5. leht 5-st

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: E Veebr 24, 2020 12:56 pm
Postitas ahto42
Otsige yuutuubist Renault duster offroad ja ruleb igast mudarallisid dusteriga, mõnede juhtide käes läbib mülkaid edukalt, mõned jäävad kohe kinni. Ei saa öelda, et halb oleks oma hinna ja omaduste suhte poolest. Tahab suuremat ratast saada.

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: T Veebr 25, 2020 12:09 pm
Postitas Maaks
Dusteri 4WD ei ole mitte kuidagi erinev teiste pargikate 4WD-st. Auto ronivusele omab palju suuremat mõju auto all olev rehv kui tootja nimetus. Sinna eelolevas videos olevasse lompi oleks saanud parkida ka lukkudega G ilma probleemita, kui tollel oleks linnasõidu rehv all olnud :mrgreen:
Jah Nival on keskel jäik lukk, jah Niva on (vist) natuke kõrgem (kliirens) kui Duster, aga kas ma tahaks igapäevaselt Nivaga kulgeda - päris kindlasti mitte :D
Kui igapäevaselt oleks vaja "sügavas poris" roomata, aga raha vähe, siis pigem Jimny (aeglusti) kui et Niva või Duster, aga kui roomata vaja väga harva ja 4WD nõue oleks ainult (väga)halbade teeolude pärast või siis seenel käimiseks siis Duster.
Samas kui ikka niiväga keegi soovib omal nahal järgi proovida, kas Venemaal endiselt ei osta autosid toota, siis ega keegi kätt ette panna ei saa :D

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: K Veebr 26, 2020 12:55 am
Postitas Landy
Maaks kirjutas:Dusteri 4WD ei ole mitte kuidagi erinev teiste pargikate 4WD-st. Auto ronivusele omab palju suuremat mõju auto all olev rehv kui tootja nimetus. Sinna eelolevas videos olevasse lompi oleks saanud parkida ka lukkudega G ilma probleemita, kui tollel oleks linnasõidu rehv all olnud :mrgreen:
Jah Nival on keskel jäik lukk, jah Niva on (vist) natuke kõrgem (kliirens) kui Duster, aga kas ma tahaks igapäevaselt Nivaga kulgeda - päris kindlasti mitte :D
Kui igapäevaselt oleks vaja "sügavas poris" roomata, aga raha vähe, siis pigem Jimny (aeglusti) kui et Niva või Duster, aga kui roomata vaja väga harva ja 4WD nõue oleks ainult (väga)halbade teeolude pärast või siis seenel käimiseks siis Duster.
Samas kui ikka niiväga keegi soovib omal nahal järgi proovida, kas Venemaal endiselt ei osta autosid toota, siis ega keegi kätt ette panna ei saa :D
Eeltooduga igati nõus, kuid sõltub ka millised on igapäevaksutuse nõudmised masinale. Olme ausada, sukimuki on maastikul tegija , kuid tegu on olematu pakiruumiga 4-kohalise 2 inimese autoga (2 hooeaga sellega tagaistmel võistlemise kogemust). Niva sisse mahub kenasti 4 imest ja selle on üüratu pakiruum ( oma suurujärgu auto kohta), kuid kõik muud omadused kesiseda ja Duster on kompromiss suht ruumikast kaasaegsest kompakt-linnamaasturist, mis kehvematee teedel tublilt ronib.
Lisks jääb veel valikusse teema algataja poolt üles tõstetsud Defender 90 variant. ( 2-7 istekohta, suur pakiruum, maastikul tegija, 3,5t haagise veovõimet, jne. Samas paljude jaoks meeletult ebamugav, lärmakas ja kole)

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: K Veebr 26, 2020 2:41 pm
Postitas Maaks
Landy kirjutas:… Lisks jääb veel valikusse teema algataja poolt üles tõstetsud Defender 90 variant. ( 2-7 istekohta, suur pakiruum, maastikul tegija, 3,5t haagise veovõimet, jne. Samas paljude jaoks meeletult ebamugav, lärmakas ja kole)
Landy, pane smaily lõppu kui nalja teed :D Niva ostu peale mõtleja ei ole Defenderi sihtgrupp, Niva raha eest saaks endale umbes "miljon" km läbisõiduga ja >20a vana "mure", aga mitte autot igapäevaseks kasutuseks :D

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: K Veebr 26, 2020 9:42 pm
Postitas Landy
Maaks kirjutas:
Landy kirjutas:… Lisks jääb veel valikusse teema algataja poolt üles tõstetsud Defender 90 variant. ( 2-7 istekohta, suur pakiruum, maastikul tegija, 3,5t haagise veovõimet, jne. Samas paljude jaoks meeletult ebamugav, lärmakas ja kole)
Landy, pane smaily lõppu kui nalja teed :D Niva ostu peale mõtleja ei ole Defenderi sihtgrupp, Niva raha eest saaks endale umbes "miljon" km läbisõiduga ja >20a vana "mure", aga mitte autot igapäevaseks kasutuseks :D
Niva ja Defender(- il kasutaval tehenoloogia *) sündisid samal ajastul, 1970-ndate alguses. Seega on nad mõlemad pea 50 aastat vana areduse tulemus. Kummagi puhul pole suures pildis aastkümneid muud suuremat tehtud, kui mootoreid ja käigukaste uuendatud. ( Tegu utreeritud liialdusega, sest välisketa alla on mõlema auto kerekonstruktsioone, salaonge ja muid sõlmi oluliselt muudetud.)

Mõlemal sõidukil oli oma aja kohta oluslisi uuenduslike tehnilisi lahendusi, mõlemal on läbi aja olnud probleem koostekvaliteedi ja mitmete sõlmede tugevusega.

---
* Defender põhineb 1970 avalikustatud Range Rover Classic veermikul ja raamilahendusel, mille istutati Land Rover Series III moderniseeritud kerelahendus. Defenderi eelkäia Land Rover 110 tuli tootmisesse 1983.

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: K Mär 25, 2020 2:36 pm
Postitas ahto42
https://www.youtube.com/watch?v=ifLyldZDB4o
Ei ütleks et väga sitasti pasas liigub

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: P Apr 05, 2020 10:52 pm
Postitas VeljoV
Päris huvitav konseptsioon - https://www.youtube.com/watch?v=-KYpTR43H24

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: K Sept 09, 2020 12:10 am
Postitas VeljoV
Offtopic aga juhuse tõttu jäi valikuks hoopis Isuzu D-Max. Oskab keegi soovitada, kust parimalt leida kas "canopy" või "hard top roll on" kastikaitseid (ning kes neid mõistlikult paigaldab) ja kas keegi oskab öelda - õlipüüdur (inglise keeles "catch can") - kas on vajalik/mõtekas lisavidin? Esimesi muljeid niipalju, et vedrustus tundub liiga pehme olevat ning BT mikrofon on nõrk koht, muidu tunne superluks :)

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: K Sept 09, 2020 12:54 am
Postitas amevier
Õlipüüdur on kasulik vidin - sellega ei kleepu egr-st tulev tahm sisselaskesse.
Kui kuskilt tellima hakkad, siis oleks pundis.

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: K Sept 09, 2020 7:58 am
Postitas v6sa
amevier kirjutas:
K Sept 09, 2020 12:54 am
Õlipüüdur on kasulik vidin - sellega ei kleepu egr-st tulev tahm sisselaskesse.
...
Et üldse ei kleepuks, on palju loota. Aga ummistumist võiks kohe päris palju edasi lükata;)