(JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, hulkur, kala, ennukas, Daniel, Moderators

Vasta
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1698
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitus Postitas v6sa »

Landy kirjutas:
K Okt 14, 2020 4:08 pm
v6sa kirjutas:
K Okt 14, 2020 12:58 pm
Hakkab looma :twisted:
Tavalise vahekasti viskasid vahelt välja ja lehendsid nelikveokuidagi muud moodi - seega ka aeglustit ja keskdifrilukku pole, aga kuna sidurit pole ka ja jõudu jagub ohtralt siis selle taha maastikul asi ei jää.
Samas keskdifri asmele pamid sildadesse limited-slip difrilukud.
Ainus nõme asis, et aegusltit pole ja ühtlne aegalne liikumine/roomamine keerukas.
Oled kindel? Ma nagu ei märganud, et oleks alumise otsa kiirustest räägitud. Iseenesest elektrimootor hakkab wäänama pea nullist (natuke peab ikka pöörlema, et mitte kohe päris maha põleda.

Aga kuna muu hulgas tehti ka madaldus, siis ilmselgelt on tegu linnamaasturiga;)
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 16111
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitus Postitas Landy »

v6sa kirjutas:
K Okt 14, 2020 7:58 pm
Landy kirjutas:
K Okt 14, 2020 4:08 pm
v6sa kirjutas:
K Okt 14, 2020 12:58 pm
Hakkab looma :twisted:
Tavalise vahekasti viskasid vahelt välja ja lehendsid nelikveokuidagi muud moodi - seega ka aeglustit ja keskdifrilukku pole, aga kuna sidurit pole ka ja jõudu jagub ohtralt siis selle taha maastikul asi ei jää.
Samas keskdifri asmele pamid sildadesse limited-slip difrilukud.
Ainus nõme asis, et aegusltit pole ja ühtlne aegalne liikumine/roomamine keerukas.
Oled kindel? Ma nagu ei märganud, et oleks alumise otsa kiirustest räägitud. Iseenesest elektrimootor hakkab wäänama pea nullist (natuke peab ikka pöörlema, et mitte kohe päris maha põleda.

Aga kuna muu hulgas tehti ka madaldus, siis ilmselgelt on tegu linnamaasturiga;)
Väänet ja jõudu on seal jah sitta kanti, seeg aeglustit seepärast jah vaja pole.
Seal mainiti, et Land Roveri enda (LT230) vahekast asendati Ashcroft Transmissionis toodetud vahekastiga, milles vist ka limited slip keskdiffer ( maini kolme difrit) sees.
-2" madaldussari ja heavy duty vedrud ( kuna akud rasked) jah pandu ning ühstlasi ka madalama profiliga 16" rehvid.
See ju nende esimene promo auato ning teistes artikltes mainiti, et iga auto tehakse kliendi soove arvestades.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
olli
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 196
Liitunud: N Juul 07, 2011 11:59 pm

Re: (JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!

Postitus Postitas olli »

Ka Mercedes tegutseb. 4x4² EQC kontsept (vähemalt hetkel veel). Portaalsillad, beadlock veljed jne. Lisaks jutud vaikselt liiguvad elektrilisest G-wagonist. Eks tulevik näitab..

https://www.youtube.com/watch?v=AwStZpTvr5E
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”