K:Jeep Grand Cherokee
Moderaator: Moderators
K:Jeep Grand Cherokee
On kellelgi kogemusi 1999-2001 a grand cherokeedega. Kui kallid on ülevalpidamis kulud, varuosade kuluvus jne. Ühesõnaga kõik mis positiivne ja mis negatiivne. Kas sellega kannatab mööda põlde ka sõita või ainult linnas ja maanteel sõitmiseks sobilik. Millist tasub osta kas 2.5;4.0;4.7;5.2;5.9l mootoriga. Olen kuulnud et 2.5 mootorile pidid kallid jupid olema. Igasuguse informatsiooni eest olen tänulik.
Mis keremudeli kohta infot otsid ?
Ca kuu aega tagasi soetasin 98 a 5.2 ZJ.
Kuigi nillisin ise 5.9 mootoriga isendeid siis tuleb tunnistada, et 5.2 on ka täitsa ok. Maanteel 11-15, linnas ca 20-23 küttekuluks.
Kulutarvikud on suht-koht mõistliku hinnaga, mida aeg edasi seda rohkem kauplusi jänkidele juppe pakuvad, seega sellepärast ei tasu muretseda.
Sõita on mugav - nii pikka maad kui ka linnas. Vedrustus on mõnus,käiguvahetus pea märkamatu,nahk,puit ja elekter omas koosluses teevad olemise mugavaks/hubaseks. Hetkel ei oskagi rohkem muljetada.
Teistest mootoritest niipalju, et kuna üks 4.0 Jeep juba on hoovi peal siis selle varjandi välistasin enda jaoks. Kuid väiksema mootoriga kui 4.0 ei võtaks iial, sest see ligi kaks tonni rauda tahab siiski südant, mis Teda liigutada jaksab.(Kui siis uuematest võtaks mingi 2002 a. ja edasi 2.7 crd)
Ahjaa...on/offroad teema - päris totaalselt ei ole uputamas käinud, kuid diffrikorpuse jäljed olen emakesele maale jätnud.Cooperi AT, 4xspiraalvedru ja toimiv tagumine slipdiff on tegelikult poole pädevamad kui mu vanakooli cherol 33" MT ja tõste. Maastikul samuti mõnus ja pehme, küngastel-mügarikel ei viska pead lakke.
Rohkem hetkel ei oskaksi lisada...
Edu valimisel.
Ca kuu aega tagasi soetasin 98 a 5.2 ZJ.
Kuigi nillisin ise 5.9 mootoriga isendeid siis tuleb tunnistada, et 5.2 on ka täitsa ok. Maanteel 11-15, linnas ca 20-23 küttekuluks.
Kulutarvikud on suht-koht mõistliku hinnaga, mida aeg edasi seda rohkem kauplusi jänkidele juppe pakuvad, seega sellepärast ei tasu muretseda.
Sõita on mugav - nii pikka maad kui ka linnas. Vedrustus on mõnus,käiguvahetus pea märkamatu,nahk,puit ja elekter omas koosluses teevad olemise mugavaks/hubaseks. Hetkel ei oskagi rohkem muljetada.
Teistest mootoritest niipalju, et kuna üks 4.0 Jeep juba on hoovi peal siis selle varjandi välistasin enda jaoks. Kuid väiksema mootoriga kui 4.0 ei võtaks iial, sest see ligi kaks tonni rauda tahab siiski südant, mis Teda liigutada jaksab.(Kui siis uuematest võtaks mingi 2002 a. ja edasi 2.7 crd)
Ahjaa...on/offroad teema - päris totaalselt ei ole uputamas käinud, kuid diffrikorpuse jäljed olen emakesele maale jätnud.Cooperi AT, 4xspiraalvedru ja toimiv tagumine slipdiff on tegelikult poole pädevamad kui mu vanakooli cherol 33" MT ja tõste. Maastikul samuti mõnus ja pehme, küngastel-mügarikel ei viska pead lakke.
Rohkem hetkel ei oskaksi lisada...
Edu valimisel.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
WJ kohta ei julge pead anda, aga ZJ (93-98 ) puhul oli Laredo ainuke varustustase millel standardis 242 vahekast. Aga muidu näitab standardvarustuse taset jah.teetk kirjutas:mis vahe on Limited,Sport,Laredo mudelitel, kas ainult lisade vahe.
Ja ikka automaat
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks