Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2863
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.

Postitus Postitas totu »

Ahto P kirjutas:
R Veebr 03, 2023 2:20 pm
Minule jäi selle viimase postituse sisu ebaselgeks. Võtad äkki paari lausega kokku selle?

32 rattaga ei ole sisuliselt mingit kulu autole veel.

Ma küsin siis sedasi. Meil on komplektsed tehase kuudiga autod millel 40+ ratas. TR3 klassi jaoks on ilmselgelt rasked ja jõuetud jne.
Kuhu mujale klassi sellisega saab?
OK, räägime ikkagi võistlusspordist. 32" kannatavad enamus autod ära, 33-37" võistlusrehviga saab enamus autodega sõita, üle selle pigem "meelitada". Selleks, et ruuduliste silmadega "hullu panna" peavad sillad, alates 33" juba tugevama (kallima) sisuga olema. Paljukiidetud Toyota 8" sildadel ei olnud ühtegi asja, mis oleks kestnud ja seda 33" rehviga ja silmapaistvalt jõuetu 2,4 bensukaga. Tihendi viga- nõus.
Küsiks vastu- millisele tehaseautole mahub 40+" rehv? Oskan lugeda, et tehase kuudiga aga see eeldab juba tõsiseid ümberehitusi ja kuhu selline asi peaks siiis kvalifitseeruma. Kindlamast kindlam on, et võidurelvastumiseks läks/läheb, sõltumata reeglitest. Alati on keegi, kes tõlgendab reegleid kavalamalt ja loob endale eelise ja sama kindel on, et alati on keegi, kes tahaks seda osa reeglitest kohitseda. Nagu juba märkisin, reeglitele vastavaid autosid ei ole eetiline kõrvale jätta (TR-2 ga küll nii läks). Orienteerumisel veel vist läbivus veidi olulisem kui kiirus aga liigume sinnapoole, et on vaja väga kiiresti läbida.
Ja veelkord, selleks, et võistlejaid jurde tuleks on vaja ala, kui selline, "pildile" saada. Keegi ei taha liituda mingite "friikide" kambaga, kes võistlevad salaja enda mutta uputamises. Rahvas tahab kiirust ja draamat (tsirkust ja leiba :D ). Kes oskab, see vaidleb (reeglite ja klasside teemal väga ei viitsi, nii kui nii igaüks tahab endale oma klassi, et siis võitja olla).
Viimati muutis totu, T Veebr 07, 2023 3:38 pm, muudetud 3 korda kokku.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Alllu
Fitting 44"
Postitusi: 492
Liitunud: T Dets 16, 2014 9:30 am
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.

Postitus Postitas Alllu »

Ei tea. Sõidame 33 rehviga orginaal sisuga ja pole keegi kellegi peale sillas sülitanud. Võib vabalt panna vabas 35 rehvi . Kui vaja siis tugevad võllid. Tr1 klassis sõidavad kõik tugevate võllidega, et saaks 29 rehviga sõita. Kui tr1 juba 35 siis võiks vabas ka juba 35 olla.
Y61 GU4 matkakas & TerranoPatrol võistluseks
Vuran Offroad Team - Vuran.ee
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.

Postitus Postitas Landy »

boob kirjutas:
R Veebr 03, 2023 4:01 pm
Mõningate võistlejate ja mittevõistlejatega rääkides on kumanud läbi sellised teemad.

TR1 peaks olema rohkem originaalilähedane ja rajad peaks olema kindlasti tänastest kergemad. Vintsimine peaks olema pigem sõiduvea paranduseks, mitte selleks, et paar tundi tuimalt vintsida.

TR2. Praeguse vaba muudaks TR2 klassiks, rehvimõõt nagu vanasti 37", sirge sild ja vähesed ümberehitused ning tugevdused lubatud.

TR3 jäägu nagu on või siis äärmisel juhul vähegi võrdsustamiseks tühikaalupiirang.

VABA, reeglid on okei, aga rattamõõt võiks olla vastavalt masina tühikaalule ja silla tüübile. Umbes nii, et 1500kg on 33", 2000kg on 35", 2500 on 37" ja üle 2500 on mõõt vaba, portaalsilla korral üks aste allapoole, ehk kuni 2500kg masin on 35". Seega saaks ka need 40" rattaga turistid oma kolmetonnise patroliga rajale.

ATV puhul võib ATV klassi sellisel kujul ära kaotada ja ATV VABA uuesti lihtsalt ATV klassiks nimetada.

