Auto Haagise vedamiseks? Aga milline?

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
vaitz
Off Roader Wannabe
Postitusi: 49
Liitunud: K Nov 26, 2014 6:58 pm

Auto Haagise vedamiseks? Aga milline?

Postitus Postitas vaitz »

Küsimus siis suurele ringile sai otsitud ja leitud ka teemasi aga kõik teemad vajusid lõpuks kuidagi laiali, et siis ikkagi milline oleks ideaalne treile vedamiseks hea ja töökindel masin.

Konkreetsemalt minul on sabas suve perioodil iga nv 2,5-3 t hobuse treiler

Siiani läbi käidud tee Landrover disco 3 mugav vedamiseks aga ei kesta kooles ära esimese 2000km väntvõll
Mersu vito tundub suht piinamine ja igapäeva autoks nagu natuke ebamugav
Bmw X5 E53 veab aga kaubaruumi vähe võistlus varustuse jaoks



Ise olen vaadanud ameeriklaste poole kuna kütusekulu ei vaata niiväga siis vaja oleks mugavat masinat nii igapäeva sõitudeks kui ruumikust et võistlustel käija.

inimesi on ala 3-4

Dodge Ram?
Chevy express kuigi neil olen pannud tähele et haagised väiksed lubatud?


Tervitused
Vaido
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Auto Haagise vedamiseks? Aga milline?

Postitus Postitas Landy »

vaitz kirjutas: Siiani läbi käidud tee Landrover disco 3 mugav vedamiseks aga ei kesta kooles ära esimese 2000km väntvõll

Ise olen vaadanud ameeriklaste poole kuna kütusekulu ei vaata niiväga siis vaja oleks mugavat masinat nii igapäeva sõitudeks kui ruumikust et võistlustel käija.
Oleme uasad, sa valisid vale mootoriga Disco 3-e. 2,7 diisel mootor ongi vene rulett.
Bensumootoriga isendiga ( kuna kütusekuu pole primaarne sulle) oleksid siiani nägu naerul ringi kihutanud.

USA-katest kui käru vedmise vahenditest ion siin mitmes teemas juttu tehtud küll.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Auto Haagise vedamiseks? Aga milline?

Postitus Postitas v6sa »

vaitz kirjutas: ...
milline oleks ideaalne treile vedamiseks hea ja töökindel masin.

Konkreetsemalt minul on sabas suve perioodil iga nv 2,5-3 t hobuse treiler
...
Nii väikest asja veab iga tõsisem jeebuline. Koos püsivad lahjema forsseeringuga isendid. Idast pärinevad on sama raha eest töökindlamad. Aga ka inimvaenulikumad kasutada.

Miskine L200 või Hilux on töökindel ja kannab palju varustust. Aga on kuradi ebamugav reisikaaslane. Kui just jaapanlasemõõtu ja idamaise koduse kasvatusega ei ole, eksole.

USAraud peab tagumikkumööda olema. Kui ikka diivan või omamoodi nuppude laialiloopimise loogika neeru pihta hakkab, siis ei ole ju mõtet piinelda. Kuigi suure käru veoks on miskine RAM hää asi küll. 8) Ning remontida osatakse neid ka. Erinevalt Ida Imedest, Türgi mersust rääkimata.

Pajero ja Sorento ja Land Cruiser on pädevad vedurid. Iseasi, et mitte igale mudelile 3 t konksu ei lubata.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Auto Haagise vedamiseks? Aga milline?

Postitus Postitas LauriJ »

Mis hinnaklassis autot vaatad? Usakad diisel mootoritega on sealmaal käru vedamiseks popid variandid. Austraalias länkar V8 kõige popim, käivad oma suure kandamiga mööda ilma seal sõitmas (auto max koormatud+kuni 4tonni käru ka sabas) ja antakse mööda maastikku minna.
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Auto Haagise vedamiseks? Aga milline?

Postitus Postitas Andrus Michelis »

2015 ram 1500 on oma 3l Ecodiisliga väga mugav maanteel sõita. Käru UTVga, mida kõige rohkem vean pole üldse tunda pole. See on küll oluliselt kergem, kui 3 tonni. Kabiinis on ruumi piisavalt ja kui putka peale panna on pagasiruum kah tõsiselt võetav. Mõned asjad on küll eurojapsidega võrreldes naljakad aga ei miskit ületamatut.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
vaitz
Off Roader Wannabe
Postitusi: 49
Liitunud: K Nov 26, 2014 6:58 pm

Re: Auto Haagise vedamiseks? Aga milline?

