Vints
Moderaator: Moderators
Re: Vints
Mina panin oma D21-le sellise: https://shop.grip.ee/en/winches/511-kan ... -rope.html
Siiani hätta jäänud pole, veab metsast koorma palkidega välja ka ja enamus ajast on lumesaha liigutamiseks ees. Mõned autod olen ka sellega kraavist välja vedanud.
Eriti kiire ta ei ole, aga ma erilist offroadi ei sõida ka, pigem on töömasinale tööriist. Komplektis on juhtmevaba pult ja juhtmega pult ka. Töötab küll. Pluss oli sel komplektil, et ta on nööriga. Mugavam kasutada.
Ilmselt on Hiina toode, aga karbi kirjade järgi tuleb Poolast.
Siiani hätta jäänud pole, veab metsast koorma palkidega välja ka ja enamus ajast on lumesaha liigutamiseks ees. Mõned autod olen ka sellega kraavist välja vedanud.
Eriti kiire ta ei ole, aga ma erilist offroadi ei sõida ka, pigem on töömasinale tööriist. Komplektis on juhtmevaba pult ja juhtmega pult ka. Töötab küll. Pluss oli sel komplektil, et ta on nööriga. Mugavam kasutada.
Ilmselt on Hiina toode, aga karbi kirjade järgi tuleb Poolast.
Nissan Pickup D21 King Cab
Stay focused and work smart!
Stay focused and work smart!
Re: Vints
Siin näha arvamusi seinast seina, panen siis enda oma ka kirja
Kindlasti nööriga, kinni jääd kindlasti pimedas, külmas ja kindad on kadunud. Kinnasteta kasutatud trossi silitada ei soovita, väga veriseks kisub. Teiseks, korralikult puntrasse keritud trossi lahti saada on nöörist raskem.
Aga pehmemad vintsi poolid tuleb otstest tugevamaks teha, muidu surub nöör need ajapikku laiali.
Tõmmet olgu ikka mõnuga, 2 tonnisele autole 9000 vähemalt, kes see viitsib plokiga jännata ja olgem ausad, plokk on niiehknaa kodus kui seda vaja hakkab minema.
Aga mis põhiline on elektrivoolikud. 50mm2 vähemalt ja võimalikult lühikesed. Uskumatu, kui suure pingelangu 450A suudavad isegi vaid 3m 50mm2 kaablisse võluda.
Kui ei usu, siis vaata https://www.jcalc.net/voltage-drop-calculator-as3008
Kaablite kingad kindlasti pressitud+joodetud.
Ja aku korralik, klemmid korralikud.
Vintsi juhtimine vea kindlasti juhtmetega tuppa, igaks juhuks tasuks mingi safety lüliti ka veel vahele panna.
pult on kurja juur ja ohtlik asi, kui kasutad, siis pane ka puldi vastuvõtja toitele lisalüliti vahele. Et see kuskil taskus või kinni jäänud nupu tõttu kerima ei hakkaks.
Kindlasti nööriga, kinni jääd kindlasti pimedas, külmas ja kindad on kadunud. Kinnasteta kasutatud trossi silitada ei soovita, väga veriseks kisub. Teiseks, korralikult puntrasse keritud trossi lahti saada on nöörist raskem.
Aga pehmemad vintsi poolid tuleb otstest tugevamaks teha, muidu surub nöör need ajapikku laiali.
Tõmmet olgu ikka mõnuga, 2 tonnisele autole 9000 vähemalt, kes see viitsib plokiga jännata ja olgem ausad, plokk on niiehknaa kodus kui seda vaja hakkab minema.
Aga mis põhiline on elektrivoolikud. 50mm2 vähemalt ja võimalikult lühikesed. Uskumatu, kui suure pingelangu 450A suudavad isegi vaid 3m 50mm2 kaablisse võluda.
Kui ei usu, siis vaata https://www.jcalc.net/voltage-drop-calculator-as3008
Kaablite kingad kindlasti pressitud+joodetud.
Ja aku korralik, klemmid korralikud.
Vintsi juhtimine vea kindlasti juhtmetega tuppa, igaks juhuks tasuks mingi safety lüliti ka veel vahele panna.
pult on kurja juur ja ohtlik asi, kui kasutad, siis pane ka puldi vastuvõtja toitele lisalüliti vahele. Et see kuskil taskus või kinni jäänud nupu tõttu kerima ei hakkaks.
