Celebrity Deathmatch - Niva vs. Defender

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Celebrity Deathmatch - Niva vs. Defender

Postitus Postitas kala »

Lõpuks :lol: :lol: :lol:
Aga üks hea uudis ka, Defenderi asemele on leitud odavam ja parem auto :lol:
http://m.arileht.delfi.ee/article.php?id=70702157
56157755
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: Defenderi lõpp

Postitus Postitas Jünger »

Kala, lõpuks ometi :)
Ei tia, kas Vaardmann pöördub nüüd oma juurte, ehk siis niva juurde tagasi?
On ju teine justkui parem...

Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
Koorejaam
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: N Okt 04, 2007 9:22 pm
Asukoht: Piimapunkt

Re: Defenderi lõpp

Postitus Postitas Koorejaam »

Defender tundus välimuselt lahe, äge, aegumatu jne... , aga jah-hh kuni sinnamaani, kui sain ka korra sisse rooliratta taha istuda :c :( minu jaoks oli ebamugav ja kuidagi väga viltune kogu see lugu seal...

Pilt
ROTT
+3 72 55 55 55 27
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2195
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Defenderi lõpp

Postitus Postitas puhvel »

Eksperdid ütlevad, et tõeliselt mudasel maastikul on Niva isegi parem kui Defender, ja samas kaks korda odavam.



A see on küll üks huvitav väide, või mis :roll:
XC 70
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Re: Defenderi lõpp

Postitus Postitas kala »

Eksperdid ei eksi :wink:
56157755
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Defenderi lõpp

Postitus Postitas Praks1 »

Niva on uskumatult hea läbivusega võrreldes paljude pillidega tehaseseades.
Suht hea vedrustus ja väike kaal viiba ta päris kaugele metsa ja kõrgele mäkke.
Proto
53951597
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Defenderi lõpp

Postitus Postitas v6sa »

Praks1 kirjutas:Niva on uskumatult hea läbivusega võrreldes paljude pillidega tehaseseades.
Suht hea vedrustus ja väike kaal viiba ta päris kaugele metsa ja kõrgele mäkke.
Defekas (ja enamus teisi Tõsiseid Maastureid) kaalub paraku mehemoodi. Mida pehmem, seda kiiremini saab edasiliikumisest allaliikumine, mida ülemotoriseerimine vaid kiirendab. :lol:
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
tyyp07
I live off from the mud
Postitusi: 1740
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Re: Defenderi lõpp

Postitus Postitas tyyp07 »

v6sa kirjutas:
Defekas (ja enamus teisi Tõsiseid Maastureid) kaalub paraku mehemoodi. Mida pehmem, seda kiiremini saab edasiliikumisest allaliikumine, mida ülemotoriseerimine vaid kiirendab. :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=Ohrayt0 ... freload=10
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
TerranoTraktor
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: P Okt 26, 2014 7:46 pm
Asukoht: Tartu

Re: Defenderi lõpp

Postitus Postitas TerranoTraktor »

Manused
DETAIL_PICTURE_607565_31256282.jpg
DETAIL_PICTURE_607565_31256282.jpg (48.1 KiB) Vaadatud 4405 korda
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Defenderi lõpp

Postitus Postitas v6sa »

tyyp07 kirjutas:Ah, ära plära...]
Möh? :shock: Mihuke Tõsine Maastur on kergem, kui Niva?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
Kjen
Der Sponsor
Postitusi: 540
Liitunud: N Jaan 11, 2007 3:14 am
Asukoht: Tallinn

Re: Defenderi lõpp

Postitus Postitas Kjen »

v6sa kirjutas:
tyyp07 kirjutas:Ah, ära plära...]
Möh? :shock: Mihuke Tõsine Maastur on kergem, kui Niva?
LUAZ :yupikaye
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Defenderi lõpp

Postitus Postitas v6sa »

Kjen kirjutas:
v6sa kirjutas:
tyyp07 kirjutas:Ah, ära plära...]
Möh? :shock: Mihuke Tõsine Maastur on kergem, kui Niva?
LUAZ :yupikaye
Julge väide foorumis, kus vaid Suur Patrull on tegija... :roll:
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
mart77
True Off Roader!
Postitusi: 1020
Liitunud: K Juun 14, 2006 11:19 pm

Re: Defenderi lõpp

Postitus Postitas mart77 »

Luazil puudub aeglusti, seega ei kvalifitseeru maasturiks - või kuidas?
Kasutaja avatar
Kjen
Der Sponsor
Postitusi: 540
Liitunud: N Jaan 11, 2007 3:14 am
Asukoht: Tallinn

Re: Defenderi lõpp

Postitus Postitas Kjen »

mart77 kirjutas:Luazil puudub aeglusti, seega ei kvalifitseeru maasturiks - või kuidas?
Väljavõte Wikipeediast:
Maastikuauto ehk maastur ehk džiip on suurendatud maastikuläbimisvõimega sõiduauto, mis on sobib liiklemiseks lisaks tavateedele, ka raskemates teeoludes või maastikul
Suurimad erinevused tavaautost on:

Suurendatud mootori võimsus,
Paindlikum vedrustus,
Tugevdatud ülekanne ja vastav käigukasti ehitus,
Põhja kaitstus ja suurem kõrgus maapinnast (kliirens).
Reeglina vähemalt ühe telje diferentsiaal lukustatav.
Tavaliselt üldisest vastupidavam ehitus ja mehhanismid.
Unimogil ka ei ole eraldi aeglustavat kasti. Mõnedel Subaru Legacy mudelitel aga siuke värginus olla küll küljes.
Ja ühtlasi sai ka selle dziibi nimelise sõna õigus elule kinnitust :D

Riiklikud ametkonnad ka ei pea aeglusti olemasolu obligatoorseks.
M ja N kategooria sõidukid loetakse maastikusõidukiteks, mida tähistatakse G tähe
lisamisega kategooria tähisesse, kui nad täidavad järgmisi nõudeid:
1. N1 kategooria sõiduk, mille täismass ei ületa 2,0 t ja M1 kategooria sõiduk, kui neil
vähemalt üks esi- ja üks tagatelg on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on
võimalik välja lülitada ja vähemalt ühe veotelje diferentsiaal on lukustatav või sellel
on sarnast toimet omav mehhanism ning kui ilma haagiseta sõidukid on võimelised
ületama 30 % tõusu. Lisaks sellele peavad sõidukid rahuldama järgnevast kuuest
nõudest vähemalt viite nõuet:
a) pealesõidunurk on vähemalt 25º;
b) eemaldumisnurk on vähemalt 20º;
c) teekumeruse ületusnurk on vähemalt 20º;
d)vähim esitelje kliirens on 180 mm;
e) vähim tagatelje kliirens on 180 mm;
f) vähim kliirens sildadevahelises alas on 200 mm;
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Defenderi lõpp

Postitus Postitas heints »

Ei tea kas El Presidente joob juba nädal aega masendusest piima ,et pole nii tähtsat uudist veel kommenteerinud?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”