3. leht 5-st

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: E Veebr 10, 2020 3:14 pm
Postitas honkomees
v6sa kirjutas:... Siin ei klapi miski: kas ei osanud kasutaja Dusteri elektroonikaga sõbrasuhet hoida või oli Dusteri all sile ja kastika all karwane reff ja aluspind lägane.

Samas oleks minu arvates väga imelik, kui uuena neli korda erineva hinnaga asjad oleks täpselt võrdsed igas asjas.
Selle elektroonika viskaks muidugi heameelega minema ... aluspind oli mõlema masina jaoks ühtemoodi lägane ja rehvid ka enam-vähem samas klassis, naastrehvid, kastikal küll juba paar hooaega all olnud.
Autode hinnast, Isuzu D-Maxi ostsin uuena 290 000 EEK ehk ca 19 000€ ja Dusteri 17800€ eest, hind praktiliselt sama :lol:

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: E Veebr 10, 2020 9:00 pm
Postitas v6sa
Siis tuleb tõdeda, et Mägi-Eestis mingil põhjusel ei toimi Duster nii hästi, kui siinkandis. Kahju kuulda muidugi.

Muide, täna hakkab tühi D-Max 26 tuhandest. Mis teeb tegelikult isegi vähem, kui kaks Dusterit...

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: E Veebr 10, 2020 10:35 pm
Postitas honkomees
v6sa kirjutas:Siis tuleb tõdeda, et Mägi-Eestis mingil põhjusel ei toimi Duster nii hästi, kui siinkandis. Kahju kuulda muidugi.
...
eks ma selle jutu peale ostsingi, et linnaka kohta suht hääde maastikuomadustega ... Topautos sama müügiesindaja, kes kunagi D-Maxi mulle müüs, ei soovitanud oma valiku linnakatega küll maastikule minna, ikka vaid teedel sõitmiseks. Tuleb tõdeda, et aus daame oli, mitte kõigis esindustes pole sellised.
Maastikuomadusi ei taheta lasta proovida, kastika valimise ajal vist ainult isuzut ja rangerit lasti luhale proovima minna, rangeriga vaevu ronisin läbi mülkast ...

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: K Veebr 12, 2020 3:15 pm
Postitas siim76

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: K Veebr 12, 2020 4:26 pm
Postitas puhvel
siim76 kirjutas:Pole küll Bronto aga
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... OlONruDsLo
Peab ikka väga risu masin olema kui 13 000 pealt vaja kõik kuluosad vahetada ja isegi värv :)

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: N Veebr 13, 2020 7:51 am
Postitas LauriJ
puhvel kirjutas:
siim76 kirjutas:Pole küll Bronto aga
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... OlONruDsLo
Peab ikka väga risu masin olema kui 13 000 pealt vaja kõik kuluosad vahetada ja isegi värv :)
Tundub nagu paistaks selle auto tagant kurikuulsate Tartu autoärikate kõrvad. :roll:

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: N Veebr 13, 2020 10:03 am
Postitas beginner
Tundub jah. Tekstist küll ei ütleks, vanu standardlauseid ei paista, kuid pildid on samas stiilis tehtud ning neil on varemgi selliseid "küllusliku" varustuse/tuuninguga masinaid müügis olnud.

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: N Veebr 13, 2020 4:12 pm
Postitas MustVälk
puhvel kirjutas:
siim76 kirjutas:Pole küll Bronto aga
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... OlONruDsLo
Peab ikka väga risu masin olema kui 13 000 pealt vaja kõik kuluosad vahetada ja isegi värv :)
Kunagi ammu kuulsin sellist juttu, et samavähe sõitnud kasutatud sigull maksis rohkem kui uus.
Põhjusel, et kasutatud masinas juba kõik korda tehtud mis uutel kohe ära laguneb!

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: N Veebr 13, 2020 5:20 pm
Postitas puhvel
MustVälk kirjutas:
puhvel kirjutas:
siim76 kirjutas:Pole küll Bronto aga
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... OlONruDsLo
Peab ikka väga risu masin olema kui 13 000 pealt vaja kõik kuluosad vahetada ja isegi värv :)
Kunagi ammu kuulsin sellist juttu, et samavähe sõitnud kasutatud sigull maksis rohkem kui uus.
Põhjusel, et kasutatud masinas juba kõik korda tehtud mis uutel kohe ära laguneb!
Sry, ei näe loogikat selles jutus.
Ei mäleta küll, et kuskilt oleks paremaid juppe saada olnud kui tehase nö originaalid.
Polnud neid tehase omasidki saada kui tutvusi polnud, defitsiit oli asja nimi.
Jupid hakkasid müügile tekkima Gorba valitsuse ajal kui lubati nn koperatiive ehk erafirmasid looma hakata.
Aga neid varuosasid toodeti miskist "saiast" ja kvaliteet ei kannatanud väga kriitikat.
Eesmärk oli lihtsalt tühja turgu täita, et ratsa rikkaks saada.

Kasutatud zigull maksis rohkem sel põhjusel, et üldjuhul tavainimene seda uuest peast osta ei saanud, oli vaja ostuluba ja seda said aind valitud näod.

Mäletan vaz 2101 uue hind oli 5500 rutsi, sama massin vanast peast turul aga 9000 rutsi.

