LC80
Moderaator: Moderators
LC80
Tere foorumirahvas
Siiani siin selline vaikne vaatleja olnud aga nüüd on tekkinud üks pisuke plaan, mööda ilma kolamiseks, endale üks diisel LC80 muretseda, soovitavalt ilmselt ka manuaalkastiga.
Oskab keegi täpsemalt kirjeldada, mis seal need põhilised murekohad on, millele soetamisel tasuks rohkem tähelepanu pöörata.
Läbisõidud on neil enamustel päris soliidsed aga see ei ütle seisukorra kohta midagi, ilmselgelt tuleks vaadata et raam mäda poleks ja kere ikka koos püsiks, aga sealt edasi minu teadmised ka nende aparaatide koha pealt hetkel lõppevad.
Seega on igasugused vihjed ja soovitused teretulnud.
Siiani siin selline vaikne vaatleja olnud aga nüüd on tekkinud üks pisuke plaan, mööda ilma kolamiseks, endale üks diisel LC80 muretseda, soovitavalt ilmselt ka manuaalkastiga.
Oskab keegi täpsemalt kirjeldada, mis seal need põhilised murekohad on, millele soetamisel tasuks rohkem tähelepanu pöörata.
Läbisõidud on neil enamustel päris soliidsed aga see ei ütle seisukorra kohta midagi, ilmselgelt tuleks vaadata et raam mäda poleks ja kere ikka koos püsiks, aga sealt edasi minu teadmised ka nende aparaatide koha pealt hetkel lõppevad.
Seega on igasugused vihjed ja soovitused teretulnud.
…life is random, so am I…
TLC80
TLC80
Re: LC80
~25a vana auto puhul arvesta, et kõik on läbi, miski ei tööta ja kõik läbi mädanenud. Vaid kohapealse kontrolli käigus saad teada, mis korras.Etzi kirjutas: ↑K Juun 30, 2021 10:35 pmTere foorumirahvas
Siiani siin selline vaikne vaatleja olnud aga nüüd on tekkinud üks pisuke plaan, mööda ilma kolamiseks, endale üks diisel LC80 muretseda, soovitavalt ilmselt ka manuaalkastiga.
Oskab keegi täpsemalt kirjeldada, mis seal need põhilised murekohad on, millele soetamisel tasuks rohkem tähelepanu pöörata.
Läbisõidud on neil enamustel päris soliidsed aga see ei ütle seisukorra kohta midagi, ilmselgelt tuleks vaadata et raam mäda poleks ja kere ikka koos püsiks, aga sealt edasi minu teadmised ka nende aparaatide koha pealt hetkel lõppevad.
Seega on igasugused vihjed ja soovitused teretulnud.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: LC80
Millist otsid:
1) Mootor- vabalt hingeldav, vanakooli turbo või 24 klappi?
2)Sillad- lukkudega või ilma?
3)Keremodifikatsioon - Tagant luukide või ustega?
Kere puhul peamiseks probleemiks rooste ja eriti tagumistes nurkades ning ka tagaluukidel.
Suure kilometraaži ja eriti just kehava hoolduse tagajärjel lõpuni sõidetud esisillad (käänmikud) ja käigukastid.
1) Mootor- vabalt hingeldav, vanakooli turbo või 24 klappi?
2)Sillad- lukkudega või ilma?
3)Keremodifikatsioon - Tagant luukide või ustega?
Kere puhul peamiseks probleemiks rooste ja eriti tagumistes nurkades ning ka tagaluukidel.
Suure kilometraaži ja eriti just kehava hoolduse tagajärjel lõpuni sõidetud esisillad (käänmikud) ja käigukastid.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: LC80
Soome kaitseväe oksjontelt tulnud autode puhul võib olla ka üllatavalt poistiivseid leide.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: LC80
TD võib ka vanem 12 klapiline olla, vabalthingav oleks ilmselt natuke jõuetu.Landy kirjutas: ↑K Juun 30, 2021 11:20 pmMillist otsid:
1) Mootor- vabalt hingeldav, vanakooli turbo või 24 klappi?
2)Sillad- lukkudega või ilma?
3)Keremodifikatsioon - Tagant luukide või ustega?
Kere puhul peamiseks probleemiks rooste ja eriti tagumistes nurkades ning ka tagaluukidel.
Suure kilometraaži ja eriti just kehava hoolduse tagajärjel lõpuni sõidetud esisillad (käänmikud) ja käigukastid.
Lukud võiksid olemas olla, iial ei tea kuhu sattuda võib.
Eelistaks luukidega, samas suurt vahet vast poleks.
Mulle meeldib su optimism…
Tõenäoliselt läheb see sõiduk alustuseks (vähemalt osaliselt) seibideks (eks sõltub toormaterjali seisundist) ja siis kokku tagasi, et hiljem vähem üllatusi oleks ning nii sünnivad ka ehk sügavamad teadmised…
…life is random, so am I…
TLC80
TLC80
Re: LC80
Ja noh, kui teatud aja jooksul ei õnnestu ühtegi mõistlikku, kuskilt leida, eks siis tuleb hakata Patrolite poole vaatama ja see granaat seal kaane all milelgi mõistlikumaga asendada.
