2. leht 3-st

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitatud: K Mär 11, 2020 8:26 pm
Postitas maksipoiss
Facebookist Vanade traktorite omanike ja huviliste foorumist
Janar Pall
7 tundi
Müüa K701
Asub Lääne-Virumaal
Hind 6000
tingimis ruumi on ka
Huvilisel kirjutada privva
Sellega peaks ju kannatama seilata küll.

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitatud: N Mär 12, 2020 8:31 am
Postitas v6sa
uputaja kirjutas:Kuulge "tonniga" interneti ehitajad.

Diletandi juttu ajate peast välja. Pange siia oma ehitustes pilte (ka keevisliidetest) millel on nägu ja tegu, ning millega julgete inimesi transportida.
...
Algülesanne oli: paar inimest poolemeetrisest mereveest läbi ja tagasi. Selle jaoks ei ole vaja TR3 monstrumit.

Palju Sinu käest tellides näiteks "Uhti valge mersu vol. 2" (et oleks konkreetne näide olemas!) maksma läheks? Olukorras, kus mul on vaid rull ja soov saada sõiduk, Sina peaks kõik korraldama? Netis trakse paugutama oleme kõik kõvad vennad, aga pane numbrit!

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitatud: N Mär 12, 2020 8:43 am
Postitas uputaja
Ei pane ma mingit numbrit, et sellega miskit merevahust köit saaks keerutama hakata.

Aga spekuleerimine on foorumluse põhiteema, nii et paku ise, mis selline töö maksa võiks minna. :mrgreen:

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitatud: N Mär 12, 2020 9:23 am
Postitas v6sa
uputaja kirjutas:Ei pane ma mingit numbrit, et sellega miskit merevahust köit saaks keerutama hakata.

Aga spekuleerimine on foorumluse põhiteema, nii et paku ise, mis selline töö maksa võiks minna. :mrgreen:
Jajah, ülbitsemisest tunneb meistri ära. No õnneks isand uputaja pole ainult jutumees, sestap kirjutan uuesti.

Ma varem kirjutasin: sõitev veermikutoorik tonn, teine tonn selle sõidukõlblikuks tegemiseks (hooldus, mitte kapitaalremont!). Kere tonn. Selle labane pealekudumine (no et kohe pealt ära ei kaoks, kui esinesest kivist üle sõita) poolteist. Kokku 4500, 500 ettenägematuteks kuludeks. Viiega võiks saada puhta funktsionaalsuse: paar inimest rahulikult läbi poolemeetrise vee. Saab kindlasti ka odavamalt, aga mitte sisseostetud teenusena.

Igasugune ilu ja lisanduv maastikuvõimekus lisab hinnalipikul olevale arvule ette ühe. Kui tahta säärase torniga minna sohu ja sealt omal jõul ka tagasi tulla, siis hakkab hinnanumber ühe asemel juba kahega. Kui tahta seda kõike ka kiiresti teha, tuleb alustada otsast kiire toorikuga aeglaseks kulgemiseks mõeldud venelase asemel ja siis võiks ilmselt orienteeruda nii 50 tuhande kanti?

TR3 poodiumilesõitvate võistlusautode väärtus ilmselt hakkab umbes sealtmaalt? Mitte müügihind, vaid sissepandud tunnid korda mõistlik tunnihind korda sisseostud asjad? Või panin oluliselt mööda?

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitatud: N Mär 12, 2020 9:26 am
Postitas v6sa
maksipoiss kirjutas: Facebookis ...
...
Müüa K701
...

Sellega peaks ju kannatama seilata küll.
See Asi kaalub 13,5 tonni ja tahab peale meetrises vees ujutamist käiguosa õlivahetust.

Aga meres on nendega sõidetud küll - õhuvõtt mootorisse on üle kahe meetri kõrgusel;)

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitatud: N Mär 12, 2020 9:31 am
Postitas v6sa

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitatud: N Mär 12, 2020 10:40 am
Postitas totu
Saaks ehk lähteülesande täpsemaks:
Pool meetrit normaalse veetasemega, tähendab kuni 1,7 meetrit?
Kuna paat ei kannata tormi, kui kõrgeks need lained lähevad ja kas tuulele avatud koht?
Vaja liikuda ainult läbi vee või ka maad mööda, kui maa, kui pikalt?
Milline on perioodilisus, kord tunnis, -päevas, - nädalas jne?
Vajadus sõita ka jääsupis, õhukesel jääl (või läbi selle)?
Ehk ei olegi ratastega põhja sonkimine kõige parem mõte, võib olla oleks hõljuk parem valik?
Igasugused suurerattalised võivad rataste ujuvuse, laine ja tuule koosmõjul küljeli kukkuda ja see ei ole hea.