Murekohtadeks paistab olema veel navigeerimisoskus, gpsi kasutamise oskus. Ma olen püüdnud jõudumööda kõiki aidata nende navigatsioonitehnika muredega, aga päris nullist on võistluste alguses keeruline kõike selgeks teha. Äkki väiksed õpitoad oleks abiks?
Sellest kalsside ja klassi nimede reformist on soitutud vaist juab pea 10 aastat .
Ideid on olnud erinevaid :
1)
*TR1-> alustada uuesti nullist (tehaseautod, min. muudatustega)
*praegune TR1 -> TR2
*Vaba- > Vaba +
*Safrikollid- > vaba
*TR3 - > jääb nii nagu on)

2) Sinu pakutud idee

3)
*TR0 e hüppelava võistlusoffroadi- > tehaseautod, min. muudatustega (nagu vanasti)
*TR1-> nii nagu on
*Vaba- > Vaba +
*Safrikollid- > vaba
*TR3 - > jääb nii nagu on

TR2 osas mäletad valesti - oli sirge sillaga 35" ja portaaliga (UAZ) 33"

ATV osas on sul õigus.

(Mitte väha ammu) olid tõesti õpitoad, mida Ermi ja Urvo(?) tegid ning kus nii erinevaid programme, kui ka navigeerimise põhitõdesid õpeteti.
Äkki vanahärrad võtaks selle teema uuesti päevakorda?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Ahto P
Rock Crawler
Postitusi: 593
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.

Postitus Postitas Ahto P »

Kes kellega magama peab, et see asi sinna suunas ka liiguks? :D
Kes need otsustajad on?

Ka see tagasihoidlikum Tr0 või TR1 oleks äge. Iseasi kas klasse oluliselt juurde vaja on? Pigem võiks neid minimaalselt olla.
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.

Postitus Postitas Movistar »

Minuarust võiks neid klasse olla 3.
TR1 selline lihtne ja piiratud.
TR2 kõik mis pole ei "liha ega kala",saaks sinna klassi. Pun nr ja tänavaliikluseks asjad korras oleks alustuseks piisav.
TR3 nii nagu on.

Kõik muud TR0 ja TR5 nimelised asjad võiks olemata olla.
Ja siis tavaline TUR. Kui see jääb lahjaks,siis TR2 uks on avatud ka valgele numbrile,kui paberid seda võimaldavad.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.

Postitus Postitas Landy »

Ahto P kirjutas:
E Veebr 06, 2023 2:34 pm
Kes kellega magama peab, et see asi sinna suunas ka liiguks? :D
Kes need otsustajad on?
Ka see tagasihoidlikum Tr0 või TR1 oleks äge. Iseasi kas klasse oluliselt juurde vaja on? Pigem võiks neid minimaalselt olla.
4x4 AK - alustada võid Arto Künnapasest,kuigi ma ei usu, et ta sellest koos magamise ideest väga vaimustatud on ;-) .
Tegelikult tuleks üks veidi suurem ümarlaud kokku võtta ja olukorrale ning eelkõige tumedaks kiskuvale tulevikule tõsiset silma vaadata.

Vastused tuleb leida järgmistel küsimustele:
Võistlus- offroadi tulevik
*Milline on offroadi kui distsipliini tulevik üldse
*Milline on kariksaja jätkusuutlikus ja ajaine perspektiiv
*Kas meistrivõistluste ringaja sari on ongi ainus tulevik?

Võsistlusmasinad ja klassid
*Masinaklassid ja nende tulevik mõlemas sarjas
*Kas uus on hästi unustatud vana? ( mõtted kassidest: TR0, TR2, Vaba+)
*Värske vere puudus - kas põhjuseks see, et Turisti kalssist TR1-e on hüpe liiga karm?
*Mida teha Safari kollidega?
*Alga võistleja stipendium?

PR ja ala propageerimine
*Miimimumina - 4x4 AK pressiteade peale iga võistlust tulemustega ja ülevaatega pressile saata
*Maksimum - 4x4 AK pressitedae enne iga võistlust pressile
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.

