Kunagi omasin V8 mootoriga ZJ ja tuli soov seda korrata. Kuna vahepealse ajaga olen kõvasti automaailmas targemaks saanud ja projektikat olen ka soovinud mõnda aega, siis sooviks teostada automaat->manuaal vahetuse. Internetis mingil määral infot leiab ning teostus võimatu ei ole. Üks päris täpselt kirjutatud postitus: https://www.jeepforum.com/forum/f22/wri ... p-2688746/
Kindlasti on suur vahe, mis vahekasti jms varustusega ZJ lõpuks valituks otsustub.
Pole varem sellist projekti ette võtnud, aga see vast parim viis õppimiseks. Tahtmist ja aega on. Käed on ka küljes. Järgmiseks küsimuseks on tegemise paberimajandus. Kas ja kui keeruliselt saab passi manuaali? On vaja ka paberit, et professionaalne keevitaja on teinud nagu mootorivahetusel ? Siinkohal loodaks, et keevitamist väga palju vaja ei lähe, sest masinat ise ei oma.
Paljud jupid on üleval toodul lingi andmetel vajalikud Dodge Dakota'lt, mis Eestis väga levinud ei ole. Kas see võib saada takistuseks ja millega asendada võiks?
Tegemise eesmärk on oskusi juurde õppida ning selle tulemusel saada V8 mootoriga manuaal käigukastiga maastur mõistliku summa eest, millega pühepäeviti marjule minna (mitte võimalikult hea läbivusega masinat saada ja seda kuskile järve uputada - selleks ostaks Patroli).
Manuaal 5.2 ZJ
Moderaator: Moderators
Re: Manuaal 5.2 ZJ
4.0 mootoril pakuti tehasest manuaali aga neid tehti käputäis. Ja kindlasti raske leida.
Sellise pealt oleks hea juppe saada, samuti ei tohiks üv väga kuri olla kui sama auto mudel on tehasest manuaaliga tulnud.
Sellise pealt oleks hea juppe saada, samuti ei tohiks üv väga kuri olla kui sama auto mudel on tehasest manuaaliga tulnud.
Re: Manuaal 5.2 ZJ
Dakota/Rami manuaalkast koos pedaalikomplekti ka käiguvahetajaga oleks ilmselt kõige murevabam install.
Jeep Grand Cherokee ´96 4.0 7" Long Arm +35x12,5R15 +Detroit TrueTrac 2x, sõidab Soome off-road maastikul.
TR3 beginner
TR3 beginner