Ehitamine tellimuse peale
Moderaator: Moderators
Ehitamine tellimuse peale
Otsin omale kõrget neliveolist, et ületada 50 cm ja võib-olla peale merevee takistusriba. Foorumis jäi silma GAZ-66 raamile ehitatud MB ( paraku aastast 2011), mis tundus suht OK olema. Ise selles tehnilises teemas suht totu. Kas keegi oskaks midagi soovitada või anda kontakti, kes sellise asjakese valmis teeks?
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Ehitamine tellimuse peale
Vahel müüakse siin võistlusautosid, "Bertad" (suhteliselt rasked, nn. vanakooli autod) peaksid selleks igati sobima ja hind kindlasti soodsam eritellimusel toodetud liikurist. Pool+ meetrit vett ei ole ühelegi võistlusautole probleem, merevee kindlusega peab veidi tööd tegema aga ei midagi müstilist (mõne osa kindlustamine, õiged värvid, õiged määrded jms.).
PS: "totu" kõlab paljulubavalt.
PS: "totu" kõlab paljulubavalt.
Tehtud, mõeldud.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1127
- Liitunud: K Okt 08, 2014 8:59 pm
- Asukoht: Harjumaa/Lääne Virumaa
Re: Ehitamine tellimuse peale
Näiteks amitransi auto, kui see veel saadaval peaks olema.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Ehitamine tellimuse peale
See on müüdud ja saetakse ringi.kkaaleste kirjutas:Näiteks amitransi auto, kui see veel saadaval peaks olema.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Ehitamine tellimuse peale
Uus brabus G 700? 49cm kliirens ja portaalsillad.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: Ehitamine tellimuse peale
Mis raha sa nõus välja käima oled? Sellest sõltub masinavalik suht palju.
Team Vürst.
Re: Ehitamine tellimuse peale
Kui nii väikesed nõudmised on siis osta 66 või unimog ja on olemas, ei ole vaja leiutada midagi.
5I65692
Re: Ehitamine tellimuse peale
Siinsamas müügil korralik toorik: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=55&t=78515
Re: Ehitamine tellimuse peale
6x6 G saab lasta Ukraina poistel teha - päris head tööd teevad
https://www.youtube.com/watch?v=dU5fZre5YHU
aga herr uputaja kindlasti teeks kohapeal siin ka eelpoolantud sihtotstarbelise liikuri valmis
https://www.youtube.com/watch?v=dU5fZre5YHU
aga herr uputaja kindlasti teeks kohapeal siin ka eelpoolantud sihtotstarbelise liikuri valmis
______ ____
[__|__|____|______
[__|__I_____[=]___[=]
( O_o_o_o_O )_) _O )_)
[__|__|____|______
[__|__I_____[=]___[=]
( O_o_o_o_O )_) _O )_)
Re: Ehitamine tellimuse peale
Jah, ukrainlased on ilusa auto küll valmis teinud aga pole arvatavasti nii rikas kui selle tellinud jahimees. Eelarvet pole ka paika pannud, rohkem pinna sondeerimine, et palju selline projekt laias laastus üldse maksaks ?. Masin siis vajalik meretakistuse läbimiseks, mudasafarit pole plaanis tegema hakata. Olen seal laiul enamasti paadi või kaatriga käinud aga ilmad on juba paar viimast aastat alatasa tormised, seepärast otsin kindlamat varianti. GAZ 66 oli seal vahepeal permanentselt elanud härral aga need mõlemad mädanesid tal paari kolme aastaga mõlemad läbi. Olen Unimoge ka vaadanud aga need kipuvad ka normaalses konditsioonis kirvehinnaga olema. Kuidas nende varuosade saadavuse ja hinnaga üldse on?
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2433
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Ehitamine tellimuse peale
Meres mädaneb iga asi läbi. NOrmaalselt hooldatav 66 või KRAZ on ilmselt parima hinna-kvaliteedi suhtega.
Moog on kindlasti kallim toorik, kui ülalmainitud priboorid.
Niikuinii merreronimiseks piisavalt kõrge kusemisega koll meil teelegaalne ei tule. Üks kodanik oma chevit siin ehitab päntaks ümber...
Ma pakun puusalt, et hea tooriku saab sõidukorda 2500 eest (kui rehvideks mingid odavad Ukraina traktorikuused võtta), pealisehituse paneb selle raami peale tonniga (suvaline vana sõiduauto või bussikere) ja ülejäänud miljonid on tulede ja vilede jaoks. Midagi säärast, nagu Uhti tegi, aga veel suurema rattaga.
Kui tahad maanteelegaalset, korruta summad kümnega.
Moog on kindlasti kallim toorik, kui ülalmainitud priboorid.
Niikuinii merreronimiseks piisavalt kõrge kusemisega koll meil teelegaalne ei tule. Üks kodanik oma chevit siin ehitab päntaks ümber...
Ma pakun puusalt, et hea tooriku saab sõidukorda 2500 eest (kui rehvideks mingid odavad Ukraina traktorikuused võtta), pealisehituse paneb selle raami peale tonniga (suvaline vana sõiduauto või bussikere) ja ülejäänud miljonid on tulede ja vilede jaoks. Midagi säärast, nagu Uhti tegi, aga veel suurema rattaga.