Postitus Postitas vaitz »

Enamus jeebulisi tõesti veab seda koormat aga siiski vaevaliselt raskuse poolepealt pole tõesti see 3t miskit aga treila on suur ja tuuletakistus meeletu.

siiani on enamustega millega olen vedanud hakkama saanud pole probleemi olnud Aga kas see just mugav on, kõige asisem oligi Disco suurema tuulega maanteel 90-100 ei kõigutanud ka autot samuti ei saanud arugi et treila sabas on , samas kui X5 tükk tegu et sirgelt sõitasakutab päris korralikult.

Unustasin hinnaklassi mainida ma arvan et lagi oleks ca 17000

Ise vaatasin sellist Rami http://www.auto24.ee/used/2173582 samuti sellest järgmine kohe aasta veel uuem, http://www.auto24.ee/used/2246534


Samuti silma peal hoidnud Ford F150 ehk keegi oskab öelda kumb töökindlam.

Niipalju olen aru saanud, et kui Ram siis tasub Hemi võtta?

Lisaks vaadanud, et paljudel suurtel Masinatel nii RAM kui F-150 pole üldse väga suuri treilasi lubatud ?

Tahaks seekord leida selle õige mis võiks pikalt teenida.
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Auto Haagise vedamiseks? Aga milline?

Postitus Postitas Andrus Michelis »

Need sinu näidatud autod on veel vanema käigukastiga, seega on kütusekulu "ameerikalikum". 8 käigulised kastid tulid 2014. Varustuspaketid on lahjemast otsast, mis võib olla on positiivne hoopis. Mõlemad on lühema kabiiniga, ja taga on u20 cm jalaruumi vähem. Võrreldes eurojapsiga on seda ikkagi palju. Kast seda jagu pikem. Esimene on 6 kohaline tõenäoliselt, mis ise enesest on ju lahe. Raadio levi püüdmisega on neil kohati probleeme selgus minu jaoks hiljuti. Mõlemad peaks andma ära "gaasitada" suht lollikindlalt, kui kütusearved oluliseks muutuvad. Tuledega tuleb ilmselt tegemist, et need meie euroülevaatajatele vastuvõetavaks saada aga korraldatav.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Auto Haagise vedamiseks? Aga milline?

Postitus Postitas Landy »

Räägi Vahur "Habe" Roometiga Carservicest - 56219500 ta on neid ameeriklasi kõvasti Euronrmide järgi dresseerinud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
rommel
Fitting 38"
Postitusi: 285
Liitunud: N Nov 01, 2012 8:30 am

Re: Auto Haagise vedamiseks? Aga milline?

Postitus Postitas rommel »

Samuti silma peal hoidnud Ford F150 ehk keegi oskab öelda kumb töökindlam.

Niipalju olen aru saanud, et kui Ram siis tasub Hemi võtta?

Lisaks vaadanud, et paljudel suurtel Masinatel nii RAM kui F-150 pole üldse väga suuri treilasi lubatud ?
F-150-l on erinevaid versioone. Ameerika variant (suur) on töökindel kui just pole tegu uppunud/rooste all kannatava isendiga.

Ram-i puhul on Hemi (5.7) paras kombo sõidurõõmust ja remondist, väiksemate mootorite puhul kipub olema vähem sõidurõõmu (pedaalile litsudes "juhtub vähem") ja rohkem remondirõõmu. Vanemaid mudeleid toodeti SRT versioonis ka :lol: Cumminsi diisel iseenesest sobib treila vedamiseks vaat, et paremini ja arvatakse, et töökindlam on ka.

Mikimaal on suured treilad lubatud, euroametnikud registreerimisbüroos miskipärast armastavad näiteks 2,5t peale pidurdatava massi piirata .

Samasse klassi kuulub ka Silverado mida üldiselt peetakse (palju sõltub muidugi usust ka) neist enim "tööauto" nime väärivaks.

C-kati olemasolul tasub piiluda ka F-250, Ram2500 ja suurema Silverado poole. Kütusekulu on suht samasse auku aga kandevõime on suurem ja konstruktsiooni poolest on tegu vastupidavamate mudelitega (mõeldud tööautodeks).
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”