1. leht 1-st

Land Cruiser 200 AHC eemaldamine.

Postitatud: T Veebr 08, 2022 2:04 pm
Postitas ifffff
Hüdraulilise vedrustusega Land Cruiser 200 võttis üks kena päev kätte ja heitis kõhu peale maha, ning soristas õliloigu ka kõhualla. Auto ihuarst diagnoosis, et AHC (automatic height control) süsteemi üks toru on läbi ussitanud. Asja remondi käigus sai tuvastatud, et kogu see süsteem, eeskätt torustik ja selle ühendused on suht-koht lootusetult roostes ja eeldatavasti järgmine purunenud toru ja õlileke ei anna end kaua oodata. Mõte liigub, et äkki vahetaks selle AHC süsteemi tavavedrustuse vastu. On seda siit keegi teinud? Ja millise tootja amorte-vedrusi sinna alla võiks eelistada?

Re: Land Cruiser 200 AHC eemaldamine.

Postitatud: T Veebr 08, 2022 6:39 pm
Postitas Landy
Off-Road Service Maerk oskab sulle kindlasti midagi soovitada.

Re: Land Cruiser 200 AHC eemaldamine.

Postitatud: E Veebr 14, 2022 5:35 pm
Postitas ifffff
Toru sai parandatud, nädal hiljem otsustas selle kõrguskontrolli pump tilkuma hakata. Diagnoos sama. Läbiussitamine. Ega kellegil juhuslikult seda kasutatuna pakkuda pole?

Tavavedrustusele ümberehituseks ma ootasin pigem soovitusi praktilise kogemuse baasilt. Selge on see, et millegi edasimüüjale helistades on alati parim see kaup mida tema parasjagu müümas on. Mis muidugi ei pruugi tähendada, et see müüdav asi ei ole hea. Aga siiski ...

Re: Land Cruiser 200 AHC eemaldamine.

Postitatud: N Veebr 17, 2022 6:18 pm
Postitas ifffff
Sai asi uue pumba installeerimisega töökorda seatud.

Lühidalt, vedrustuse ümberehitamine on hetkel päevakorrast maas ja võib teema kustutada.

Re: Land Cruiser 200 AHC eemaldamine.

Postitatud: N Veebr 17, 2022 6:39 pm
Postitas v6sa
Mis kuradi valu on teemasid kustutada?

Ei ole ju viimane aktivvvedrustusega auto siinmail. Esimene võib olla :mrgreen:

Kas pumba tappis ära rooste/süsteemipääsenud õhk?

Kas tootja ise soovitab mingi perioodiga õli ka vahetada? Mercedese sõiduauto sarnasel süsteemil soovitatakse vahetada iga 60 kkm järel.

Re: Land Cruiser 200 AHC eemaldamine.

Postitatud: R Veebr 18, 2022 7:15 pm
Postitas ifffff
Pumba tappis ära korrosioon. Alumiiniumkorpus ussitas läbi, sest pump on pandud tagumisse rattakoopasse ja temast sentimeeter allpool on horisontaalne kaitseplekk. Ajapikku selle pumba alaosa mattub seal plekipeal muda-sodi-soolvee sisse ja nii ta läbi ussitabki. Pidavat olema tüüpviga, nagu selle üle tagasilla jooksva hüdraulikatoru läbimädanemine. Ju oli lihtsalt juhus, et mõne nädalase vahega nii toru kui pump laiali pakatasid.

Kindlasti korra aastas tagant paremast rattakoopast luugikese lahtivõtmine ja pumbaaluse õhuga -oraga puhastamine aitaks seda läbimädanemist vältida.

Esimene selle murega auto see nüüd vaevalt on. Mees, kellelt fb land cruiseri grupi kaudu uue pumba sain rääkis, et ta on neid müünud kümmekond, kes teab palju selle murega esindusi nuumatud on.

Õlivahetuse intervall peaks AHC süsteemil olema 90000 km, kuid vaevalt seda seal keegi vahetanud oli.

Re: Land Cruiser 200 AHC eemaldamine.

Postitatud: R Veebr 18, 2022 7:25 pm
Postitas LR90
Äkki aitaks selle horisontaalse pleki eemaldamisest.

Re: Land Cruiser 200 AHC eemaldamine.

Postitatud: R Veebr 18, 2022 8:29 pm
Postitas ifffff
See plekk kaitseb seda pumpa-paaki-andureid ratta alt lendava kivi eest. Kui plekk eemaldada jääb selle asja eluiga arvatavalt veel lühemaks kui seda on surm läbimädanemise läbi.

Re: Land Cruiser 200 AHC eemaldamine.

Postitatud: R Veebr 18, 2022 9:15 pm
Postitas puhvel
ifffff kirjutas:
R Veebr 18, 2022 8:29 pm
See plekk kaitseb seda pumpa-paaki-andureid ratta alt lendava kivi eest. Kui plekk eemaldada jääb selle asja eluiga arvatavalt veel lühemaks kui seda on surm läbimädanemise läbi.
Aga selle pleki asemel paigaldada miskine tihe võrk ?
Enamuse pasast "peseb" välja ja kiviksed ei tee liiga ?