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitatud: N Mär 12, 2020 10:42 am
Postitas uputaja
Unimoogi sillad on kindlasti no go variant, sest nende vee väljas hoidmise võime on veic parem kui sõelal.

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitatud: N Mär 12, 2020 11:12 am
Postitas v6sa
totu kirjutas:Saaks ehk lähteülesande täpsemaks:
...
Igasugused suurerattalised võivad rataste ujuvuse, laine ja tuule koosmõjul küljeli kukkuda ja see ei ole hea.
Väga hea märkus! Mida suurema tsõõriga on kummik, seda suurem oht kerge torniga.

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitatud: N Mär 12, 2020 3:45 pm
Postitas Maaks
v6sa kirjutas:
totu kirjutas:Saaks ehk lähteülesande täpsemaks:
...
Igasugused suurerattalised võivad rataste ujuvuse, laine ja tuule koosmõjul küljeli kukkuda ja see ei ole hea.
Väga hea märkus! Mida suurema tsõõriga on kummik, seda suurem oht kerge torniga.
Vanasti oli standardlahendus, kui oli vaja haardumisomadusi suurendada, rehvi veega täitmine. Miinustemperatuuriga vesi muidugi ei tööta, aga kumm peaks glükooli kannatama.
EDIT: Ma ei ole kokku puutunud mog-i sildadega seepärast utreerin niisama: kui nad atmosfääri rõhul vee sisse lasevad (eeldan et isegi siis kui tuulutus ülesse tuua, järeldus "natuke parem kui sõelal" märkusest), siis kas väike ülerõhk (1,5m veesammast =0,15bar) paneks õli "ilge kiirusega sillast lahkuma" või võiks abiks olla?
EDIT2: Laiast maailmast https://youtu.be/kRAyaxw2CIs

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitatud: N Mär 12, 2020 5:02 pm
Postitas uputaja
Maaks kirjutas:
v6sa kirjutas:
totu kirjutas:Saaks ehk lähteülesande täpsemaks:
...
Igasugused suurerattalised võivad rataste ujuvuse, laine ja tuule koosmõjul küljeli kukkuda ja see ei ole hea.
Väga hea märkus! Mida suurema tsõõriga on kummik, seda suurem oht kerge torniga.
Vanasti oli standardlahendus, kui oli vaja haardumisomadusi suurendada, rehvi veega täitmine. Miinustemperatuuriga vesi muidugi ei tööta, aga kumm peaks glükooli kannatama.
EDIT: Ma ei ole kokku puutunud mog-i sildadega seepärast utreerin niisama: kui nad atmosfääri rõhul vee sisse lasevad (eeldan et isegi siis kui tuulutus ülesse tuua, järeldus "natuke parem kui sõelal" märkusest), siis kas väike ülerõhk (1,5m veesammast =0,15bar) paneks õli "ilge kiirusega sillast lahkuma" või võiks abiks olla?
EDIT2: Laiast maailmast https://youtu.be/kRAyaxw2CIs
Ülerõhk on abiks ikka. Erik tegi SB-le ju ülerõhud silda ja portaali.
Tagasild veel peab, aga esisilla poolassi simmerid on küll ainult ilu pärast. Aastaid tagasi sai ElTeli mooge remonditud, siis nende peal oli näha.

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitatud: R Mär 13, 2020 12:25 pm
Postitas kollane

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitatud: R Mär 13, 2020 2:16 pm
Postitas GC
Kult kirjutas:Traktor t150k võiks ka olla variant, kõrgem kui gaz66. Kui vaja paned käru järgi vms. Kabiin ka kahe kohaga.
Kindlasti kõigil nähtud...
https://www.youtube.com/watch?v=rgAHrMdbeG0
aga haakub teemaga hästi :D !
Kes pole enne näinud, vaadake kindlasti lõpuni!

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitatud: R Mär 13, 2020 2:36 pm
Postitas TTUUL
GC kirjutas: Kes pole enne näinud, vaadake kindlasti lõpuni!
Issandmilline CO2 eemissioon. :tooth:

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitatud: P Mär 15, 2020 11:35 am
Postitas erik
Aamen Uputaja. Rõhk sõnal rv ja soovitavalt happekindlad tööpinnad. Ja rv nipleid, mis simmekate ette, taha
ja vahele veekindlat moosi lubaks pressida. Siis hakkakas midagi looma. Allvee masinat ehitate ju. Teine variant mingi vaheltharimise ratastega koletis, millel sillatala, mingil juhul vette ei ulatu.