Samas kiiret mul ei ole ja enne 2022'te pole ka plaani kuskile kaugemale kärutada, iga asi võtab oma aja, ka sõiduki korrastamine.
Samas kiiret mul ei ole ja enne 2022'te pole ka plaani kuskile kaugemale kärutada, iga asi võtab oma aja, ka sõiduki korrastamine.
…life is random, so am I…
TLC80
TLC80
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: LC80
Mulle meeldib su optimism…
Tõenäoliselt läheb see sõiduk alustuseks (vähemalt osaliselt) seibideks (eks sõltub toormaterjali seisundist) ja siis kokku tagasi, et hiljem vähem üllatusi oleks ning nii sünnivad ka ehk sügavamad teadmised…
[/quote]
Kui plaan sõiduki pikema perspektiiviga pidamine ja pikemad tiirud, siis tasub kindlasti kere paljask rookida , et näha, msi "üllatusmuna" värvikireva katte alla peidus on ja plaju keevitamist teha tuleb.
Kindlasti tuleks ka vähemalt veermikule hooldustiir peale teha.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: LC80
Jah, eks mingid teenused pean ma ka sisse ostma, päris kõike mul endal võimalust teha pole, nagu näiteks suuremaid keretöid, koos kere maha võtmisega.Landy kirjutas: ↑N Juul 01, 2021 2:50 pmKui plaan sõiduki pikema perspektiiviga pidamine ja pikemad tiirud, siis tasub kindlasti kere paljask rookida , et näha, msi "üllatusmuna" värvikireva katte alla peidus on ja plaju keevitamist teha tuleb.
Kindlasti tuleks ka vähemalt veermikule hooldustiir peale teha.
Igal juhul suur tänu vihjete eest, plaan oleks seda ikka pikemalt pidada.
…life is random, so am I…
TLC80
TLC80
Re: LC80
Osta patrol ja vaheta mootor ära.
Jupid on tugevamad, saadavud parem jne
Jupid on tugevamad, saadavud parem jne
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: LC80
Lase Tallinnas Soo Autogrupis üle vaadata. Seal väga pädevad LC80 spetsid koos, kes 4x4matkade masinaid ehitavad-hooldavad.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: LC80
Palju eelarve on? Võin oma LC 105 hea pakkumise korral ära müüa . Enne muidugi tuleks 105-e hindadega tutvuda. Valmis auto. Ideaalis igatseb uut värvi ja paari mõlgi eemaldamist.
LC105, LC61
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2635
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: LC80
Mootor.
Peab käivituma poolest pöördest. Pooltäis veeklaas klapikambri kaanel tühikäigul peab olema paigal. Võõrad helid ei ole ok.
Käigukast.
Käiguvahetused peavad olema sujuvad ja ilma raksudeta.
Tüüpviga. Remont on kulukas.
Sillad.
Lukkude toimimine. Undamine, ulgumine proovisõidul.
Roolimine.
Kui vehid lenksus nagu BA siis ilmselt roolikarp. Tüüpviga.
Lisaks.
Kere ja raami seisukord.
Elektriakende toimimine.
Jne.
Läbisõitu ära osta.
Need on kõik alates poolest millist sõitnud. Alla selle ei ole usutav.
Mul igapäevaselt kasutusel 80 millel 730 k kellal. Vabalt võiks 150 peale kerida ja oleks täiesti usutav.
Peab käivituma poolest pöördest. Pooltäis veeklaas klapikambri kaanel tühikäigul peab olema paigal. Võõrad helid ei ole ok.
Käigukast.
Käiguvahetused peavad olema sujuvad ja ilma raksudeta.
Tüüpviga. Remont on kulukas.
Sillad.
Lukkude toimimine. Undamine, ulgumine proovisõidul.
Roolimine.
Kui vehid lenksus nagu BA siis ilmselt roolikarp. Tüüpviga.
Lisaks.
Kere ja raami seisukord.
Elektriakende toimimine.
Jne.
Läbisõitu ära osta.
Need on kõik alates poolest millist sõitnud. Alla selle ei ole usutav.
Mul igapäevaselt kasutusel 80 millel 730 k kellal. Vabalt võiks 150 peale kerida ja oleks täiesti usutav.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: LC80
Mina väga tänab, kõiki nõuandjaid, oma masinate pakujaid kui ka niisama teema jälgijad ning otse loomulikult ka Soo Autogruppi.
Võib teema sulgeda, masin hoovi peal olemas, aga sellest mis nüüd kõik edasi saama hakkab, sellest kirjutan siis juba mõni teine kord ja mõnes teises teemas
Võib teema sulgeda, masin hoovi peal olemas, aga sellest mis nüüd kõik edasi saama hakkab, sellest kirjutan siis juba mõni teine kord ja mõnes teises teemas
…life is random, so am I…
TLC80
TLC80