Länkar 200

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
saarekas
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: P Mär 28, 2010 11:50 am
Asukoht: saaremaa

Länkar 200

Postitus Postitas saarekas »

Tere.
On plaanis osta LC 200. 2008-2010a. 4,5d
Ootan igasugu informatsiooni antud isendite kohta, kuidas kestavad ja mis hinnaga hooldused jne...
Parimat
ifffff
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: E Jaan 18, 2010 10:19 pm

Re: Länkar 200

Postitus Postitas ifffff »

Kuidas 10 aastat vana auto kestab sõltub muidgi väga palju sellest, kuidas eelnevad omanikud on temaga käitunud.

Muidu sõita on hea ja mugav, kuid tanklas tuleb käia üsna tihti. Paak on kuidagi väike selle kütusekulu jaoks. Trassil sõites võid arvestada talverehviga mu kogemuse järgi ca 11-12, 3,5 tonnine haagis sabas on kulu ca 16-18l 100km peale. Positiivne on, et suure haagisega kellegile jalgu ei jää.

Olen liiga vähe veel autot omanud, et oskaks mingit pädevat hinnangut hoolduse - remondi kulude kohta anda. Esimene ostujärgne hooldus, mis sisaldas igasuguste õlide vahetust + veerimikus ja pidurites kõige vahetus mis vähegi kahtlane tundus läks enamvähem planeeritult. St ca 10% auto maksumusest.

Esimesed lastehaigused on ka ravitud. Nimelt on Toyota insenerid pannud turbode juhtblokid paremasse rattakoopasse vee ja muu laga meelevalda. Ajapikku nende korpus - mis koosneb alumiiniumist ja plastikust - oksüdeerub ja alu-plasti ühenduse vahelt läheb niiskus sisse. Päädib see elektriskeemi ussitamisega. Võtsin lahti, puhastasin ära, õnneks andis läbimädanenud koha skeemis jootekolviga ära praavitada ja läks uuesti kokku. Lisaks tõstsin need juhtblokid ümber kapotialla kuivemasse keskkonda. Muide, näha oli, et ma polnud esimene mees, kes neid blokke on lammutanud, puhastanud ja silikooniga uuesti veetihedaks kokku kleepinud.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”