Kui tahad maanteelegaalset, korruta summad kümnega.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Ehitamine tellimuse peale
Traktor t150k võiks ka olla variant, kõrgem kui gaz66. Kui vaja paned käru järgi vms. Kabiin ka kahe kohaga.
5I65692
Re: Ehitamine tellimuse peale
Mis sellel 66-l 3 aastaga läbi mädanes.Pidurid ,raam sillakorpused? Tsinkimine ei aita?
Samamoodi mädaneb iga mere jaoks kohandatud maismaasõiduk kui pärast iga mereretke masinat survekaga piinlikult puhtaks ei pese.
Paar soovitule sarnast masinat olen ehitanud.Tellimusel ei ehita ,aega pole.Näpunäiteid võin jagada.
Auto või bussi kere veoki raamile tõstmine on teostatav keskmise tehnilise taibuga inimesel umbes kuu ajaga.Eelduseks põhiliste tööriistade ja keevituse olemasolu.
Garaaz on hea, aga suvel saab ka varikatusega hakkama.
Saab siis mitte teelegaalse ca 50 km tunnis liikuva masina.
Eelarve- ise tehes võiks tonniga hakkama saada, pluss veok ja keredoonor.
Kiiremat mittemaanteelegaalset masinat soovises on vaja juba rooligeomeetriat, tasakaalus kardaane jne.Hind tõuseb kordades ja tegijaid Eestis vast paarkümmend. Neist enamik töödega pikalt hõivatud.
Tänavalegaalset masinat ei ehita Eestis vast keegi valmis.Võib-olla eksin, aga eelarve tuleks igal juhul kosmiline.
Samamoodi mädaneb iga mere jaoks kohandatud maismaasõiduk kui pärast iga mereretke masinat survekaga piinlikult puhtaks ei pese.
Paar soovitule sarnast masinat olen ehitanud.Tellimusel ei ehita ,aega pole.Näpunäiteid võin jagada.
Auto või bussi kere veoki raamile tõstmine on teostatav keskmise tehnilise taibuga inimesel umbes kuu ajaga.Eelduseks põhiliste tööriistade ja keevituse olemasolu.
Garaaz on hea, aga suvel saab ka varikatusega hakkama.
Saab siis mitte teelegaalse ca 50 km tunnis liikuva masina.
Eelarve- ise tehes võiks tonniga hakkama saada, pluss veok ja keredoonor.
Kiiremat mittemaanteelegaalset masinat soovises on vaja juba rooligeomeetriat, tasakaalus kardaane jne.Hind tõuseb kordades ja tegijaid Eestis vast paarkümmend. Neist enamik töödega pikalt hõivatud.
Tänavalegaalset masinat ei ehita Eestis vast keegi valmis.Võib-olla eksin, aga eelarve tuleks igal juhul kosmiline.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Ehitamine tellimuse peale
Kui eelarve on kesine või olematu,siis mõetaks võtta Gaz 66 raam ja veermik,( neid ilma kastita ja mäda kabiiniga asju pakutakse kuulutuste portaalides sageli), sinna pele meelpärane töötav mootor koos kastidega ning siis juba meelepärane kere kukile.
Toormeterjali hind võiks jääda ka kesisema eelrave piiridesse. Kõige kallim osa projetist on kogu selle kombo kokku heegeldamine.
Varianat on ka osata osta.ee osjonilt mõni Eesti Enrgia kaevanduste uuem aga EUR nõuetele mitte vastav GAZ, millel juba diislemootor kapoti all. neid seal aeg-ajalat müügis.
Toormeterjali hind võiks jääda ka kesisema eelrave piiridesse. Kõige kallim osa projetist on kogu selle kombo kokku heegeldamine.
Varianat on ka osata osta.ee osjonilt mõni Eesti Enrgia kaevanduste uuem aga EUR nõuetele mitte vastav GAZ, millel juba diislemootor kapoti all. neid seal aeg-ajalat müügis.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Ehitamine tellimuse peale
Kuulge "tonniga" interneti ehitajad.
Diletandi juttu ajate peast välja. Pange siia oma ehitustes pilte (ka keevisliidetest) millel on nägu ja tegu, ning millega julgete inimesi transportida.
See, et teil on mingid suurte ratastega tatist ja tahtejõust sõitvad räimad olemas, ei tee teist veel "Master fabricatoreid"
Inimene ostab endale heas usus hunniku sitta kokku ja siis tal ongi hunnik sitta, millega pole sittagi teha Meres sõitmiseks on vaja teha RV simmeri tööpinnad, igale poole määrdeniplid jne. Mingi surnuks sõidetud 66 veermikuga merd uhada, kus tekib vees tuiskliiv. Pärast tõstad oma difrieid labidaga silla sukast välja.
Br,
A.
Diletandi juttu ajate peast välja. Pange siia oma ehitustes pilte (ka keevisliidetest) millel on nägu ja tegu, ning millega julgete inimesi transportida.
See, et teil on mingid suurte ratastega tatist ja tahtejõust sõitvad räimad olemas, ei tee teist veel "Master fabricatoreid"
Inimene ostab endale heas usus hunniku sitta kokku ja siis tal ongi hunnik sitta, millega pole sittagi teha Meres sõitmiseks on vaja teha RV simmeri tööpinnad, igale poole määrdeniplid jne. Mingi surnuks sõidetud 66 veermikuga merd uhada, kus tekib vees tuiskliiv. Pärast tõstad oma difrieid labidaga silla sukast välja.
Br,
A.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.