16. leht 18-st

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitatud: K Okt 14, 2020 7:58 pm
Postitas v6sa
Landy kirjutas:
K Okt 14, 2020 4:08 pm
v6sa kirjutas:
K Okt 14, 2020 12:58 pm
Hakkab looma :twisted:
Tavalise vahekasti viskasid vahelt välja ja lehendsid nelikveokuidagi muud moodi - seega ka aeglustit ja keskdifrilukku pole, aga kuna sidurit pole ka ja jõudu jagub ohtralt siis selle taha maastikul asi ei jää.
Samas keskdifri asmele pamid sildadesse limited-slip difrilukud.
Ainus nõme asis, et aegusltit pole ja ühtlne aegalne liikumine/roomamine keerukas.
Oled kindel? Ma nagu ei märganud, et oleks alumise otsa kiirustest räägitud. Iseenesest elektrimootor hakkab wäänama pea nullist (natuke peab ikka pöörlema, et mitte kohe päris maha põleda.

Aga kuna muu hulgas tehti ka madaldus, siis ilmselgelt on tegu linnamaasturiga;)

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitatud: K Okt 14, 2020 9:38 pm
Postitas Landy
v6sa kirjutas:
K Okt 14, 2020 7:58 pm
Landy kirjutas:
K Okt 14, 2020 4:08 pm
v6sa kirjutas:
K Okt 14, 2020 12:58 pm
Hakkab looma :twisted:
Tavalise vahekasti viskasid vahelt välja ja lehendsid nelikveokuidagi muud moodi - seega ka aeglustit ja keskdifrilukku pole, aga kuna sidurit pole ka ja jõudu jagub ohtralt siis selle taha maastikul asi ei jää.
Samas keskdifri asmele pamid sildadesse limited-slip difrilukud.
Ainus nõme asis, et aegusltit pole ja ühtlne aegalne liikumine/roomamine keerukas.
Oled kindel? Ma nagu ei märganud, et oleks alumise otsa kiirustest räägitud. Iseenesest elektrimootor hakkab wäänama pea nullist (natuke peab ikka pöörlema, et mitte kohe päris maha põleda.

Aga kuna muu hulgas tehti ka madaldus, siis ilmselgelt on tegu linnamaasturiga;)
Väänet ja jõudu on seal jah sitta kanti, seeg aeglustit seepärast jah vaja pole.
Seal mainiti, et Land Roveri enda (LT230) vahekast asendati Ashcroft Transmissionis toodetud vahekastiga, milles vist ka limited slip keskdiffer ( maini kolme difrit) sees.
-2" madaldussari ja heavy duty vedrud ( kuna akud rasked) jah pandu ning ühstlasi ka madalama profiliga 16" rehvid.
See ju nende esimene promo auato ning teistes artikltes mainiti, et iga auto tehakse kliendi soove arvestades.

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitatud: N Okt 15, 2020 8:54 am
Postitas olli
Ka Mercedes tegutseb. 4x4² EQC kontsept (vähemalt hetkel veel). Portaalsillad, beadlock veljed jne. Lisaks jutud vaikselt liiguvad elektrilisest G-wagonist. Eks tulevik näitab..

https://www.youtube.com/watch?v=AwStZpTvr5E

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitatud: E Veebr 08, 2021 7:58 pm
Postitas Landy
Kuidas teha Defender eletriliseks ja millised on teiste tootjate lahendused.
https://www.fwi.co.uk/machinery/4x4s/la ... sformation

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitatud: K Mär 31, 2021 6:07 pm
Postitas vai

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitatud: K Juul 14, 2021 9:13 am
Postitas vai

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitatud: T Juul 20, 2021 7:04 pm
Postitas MahviaDeTyrk

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitatud: N Juul 29, 2021 12:42 am
Postitas Landy
Jeep Wrangleriga elektri jõul off-roadimas:
https://www.youtube.com/watch?v=391AsASvmi8

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitatud: R Juul 30, 2021 1:00 am
Postitas Landy
Landy kirjutas:
N Juul 29, 2021 12:42 am
Jeep Wrangleriga elektri jõul off-roadimas:
https://www.youtube.com/watch?v=391AsASvmi8
Niiplaju siis elektruato optsioonist - maanteel ~28 miili ja metsateel ~3,1 miili sõiduulatust

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitatud: T Okt 18, 2022 11:34 pm
Postitas Landy
Tšehhid elektrifitseerisid UAZ Hubteri.
https://spartan.mwmotors.cz/

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitatud: L Jaan 21, 2023 11:59 pm
Postitas Landy
Sekeldused elektrilise Hummeriga
https://www.youtube.com/watch?v=VfaZQMs3H60

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitatud: P Veebr 19, 2023 8:24 am
Postitas ahto42
Paneme haagise sappa
https://youtu.be/LjuTg6diDCU

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitatud: P Veebr 19, 2023 11:36 am
Postitas v6sa
Järjekordne sisutu võrdlus:(

Kui kaugele suudavad tõmmata sarnast haagist kaks autot, mille paakides on kümnekordne kütusekoguse erinevus.

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitatud: P Veebr 19, 2023 1:59 pm
Postitas MustVälk
v6sa kirjutas:
P Veebr 19, 2023 11:36 am
Järjekordne sisutu võrdlus:(

Kui kaugele suudavad tõmmata sarnast haagist kaks autot, mille paakides on kümnekordne kütusekoguse erinevus.
Täpselt. :)
Ma ei ütle, et elekter on hea tulevik, aga hea alternatiiv on ikka.
Alati ei olegi vaja võimalikult kaugele saada võimalikult kiiresti. Tehakse laadimis jaamad ja puhkekohad vahele õigele kaugusele, siis sõit on seiklus nagu vanasti! :)

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitatud: P Veebr 19, 2023 5:42 pm
Postitas GC
Elekter, elekter, elekter... aga seda on ju ka vaja toota.
Ok, toodame tuulikute ja päikeseparkidega... aga selleks on ju vaja tuulikuid ja paneele toota.
Autode puhul on vaja veel toota akusid. Selleks on vaja rajada sadu uusi kaevandusi.
Kas keegi täna järge peab kui suur see "võit" keskkonna säästmise mõttes lõpuks on!?
Tegelikult tuleb vähendada tarbimist!
Alustada võiks meelelahutusest!