PS ei tea siiani, et sealt ida poolt kvaliteet juppe tuleks.

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: R Veebr 14, 2020 10:43 am
Postitas MustVälk
puhvel kirjutas:
MustVälk kirjutas:
puhvel kirjutas:
Peab ikka väga risu masin olema kui 13 000 pealt vaja kõik kuluosad vahetada ja isegi värv :)
Kunagi ammu kuulsin sellist juttu, et samavähe sõitnud kasutatud sigull maksis rohkem kui uus.
Põhjusel, et kasutatud masinas juba kõik korda tehtud mis uutel kohe ära laguneb!
Sry, ei näe loogikat selles jutus.
Ei mäleta küll, et kuskilt oleks paremaid juppe saada olnud kui tehase nö originaalid.
Polnud neid tehase omasidki saada kui tutvusi polnud, defitsiit oli asja nimi.
Jupid hakkasid müügile tekkima Gorba valitsuse ajal kui lubati nn koperatiive ehk erafirmasid looma hakata.
Aga neid varuosasid toodeti miskist "saiast" ja kvaliteet ei kannatanud väga kriitikat.
Eesmärk oli lihtsalt tühja turgu täita, et ratsa rikkaks saada.

Kasutatud zigull maksis rohkem sel põhjusel, et üldjuhul tavainimene seda uuest peast osta ei saanud, oli vaja ostuluba ja seda said aind valitud näod.

Mäletan vaz 2101 uue hind oli 5500 rutsi, sama massin vanast peast turul aga 9000 rutsi.

PS ei tea siiani, et sealt ida poolt kvaliteet juppe tuleks.
See oli nali mingi hetk. Ma veel nii noor et sõitnud mõned meetrid selliste masinatega. :)

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: R Veebr 14, 2020 12:50 pm
Postitas JAN007
Võin tuua sellise võrdluse: minul oli 86 aasta Niva, ostsin peale esimese omaniku surma kui oli mitu aastat seisnud. Sai päris põhjalikult korda tehtud, mitte ümber ehitatud aga originaalist paremad jupid, näiteks KYB gaasamordid jne. Tuttav oli siis ostnud tutika ning ei suutnud uskuda milline sõidumugavuse ja juhitavuse vahe oli minu Niva kasuks. See oli miski 2005 aasta paiku ehk.

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: E Veebr 17, 2020 1:28 pm
Postitas ahto42
Saan aru, et kui on juba valik tehtud, aga miks mitte mõni linnakas, millel lukustatav 4wd ja 20cm kliirens, kui peamine on maanteesõit ja duster väikseks jääb?
Näiteks X-Trail T30/31, Santa fe, uuem sorento? Selle raha eest peaks midagi saama. Kannatavad nad kõik ka karvasemat rehvi. Austraalia foorumeid uurida, seal on overlanding väga moes.

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: E Veebr 17, 2020 3:40 pm
Postitas v6sa
Ning teemaalgataja eelarvega 1+0-15 k€ võiks neid ka valida olla.

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: T Veebr 18, 2020 12:50 am
Postitas VeljoV
Valikut teinud pole veel. Kui eelarve lubaks, siis kindlasti kaaluksin mõne "top notch" kastika soetamist - olen vist aru saanud, et hinnad algavad 30K. Samas vist on tegu päris raskete masinatega?
Duster - välja toodud fakt, et 4x4 võimalusega masin maksab 18K ja üles. Ei kahtle üldse masina võimekuses aga mõtlema paneb siiski tänapäevaste autode elektroonika rohkus + tänapäevane mentaliteet autode tootmisel (on suhteline vast).
4x4 võimekus iseenesest ei ole ju üldsegi üheselt võetav - päris palju erinevaid tegureid on mängus.
Üks aspekt veel, mida pole maininud, oleks masina kergus - meie maastik ning kliima on vahelduvalt niiske, soine ning samas võib tulla kohe liiv. Enda töö iseloom on selline, et mõnikord vaja sõita mööda eramaad (loe põldusi, sööte, metsateid, radasi) ning maastiku lõhkumise aspekt tules samuti silmas pidada. Mis isiklikult just Jimny/Samurai puhul meeldib, on masina kergsus vs maastiku suutlikus. Defender 90 vist on topelt raske?
Vanakooli küsimus - kas Dusteriga oleks võimalik sõta a ala 20 aastat (olgem realistlikud)? :)

v6sa kirjutas:Ning teemaalgataja eelarvega 1+0-15 k€ võiks neid ka valida olla.

Re: LADA 4X4 BRONTO

Postitatud: T Veebr 18, 2020 9:43 am
Postitas totu
Tänapäevaste autode elektroonika on kindlasti töökindlam kui idanaabri lihtne juhtmestik. Lisaks on euronõuetele vastav Niva juba üsna s...a elektroonikat ka täis. Kui juba "liiv" mõtetest läbi käis, võib linnamaasturid unustada (või kui ehk Subaru, ega see hullem ikka ei ole kui Niva või Duster), liivas hakkavad igasugused isemõtlejad rattaid ühekaupa sisse kaevama. Uus Jimni pidi väga vinge asi olema, kui maanteele asja ei ole.