et saaks teelt korra maha keerata...
Moderaator: Moderators
- freelander
- Fitting 44"
- Postitusi: 424
- Liitunud: E Veebr 04, 2008 9:20 am
Re: et saaks teelt korra maha keerata...
Pole tehase rehviga sõitnud aga pakun 11-14.
Patrol y61, om648, 38"
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2863
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: et saaks teelt korra maha keerata...
Ise ostsin mõne aasta eest Pajero III ja ei ole siiani kahetsenud. Korra sai ka võistlusautot evakueeritud- vintsiga metsa ja tagasi juba võistlusautoga sabas. Isegi rehvid tehasemõõdus, ainuke tuuning on elektrivints ja 2cm puksid, vedrude vahel. Ilmselt parim vahekast (Superselect), täitsa kestvad sillad, maanteel kannatb sõita, kõikvõimalikud elektriabid jms. Kui pump korras, paagi torustik ja kere ei ole läbi roostetanud, võiks täitsa listis olla?
Tehtud, mõeldud.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: et saaks teelt korra maha keerata...
Lühike Patrol pole pikast targem, selles mõttes, et aint 100 kg kergem. Ma loobusin Patrolist just kaalu pärast, eriti peale 4,2 paigaldamist oli zillimehe tunne roolis.
Ja riskid mootoriga.
LC90 või Pajero on parem plaan, eriti kui 35"rehvi alla panna ei plaani. Mõlemad lühikesena saadaval ja suht töökindlad. Ja talvel oled kunn keskdifriga neliveoga, öö ja päev võrreldes jäiga veoga.
Ja riskid mootoriga.
LC90 või Pajero on parem plaan, eriti kui 35"rehvi alla panna ei plaani. Mõlemad lühikesena saadaval ja suht töökindlad. Ja talvel oled kunn keskdifriga neliveoga, öö ja päev võrreldes jäiga veoga.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: et saaks teelt korra maha keerata...
Pajero III olen kuidagi välistanud, sest tundub suur, raske ja eelkõige nagu linnakas.
Palun lükake ümber?
mis kõige lollikindlam mootor?
mis aastakäike vms välistada?
Mõte hea, ja võiksin laiendada otsinguid ka sellele margile.
Kuidas seal on veoskeem võrreldes Patroliga? ma suuresti ei tee vahet neil veel.
Palun lükake ümber?
mis kõige lollikindlam mootor?
mis aastakäike vms välistada?
Mõte hea, ja võiksin laiendada otsinguid ka sellele margile.
Kuidas seal on veoskeem võrreldes Patroliga? ma suuresti ei tee vahet neil veel.
- freelander
- Fitting 44"
- Postitusi: 424
- Liitunud: E Veebr 04, 2008 9:20 am
Re: et saaks teelt korra maha keerata...
No pajerot küll ei võtaks ise. Lc 90 95 on juba normaalne sõita. Olen ise omanud seda d4d mootoriga ja täitsa mõnusalt liikus. Lc100 4.2 mootoriga juba kallim aga kindlasti mõnusam sõita. Aga maitse asi.
Lc puhul jälle raam teema!!! Enda oma tahtis täiesti ära mädaneda lõpuks. Tuttaval mädanes tagadiffri tagumine kaan ära ja hakkas õli lekkima.
Lc puhul jälle raam teema!!! Enda oma tahtis täiesti ära mädaneda lõpuks. Tuttaval mädanes tagadiffri tagumine kaan ära ja hakkas õli lekkima.
Patrol y61, om648, 38"
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: et saaks teelt korra maha keerata...
Mis sul see hinnaklass ees on ka? Vb saab ringi kohe koomale?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: et saaks teelt korra maha keerata...
Tom-il oli pikalt LC125 müüa, mis oleks sulle hästi sobinud.
viewtopic.php?f=55&t=79046
Hea auto, ainult keredetailige on keerukas, kui midagi peaks juhtuma.
Kui otsid lühikest mugavat masinas, siis võid ka LC90 poole vaadata.
Kõigi suuret pärismaaturite puhul, milel MT rehv alla, pead arvestama 10...15 L/100km
Sõltuvalt autost annab mudrehv oma veertakistusege 0,5..1L 100/km kohta juurde kütusekulu
Kui tahad väikest, mobiilset, metsasuutliku ja väga ökonoomset, siis Suszuki Jimny diislemootoriga mudel. See ainult nuusutab kütust suurtega võreldes. Ca 6L/100km kohta.