Postitus Postitas LauriJ »

Ma ei usu, et see klassides teh. reeglite muutmine midagi juurde annab. Võtame nt TR3 klassi - see ju eluaeg samade reeglitega olnud (no väike ratta diameetri muutus ja miinimum kaal tulid mingi aeg) aga joonel ikka autosi vähe. Paljud on oma autod maha müünud. Meie müüsime ka oma TR3-e maha, kuna ei viitsinud seda tehnikat pidevalt hooldada - vähemalt 2 nädalat enne võistlust kolisid garaazi elama ja hooldama, siis võistlus nädalavahetus läheb täielikult võistlemiseks ja järgmisest nädalast mingi osa varustuse pesemisele, defekteerimisele ja hooldusele järjekordselt. Ja siis vahepeal vaja ju parendada ka autot - kergemaks, kiiremaks, mugavamaks, vastupidavamaks jne. Ühesõnaga mingi aeg saab see õhin otsa, selleks ajaks peaks uus põlvkond peale kasvama - seda väga näha ei ole.
Mingil määral arvan, et see track-i sõit on ka asjale halvasti mõjunud. Korraldajatelt nõuab see suuri maa-alasi, kus rada maha märkida (neid alasi jääb järjest vähemaks). Sõidutempo on väga kiire, võidab see, kellel parem tehnika (enamasti rohkem raha sisse topitud). Varasemalt pildistamisel oli aeglasemal autol ka võimalus võita, kui meeskond õiges järjekorras punktid valis ja kiirelt pildid ära tegi. Samas osad meeskonnad hakkavad kohe kartma navigeerimist.
no fear
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 196
Liitunud: N Mär 20, 2008 9:41 am
Asukoht: Mulkland

Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.

Postitus Postitas no fear »

Lauriga nõus. See suurte maa-alade vajadus tuleneb ju sellest, et rada peab pikk olema. Viska vanale langile 10 punkti maha ja tööd kui palju nende kotsimisega. Lisaks veel tõesti nagu Talisprindil oli, et antakse mingid lisapunktid näiteks paberil ka veel juurde, et kui soovid boonust, siis pead aega kulutama ja navigeerima. Aga ega tegelikult mulle tundub ka, et kardetakse seda navigeerimist. Saan sellest praegusest formaadist aru, et seda ilma trackita sõita on julm aga kui ei pea järjekorras võtma, siis oleks teine tera.
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
margus61
Zootramm
Postitusi: 717
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.

Postitus Postitas margus61 »

Mu paar senti, ammu pole sõita saanud.
Omal ajal olen Tallinna all Saku teest lääne pool oleva kaitseväe harjutusvälja risti ja põiki läbi jalutanud koeraga ja igavusest kõiksugu punkti potentsiaaliga objektid gepsu märkinud. Miski 150+ punkti kirjas. Viimased 3 aastat pole enam sinna asja olnud ja seis teadamata. Kui kaitsevägi lubaks, saaks päris raju orienteerumise teha, kuna seal saab kogu alal risti-rästi sõita. Miskeid hunnikuid, tõususid ja varemeid ka leiab. Kui kellelgi huvi, saadan .gpx vms faili, seal koordinaadid on, punkti kirjeldust pole ja ainult number tähiseks.
Punktide võtmisest pilte lugemata. Turistis on Imre Sirgalas vähemalt korra praktiseerinud QR koodi pildistamist ja siis tulid tulemused küll kiiresti mingi vastava progega. NFC lugemine on ka teemaks olnud, ellu pole vist jõudnud. Ehk on nüüdseks jumet miskit üles korjata?
Kasutaja avatar
beginner
True Softroader
Postitusi: 1481
Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu

Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.

Postitus Postitas beginner »

helar kirjutas:
R Veebr 03, 2023 8:07 pm
Marko,neid õpitubasid on olnud .Klass oli täis.Tehti nii oruxile kui ka ozile. Huvi oli kõvasti./---/
Klassid olid täis jah, hetkel mul enam neid klassiruume kahjuks pakkuda pole (7a möödunud vahepeal :shock: ). Aga klassis õpitule lisaks on vaja praktiline õppepäev ka korraldada, et kuidas reaalselt need programmid kasutusele võtta ja kuidas vaikeseadeid paremaks tuunida. Selleks ei pea mutta ronima, kunagi sai isegi Männikul mingid punktid valmis otsitud :-P Mina ise koolitada ei oska, sest võistlemisest ei tea midagi, aga võin toeks olla, kui keegi soovib sellist üritust korraldada.
margus61 kirjutas:
T Veebr 07, 2023 9:16 am
/---/Kui kaitsevägi lubaks/---/
See on vähe tõenäoline, sest harjutusväljade kalendrites tühjad augud on ainult üksikutel riigipühadel. Aga äkki keegi teab paremini.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.

