
Põhja kaitstus ja suurem kõrgus maapinnast (kliirens).
Reeglina vähemalt ühe telje diferentsiaal lukustatav.
Tavaliselt üldisest vastupidavam ehitus ja mehhanismid.
Ja ühtlasi sai ka selle dziibi nimelise sõna õigus elule kinnitust
Riiklikud ametkonnad ka ei pea aeglusti olemasolu obligatoorseks.
M ja N kategooria sõidukid loetakse maastikusõidukiteks, mida tähistatakse G tähe
lisamisega kategooria tähisesse, kui nad täidavad järgmisi nõudeid:
1. N1 kategooria sõiduk, mille täismass ei ületa 2,0 t ja M1 kategooria sõiduk, kui neil
vähemalt üks esi- ja üks tagatelg on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on
võimalik välja lülitada ja vähemalt ühe veotelje diferentsiaal on lukustatav või sellel
on sarnast toimet omav mehhanism ning kui ilma haagiseta sõidukid on võimelised
ületama 30 % tõusu. Lisaks sellele peavad sõidukid rahuldama järgnevast kuuest
nõudest vähemalt viite nõuet:
a) pealesõidunurk on vähemalt 25º;
b) eemaldumisnurk on vähemalt 20º;
c) teekumeruse ületusnurk on vähemalt 20º;
d)vähim esitelje kliirens on 180 mm;
e) vähim tagatelje kliirens on 180 mm;
f) vähim kliirens sildadevahelises alas on 200 mm;
Re: Defenderi lõpp
Ei tea kas El Presidente joob juba nädal aega masendusest piima ,et pole nii tähtsat uudist veel kommenteerinud?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944