Sooviks küsida nõu Isuzu Trooperi kohta.
Moderaator: Moderators
Sooviks küsida nõu Isuzu Trooperi kohta.
tere
Tahaks isuzu trooperit (87-88 ) osta aga mõtlesin enne siit natuke nõu küsida.
näiteks et mis tüüpi nelivedu tal on kas pidev või saab eraldi lülitada .
ja kuidas on lood difrilukkudega , ilmselt originaalis neid ei ole aga kas on
võimalik neid paigaldada ja kas on üldse saada selliseid asju temale.
silma on jäänud selline kuulutus
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
igasuguse abi teretulnud.
Morten
Tahaks isuzu trooperit (87-88 ) osta aga mõtlesin enne siit natuke nõu küsida.
näiteks et mis tüüpi nelivedu tal on kas pidev või saab eraldi lülitada .
ja kuidas on lood difrilukkudega , ilmselt originaalis neid ei ole aga kas on
võimalik neid paigaldada ja kas on üldse saada selliseid asju temale.
silma on jäänud selline kuulutus
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
igasuguse abi teretulnud.
Morten
Tere
Kunagi ammu oli meie peres selline trooper.Head mälestust küll selle autoga ei ole,kaks korda sai mootorit lahti lammutatud,probleeme oli ka esisillaga.Varuosasid polnud ka saada,aga see oli aastal 96 ja 97.Minu autol dif. lukke ei olnud,nelivedu eraldi lülitatav. Soovitaksin mõelda rohkem patroli,samurai,land cruiseri suunas.
Kunagi ammu oli meie peres selline trooper.Head mälestust küll selle autoga ei ole,kaks korda sai mootorit lahti lammutatud,probleeme oli ka esisillaga.Varuosasid polnud ka saada,aga see oli aastal 96 ja 97.Minu autol dif. lukke ei olnud,nelivedu eraldi lülitatav. Soovitaksin mõelda rohkem patroli,samurai,land cruiseri suunas.
Kõigepealt andsid automaatsed hubid otsa,seejärel jooksis mootor kokku. Muidu trooper oli hea mugav sõita küll,aga raskemates tingimustes andis ikkagi siit sealt järgi. Oleneb,mis plaanid sul autoga on,kuid arvan, et head metsaautot tast ikkagi ei saa(sõltumatu vedrustus ees,mida tõsta keeruline ja kulukas).
Trooperil pole häda midagi, aga sellel isendil on trooperi jaoks nadsa suured rehvid(mu meelest33 on talle ciba palju).Halva (olematu)hoolduse korral laguneb ka kõige pommikindlam tehnika.Pensat rüüpavad12-17 l100km võib olla ka rohkem.Kui juppe poest ei saa siis Pärnu kandis üks tegelane lammutab selliseid asju.Sillapuksid 100%kohalikus kaubanduses olemas.Peaaegu aastake igasuguses mudas ja vees sõidetud ja ennast ning teisi välja tõmmatud aga kõik sõltub ikkagi tihendist rooli ja istme vahel
Parem dialoog kui monoloog
Saavad ka tulevased põlved masina kohta infot.
Ise olen ühe tuttava veidi uuemat 2,xTD mootoriga Trooperit proovinud ja sel masinal oli küll alla umbes 2500rpm jubedad jõuprobleemid. Isegi aeglustiga tahtis mäenõlval ära surra
Saavad ka tulevased põlved masina kohta infot.
Ise olen ühe tuttava veidi uuemat 2,xTD mootoriga Trooperit proovinud ja sel masinal oli küll alla umbes 2500rpm jubedad jõuprobleemid. Isegi aeglustiga tahtis mäenõlval ära surra
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Enda kogemused2,6 bensa ja venna 2,8td, pole jäänud jõu pärast ükski mägi ega mudaauk võtmata.Väiksemate mootorite kohta ei oska kaasa mõliseda.Hea odav(mugav) maastur hullamiseks kuna frontera on poolvend(sillajubinad,poolteljed jm.)Nüüdseks on see varuosadoonorite probleem ka lahedam.Põhi jama oli varem just varuosadega.Tellisin siduri(külmaga-20C ei lahutanud) ja selleks pandi japsis "specal for me" liin tööle ja 2kuuga oli asi sipsti kohal.Õnneks polnud siduril häda midagi ja sai pandud see 3500-. eegune vigur riiulisse.Pole magusamat tunnet kui (paari kuu pärast tegelastel õnnestuski sidur lollusest maha põletada) võtta riiulist tutikas vigur ja mõne tunni pärast edasi hullata
Nii et,kasutatud manti liigub piisavalt,sillajubinaid saab poest ,aga muude uute asjadega võib küll ennast hulluks ajada kui viitsimist ja raha on.
Pole tegelt trooperipede!
Nii et,kasutatud manti liigub piisavalt,sillajubinaid saab poest ,aga muude uute asjadega võib küll ennast hulluks ajada kui viitsimist ja raha on.
Pole tegelt trooperipede!
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Et asi liiga ilus ei paistaks, siis Izu ja opel on vastupidavuse tabelis kindalasti viimastel kohtadel. B osi praktiliselt saada pole. Ja sellise hinna (30000) eest korralikku auto ei saa. Pealegi ussitab kere ja raam neil erilise hooga.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.