JEEPXJ -pane oma nõudmised uatole tähtsuse järjekorda,siis lihtsam valida. Mis on sulle olulisem, kas mugavus või küstusekulu, kas kere pikkus või pidamise kulu, jne.
viewtopic.php?f=55&t=79046
Hea auto, ainult keredetailige on keerukas, kui midagi peaks juhtuma.
Kui otsid lühikest mugavat masinas, siis võid ka LC90 poole vaadata.
Kõigi suuret pärismaaturite puhul, milel MT rehv alla, pead arvestama 10...15 L/100km
Sõltuvalt autost annab mudrehv oma veertakistusege 0,5..1L 100/km kohta juurde kütusekulu
Kui tahad väikest, mobiilset, metsasuutliku ja väga ökonoomset, siis Suszuki Jimny diislemootoriga mudel. See ainult nuusutab kütust suurtega võreldes. Ca 6L/100km kohta.
JEEPXJ -pane oma nõudmised uatole tähtsuse järjekorda,siis lihtsam valida. Mis on sulle olulisem, kas mugavus või küstusekulu, kas kere pikkus või pidamise kulu, jne.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2863
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: et saaks teelt korra maha keerata...
7 kohaline, diisel, automaat, nahk- 2135kg. Sellest 80kg kütust. Ilma haagiseta 10l/100km. Analoogne LC ?JEEPXJ kirjutas: ↑E Juul 13, 2020 4:50 pmPajero III olen kuidagi välistanud, sest tundub suur, raske ja eelkõige nagu linnakas.
Palun lükake ümber?
mis kõige lollikindlam mootor?
mis aastakäike vms välistada?
Mõte hea, ja võiksin laiendada otsinguid ka sellele margile.
Kuidas seal on veoskeem võrreldes Patroliga? ma suuresti ei tee vahet neil veel.
Auto on kandevkerega, täissõltumatu vedrustusega, kusjuures asjad tugevad. Veoskeem on tagavedu, asümmeetriline nelivedu (2/3 taha, 1/3 ette, viscoga, lülitatav kuni 90 km/h, tegelikult ka 100+), aeglane nelivedu koos keskdifri lukuga, st kõik peale esiveo . Üsna levinud on lukuga tagasillad (õhuga täislukk või viscoga tigu)
Diisel ainult 3,2 R4, DOHC, ketiga, toodetud 20 aastat ja varieeruva võimsusega. Erinevalt toikarist ei pea kogu aeg silla juppide vahetamisega tegelema. See viimane võrdlus küll võistlusauto kogemusest.
Oluline on korralik isend leida, mul 230+ kellal ja ei näita veel erilisi väsimise märke (ei taha müüa).
Tehtud, mõeldud.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: et saaks teelt korra maha keerata...
[/quote]
7 kohaline, diisel, automaat, nahk- 2135kg. Sellest 80kg kütust. Ilma haagiseta 10l/100km. Analoogne LC ?
[/quote]
LC95...LC120...LC150
Ja silla osad peavad tänavakasutuses standardrehviga väga kaua vastu.
7 kohaline, diisel, automaat, nahk- 2135kg. Sellest 80kg kütust. Ilma haagiseta 10l/100km. Analoogne LC ?
[/quote]
LC95...LC120...LC150
Ja silla osad peavad tänavakasutuses standardrehviga väga kaua vastu.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: et saaks teelt korra maha keerata...
Tere Kõigile,
tänud vastamast.
Seekord osutub valituks Patrol. Seda natukene tankiliku välimuse kui ka konkreetse auto seisukorra kohapealt.
tundub, et kõik toimib ja loodan, et minu sõidud (ca 5 aastat) mõned korrad metsa ja tagasi koos koeraga teeb ära .
Eks siis probleemide korral kuulete siin foorumis ))
tänud vastamast.
Seekord osutub valituks Patrol. Seda natukene tankiliku välimuse kui ka konkreetse auto seisukorra kohapealt.
tundub, et kõik toimib ja loodan, et minu sõidud (ca 5 aastat) mõned korrad metsa ja tagasi koos koeraga teeb ära .
Eks siis probleemide korral kuulete siin foorumis ))
- freelander
- Fitting 44"
- Postitusi: 424
- Liitunud: E Veebr 04, 2008 9:20 am
Re: et saaks teelt korra maha keerata...
raam tundus korralik ja alt küljekarbid ka