D4D+R6+V6
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vints
1)Mida teeb vintsi pokk kodus? Vintsi plokk on auto püsivarus nagu kustuti ja neid mõlemaid on korralikul maasturimehel autos 2tk
2)Kaablite pikkus sõltub auto mudleist. Kui aku on juhi- või tagaistnme alla, siis tuleb vedadae nii pikad kaablid, kui vaja.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Vints
Landy, sul on õigus, vintsi plokk peaks olema vanarauas. Mõtetu kolakas. Peale Cooma Upist loobumist pole seda kordagi vaja läinud.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vints
Kuidas sa näiteks nurga alla vintsist ette kujutad ilma plokita või nina tõstmist ( kraavist väljumisel) ?uputaja kirjutas: ↑T Mär 22, 2022 10:17 pmLandy, sul on õigus, vintsi plokk peaks olema vanarauas. Mõtetu kolakas. Peale Cooma Upist loobumist pole seda kordagi vaja läinud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Vints
Landy kirjutas: ↑T Mär 22, 2022 11:05 pmKuidas sa näiteks nurga alla vintsist ette kujutad ilma plokita või nina tõstmist ( kraavist väljumisel) ?
Ma tavaliselt vaatan kuhu ma sõidan, nii teevad enamus vähe pädevamaid roolimehi. Ja mis ma sest ninast tõstan kui vints jaksab tõmmata koos kaldaga?
Ma räägin, et see plokk oli 4,6HP mootoriga Cooma Upi teema. Kui ma 15 aastat tagasi LC70 ja Coomakaga sõitsin, siis ilma plokita ei saanud kohe mitte.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Vints
Mina sain teema algatajast aru nii, et vaja on vintsi pigem erandkorras, siis kui mingi ootamatu kala või sõiduviga tekkinud. Mitte metsakale või võistlusautosse, kus lähedki peale teadmisega, et vintsid ning plokk on siis valearvestuse korral varuks
Muuseas, enda piiratud võistluskogemuse pealt, plokki läks ikka harva vaja. Tõsi võistlusautos oli see muidugi alati olemas.
Mõte siis selles, et parem panna see 9000 või 12000 vints stange taha kui arvestadagi ploki kasutusega. 12000+plokk võimaldab juba ka kõva meest mängida, näiteks libedaga Rekkasid teele tagasi aidata
Kaablite osas, kirjutasingi, et _võimalikult_ lühikesed. Mitte et peavad olema lühemad, kui X meetrit.
D4D+R6+V6
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vints
Ära ole piirtaud mõtelemisega ja eneskeskne, mõtle ka kaaskanntajatele!uputaja kirjutas: ↑K Mär 23, 2022 8:28 amMa tavaliselt vaatan kuhu ma sõidan, nii teevad enamus vähe pädevamaid roolimehi. Ja mis ma sest ninast tõstan kui vints jaksab tõmmata koos kaldaga?
Ma räägin, et see plokk oli 4,6HP mootoriga Cooma Upi teema. Kui ma 15 aastat tagasi LC70 ja Coomakaga sõitsin, siis ilma plokita ei saanud kohe mitte.
Plokki on reeglina läinud vaja, et kedagi kraavist või mülkast õige nurga alla kätte saada, või kui vaja mingeid objekte liigutada (Mul maal kiviaia ehitsuel oli kogu aeg töös, et õigeid tõmbe nurkasid saada)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Vints
Ma pole enesekeskne, lihtsalt saage aru, et enamus seltskonnast kujutab ette, et 32MT teeb auto võitmatuks. Päeva lõpuks pane mis tahes 12000lbs tali ette. Lõpuks sureb nkn soola surma.Landy kirjutas: ↑K Mär 23, 2022 3:35 pmÄra ole piirtaud mõtelemisega ja eneskeskne, mõtle ka kaaskanntajatele!uputaja kirjutas: ↑K Mär 23, 2022 8:28 amMa tavaliselt vaatan kuhu ma sõidan, nii teevad enamus vähe pädevamaid roolimehi. Ja mis ma sest ninast tõstan kui vints jaksab tõmmata koos kaldaga?
Ma räägin, et see plokk oli 4,6HP mootoriga Cooma Upi teema. Kui ma 15 aastat tagasi LC70 ja Coomakaga sõitsin, siis ilma plokita ei saanud kohe mitte.
Plokki on reeglina läinud vaja, et kedagi kraavist või mülkast õige nurga alla kätte saada, või kui vaja mingeid objekte liigutada (Mul maal kiviaia ehitsuel oli kogu aeg töös, et õigeid tõmbe nurkasid saada)
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Vints
Mõtle ka voolutarbimisele. Ka 12000lbs dragon on tõmbejõu poolest pühapäeva sõitjale ning safari masinale küll ja veel. Soodne ka. Aga üle 10m sa sellega korralikult kinni olles ühe aku ja väikse genekaga ei vintsi. Samas aega on siis poh. Ja kui ninapeal ära mädaneb pole väga kahju ka. Hooldada nii kui nii väga ei viitsi ju
Team Vürst.