Postitus Postitas Landy »

LauriJ kirjutas:
E Veebr 06, 2023 7:35 pm
Ma ei usu, et see klassides teh. reeglite muutmine midagi juurde annab. Võtame nt TR3 klassi - see ju eluaeg samade reeglitega olnud (no väike ratta diameetri muutus ja miinimum kaal tulid mingi aeg) aga joonel ikka autosi vähe. Paljud on oma autod maha müünud. Meie müüsime ka oma TR3-e maha, kuna ei viitsinud seda tehnikat pidevalt hooldada - vähemalt 2 nädalat enne võistlust kolisid garaazi elama ja hooldama, siis võistlus nädalavahetus läheb täielikult võistlemiseks ja järgmisest nädalast mingi osa varustuse pesemisele, defekteerimisele ja hooldusele järjekordselt. Ja siis vahepeal vaja ju parendada ka autot - kergemaks, kiiremaks, mugavamaks, vastupidavamaks jne. Ühesõnaga mingi aeg saab see õhin otsa, selleks ajaks peaks uus põlvkond peale kasvama - seda väga näha ei ole.
Mingil määral arvan, et see track-i sõit on ka asjale halvasti mõjunud. Korraldajatelt nõuab see suuri maa-alasi, kus rada maha märkida (neid alasi jääb järjest vähemaks). Sõidutempo on väga kiire, võidab see, kellel parem tehnika (enamasti rohkem raha sisse topitud). Varasemalt pildistamisel oli aeglasemal autol ka võimalus võita, kui meeskond õiges järjekorras punktid valis ja kiirelt pildid ära tegi. Samas osad meeskonnad hakkavad kohe kartma navigeerimist.
Nagu eellpooöest arutelust näha,siis TR3 reeglite või klassi kallale keegi minna ei thagi.- see härrsmeeste liiga on ju nii-kui-nii 101% võistlussport, kuhu tullaks ikka võistlema, mitte "sõitma".
Seda klassi kuidagi "rahakotisõbrlikumaks" teha on ikka jube keerukas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.

Postitus Postitas Landy »

beginner kirjutas:
T Veebr 07, 2023 11:01 am
helar kirjutas:
R Veebr 03, 2023 8:07 pm
Marko,neid õpitubasid on olnud .Klass oli täis.Tehti nii oruxile kui ka ozile. Huvi oli kõvasti./---/
Klassid olid täis jah, hetkel mul enam neid klassiruume kahjuks pakkuda pole (7a möödunud vahepeal :shock: ). Aga klassis õpitule lisaks on vaja praktiline õppepäev ka korraldada, et kuidas reaalselt need programmid kasutusele võtta ja kuidas vaikeseadeid paremaks tuunida. Selleks ei pea mutta ronima, kunagi sai isegi Männikul mingid punktid valmis otsitud :-P Mina ise koolitada ei oska, sest võistlemisest ei tea midagi, aga võin toeks olla, kui keegi soovib sellist üritust korraldada.
Eks see ruumide küsimus ole ka, aga meil off-road seltsknd piisavalt, et kui vajadus välja hõigata, ehk leiab selle ka ( soodsa hinaga) sobiliku lahenduse.
Koolitused võiks tõesti olla erinavae tarkvaralehandustele ( iga võistkond/võistlusklass) leiks endal sobiliku. Zink, Ozi-Explorer, Locus, Orux Maps ja (käsi)-GPS-ide kasutus.

Paaril korral on neid koolituspäevi korraladaud (mitempäevaste) võistlustega smama jala, kui on olnud keohapel sobilikud ruumid olemas. Seda eriti turitidele,kes ju ei sratdi reeglian võistlejatega samal ajal.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Ahto P
Rock Crawler
Postitusi: 593
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.

Postitus Postitas Ahto P »

totu kirjutas:
R Veebr 03, 2023 10:55 pm
Ahto P kirjutas:
R Veebr 03, 2023 2:20 pm
Minule jäi selle viimase postituse sisu ebaselgeks. Võtad äkki paari lausega kokku selle?

32 rattaga ei ole sisuliselt mingit kulu autole veel.

Ma küsin siis sedasi. Meil on komplektsed tehase kuudiga autod millel 40+ ratas. TR3 klassi jaoks on ilmselgelt rasked ja jõuetud jne.
Kuhu mujale klassi sellisega saab?
OK, räägime ikkagi võistlusspordist. 32" kannatavad enamus autod ära, 33-37" võistlusrehviga saab enamus autodega sõita, üle selle pigem "meelitada". Selleks, et ruuduliste silmadega "hullu panna" peavad sillad, alates 33" juba tugevama (kallima) sisuga olema. Paljukiidetud Toyota 8" sildadel ei olnud ühtegi asja, mis oleks kestnud ja seda 33" rehviga ja silmapaistvalt jõuetu 2,4 bensukaga. Tihendi viga- nõus.
Küsiks vastu- millisele tehaseautole mahub 40+" rehv? Oskan lugeda, et tehase kuudiga aga see eeldab juba tõsiseid ümberehitusi ja kuhu selline asi peaks siiis kvalifitseeruma. Kindlamast kindlam on, et võidurelvastumiseks läks/läheb, sõltumata reeglitest. Alati on keegi, kes tõlgendab reegleid kavalamalt ja loob endale eelise ja sama kindel on, et alati on keegi, kes tahaks seda osa reeglitest kohitseda. Nagu juba märkisin, reeglitele vastavaid autosid ei ole eetiline kõrvale jätta (TR-2 ga küll nii läks). Orienteerumisel veel vist läbivus veidi olulisem kui kiirus aga liigume sinnapoole, et on vaja väga kiiresti läbida.
Ja veelkord, selleks, et võistlejaid jurde tuleks on vaja ala, kui selline, "pildile" saada. Keegi ei taha liituda mingite "friikide" kambaga, kes võistlevad salaja enda mutta uputamises. Rahvas tahab kiirust ja draamat (tsirkust ja leiba :D ). Kes oskab, see vaidleb (reeglite ja klasside teemal väga ei viitsi, nii kui nii igaüks tahab endale oma klassi, et siis võitja olla).
Läheb juba mölaks ära, kuid ei saa nõustuda.
Mõne auto sild kannatab ikka seda 40" ratast ja vaja vaid veidi koobast närida, ning tõsta.
Paraku Toyota 8" sild jah, seda ei tee.

Ning sinu teksti viimane osa. Kas me tahame kuulsust ja pealtvaatajaid või sõitjaid ja ise sõita? Minul suht savi kas keegi pealt vaatab. Pigem teeks seda friigi kombel salaja, et keegi "hull" minu hobi keelama ei hakkaks. Täna tuleb tihti seda nii teha, sest mõnel läheb katus juba siis ära, kui eemalt autot näeb tulemas :D
Selle pärast hiilitaks väikse tuttavate grupiga kuskile "sohu" uputama.

Minu finantsiline seis/elukorraldus/oskused ei võimalda kunagi päriselt võistelda, kuid väga tahaks paar korda aastas päris võistlusel kaasa lüüa oma käkerdisega.
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
ChevyS10
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: R Okt 04, 2019 1:19 pm

Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.

Postitus Postitas ChevyS10 »

Ega eriti midagi erilist välja pole pakkuda aga oma kogemus enda tegemistest.
Olen teinud paar väljasõitu nii koos kui eraldi ( navicup) siis rahvast on. Kui küsida miks tur. Klassi ei sõida siis erinevaid vastuseid aga ka selline ,et kergem lihtsalt metsa minna ja see stardi raha paaki panna.
Ei oska kaarti kasutada ( appid on aga juhe jookseb kokku )
Auto ei mahu klassi
Ise on paar korda tur klassi osalenud ja kui võimalus siis ka see aasta järgnevatel sõitudel.
RaulK
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: T Mär 27, 2018 10:39 pm

Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.

Postitus Postitas RaulK »

No aga siis suurtele safarimasinatele ongi ju 2 võimalust. Kas tr3 sõitu eraldi berta arvestus (sirge sild aga ratas vaba) või vaba klassi kaalu järgi lisapunkt ratta mõõdu kohta. Usun et päris palju igasugu masinaid tekiks juurde. Praegu jääb jh pigem osalus selle taha, et tur on igav, aga rattamõõdupärast peaks 3s portaalidel jalus töllama. Ringrajale ei tuleks, aga kestvussõitudel oleks jumet küll nii. Muud nõuded võiks jääda nagu on, sp nr või tänavalegaalne. Kuda see viimane saavutatud on polegi nii määrav tegelt. Tehniline õnneks suht tasemel siin.
Team Vürst.
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”