Lukuga velg vs rehvi laius vs siselohv?
Moderaator: Moderators
Lukuga velg vs rehvi laius vs siselohv?
7" velg, millele keevitatud veljeluku rõngas peale, kokkuvõttes 8" laius.
Rehvi tahan peale panna 31x10.5. Nüüd küsimus järgmine - kui panen ta luku alla, ehk siis 8" laiusele velje osale, siis kui kergelt sisemine külg maha tuleb metsas?
Eraldi lohvi ei tahaks sisse osta, kui ei pea. Samas on ju eesmärk metsas madalama rõhuga sõita kui muidu. Kas 8" velg ja 10.5" rehv lubab seda?
Kui lohvi osta, siis soovitusi peale Starco kust vaadata? Enamik müüvad tavalist 185 15" lohvi. Aga 31" jaoks?
Rehvi tahan peale panna 31x10.5. Nüüd küsimus järgmine - kui panen ta luku alla, ehk siis 8" laiusele velje osale, siis kui kergelt sisemine külg maha tuleb metsas?
Eraldi lohvi ei tahaks sisse osta, kui ei pea. Samas on ju eesmärk metsas madalama rõhuga sõita kui muidu. Kas 8" velg ja 10.5" rehv lubab seda?
Kui lohvi osta, siis soovitusi peale Starco kust vaadata? Enamik müüvad tavalist 185 15" lohvi. Aga 31" jaoks?
Re: Lukuga velg vs rehvi laius vs siselohv?
Ja see annab mulle mis infot?
Re: Lukuga velg vs rehvi laius vs siselohv?
Seda,et väga rõve jääb see ja metsas pigem kahjuks,kui kasuks
Proto
53951597
53951597
Re: Lukuga velg vs rehvi laius vs siselohv?
Et velg on liiga lai ja sisemine külg tuleb kergesti maha.
Isiklikult võtaks 6" velje ja paneks luku.
Kaspar
Isiklikult võtaks 6" velje ja paneks luku.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: Lukuga velg vs rehvi laius vs siselohv?
Nojah, siis jääb ainult siselohvi versioon.
On Samuka orig. veljed mis on 5.5 laiad ning ilma lukuta või osta 8" laiad lukuga veljed.
31" siselohv siis 13 eur tk. http://baltic.starcoshop.com/pi/TB_31x1 ... _1697.aspx
On Samuka orig. veljed mis on 5.5 laiad ning ilma lukuta või osta 8" laiad lukuga veljed.
31" siselohv siis 13 eur tk. http://baltic.starcoshop.com/pi/TB_31x1 ... _1697.aspx
Re: Lukuga velg vs rehvi laius vs siselohv?
Miks sa Samuka originaal veljega ei taha sõita?
Hoiab just hästi rehvi veljel, kui kitsas velg.
Parema offsetiga veljed 0 või +5 saad Jimny alt, kui selles mure.
Hoiab just hästi rehvi veljel, kui kitsas velg.
Parema offsetiga veljed 0 või +5 saad Jimny alt, kui selles mure.
Sämmy Offroad Team
Re: Lukuga velg vs rehvi laius vs siselohv?
Kas 5.5 velg liiga kitsaks ei jää? Plaanis peale panna Silverstone MT-117 31x10.5".
413-l 20mm flantsid vahel, kuid sellest vist jääb originaal veljega väheks, hakkab vastu käima.
413-l 20mm flantsid vahel, kuid sellest vist jääb originaal veljega väheks, hakkab vastu käima.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Lukuga velg vs rehvi laius vs siselohv?
5,5velg väga sjupper sellele rehvile. Maha suht keeruline saada ka madala rõhuga. Omal oli sama rehv uaziku veljel(5,5) Väga oki oli.
Pigem jääb see 7+Lukk VÄGA rõve teel sõitmiseks.
Pigem jääb see 7+Lukk VÄGA rõve teel sõitmiseks.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Lukuga velg vs rehvi laius vs siselohv?
Ei jää kitsaks, absoluutselt mitte.bjorn kirjutas:Kas 5.5 velg liiga kitsaks ei jää? Plaanis peale panna Silverstone MT-117 31x10.5".
413-l 20mm flantsid vahel, kuid sellest vist jääb originaal veljega väheks, hakkab vastu käima.
31"-se special trackiga 1,2-1,3 atti sees ja minul pole kordagi maha jooksnud.
Sämmy Offroad Team
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Lukuga velg vs rehvi laius vs siselohv?
Kui madal rõhk on madal?uputaja kirjutas:5,5velg väga sjupper sellele rehvile. Maha suht keeruline saada ka madala rõhuga. Omal oli sama rehv uaziku veljel(5,5) Väga oki oli.
Re: Lukuga velg vs rehvi laius vs siselohv?
Väga huvitav teema.
Minul on just kogemus umbes 5'' laiuse veljega ja umbes 265 75 15 rehviga. Väga rõve jäi veljepeal. Rehvi mustriga osa jäi astmesse (punni)ehk siis rehvi kontakt pind maaga oli väga väike. Antud varjanti katsetasin küll järelkärul ja umbes 3 atm rõhuga.
Olen aru saanud, et õhukumm peaks asendama rehviluku?
Minul on just kogemus umbes 5'' laiuse veljega ja umbes 265 75 15 rehviga. Väga rõve jäi veljepeal. Rehvi mustriga osa jäi astmesse (punni)ehk siis rehvi kontakt pind maaga oli väga väike. Antud varjanti katsetasin küll järelkärul ja umbes 3 atm rõhuga.
Olen aru saanud, et õhukumm peaks asendama rehviluku?
Re: Lukuga velg vs rehvi laius vs siselohv?
Jutt käib ju siiski maasturile minevast veljest, metsas sõitmiseks ja rehvi püsimisest sellel.fanatt kirjutas:Väga huvitav teema.
Minul on just kogemus umbes 5'' laiuse veljega ja umbes 265 75 15 rehviga. Väga rõve jäi veljepeal. Rehvi mustriga osa jäi astmesse (punni)ehk siis rehvi kontakt pind maaga oli väga väike. Antud varjanti katsetasin küll järelkärul ja umbes 3 atm rõhuga.
Olen aru saanud, et õhukumm peaks asendama rehviluku?
Maantee jaoks jah pole just kõige parem, ajab veidi mustri kaardu jah peal.
Sämmy Offroad Team
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Lukuga velg vs rehvi laius vs siselohv?
Vabalt kannab ka 0.5 rõhuga hullata ilma, et maha keeraks.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Lukuga velg vs rehvi laius vs siselohv?
Me sõitsime ka TR1-te 10.5 lai SpecialTrack ning Jimny originaal velg. Täitsa hea oli, kordagi ei tulnd rehv maha veljelt.