Kolmanda rea aftermarket istmed
Moderaator: Moderators
Kolmanda rea aftermarket istmed
Autoks on Range Rover P38 ja viimasel ajal on tekkinud vajadus lisakohtade järele. Selle asemel, et kohe Toyota Siennat ostma minna, uurin kas keegi on lasknud endale lisaistmed pagasiruumi paigaldada? 7 kohalist autot läheks vaja harva, aga kui läheb, siis tahaks väiksemat kasvu inimesed ikkagi kuidagi turvaliselt ära paigutada.
Mõtlen siis midagi sellist:
Kelle juurde saaks sellise asja tegemiseks pöörduda?
Kas lisakohad peaks tehnilises passis laskma ära märkida?
Ühesõnaga, mõned küsimused tekkisid...
Mõtlen siis midagi sellist:
Kelle juurde saaks sellise asja tegemiseks pöörduda?
Kas lisakohad peaks tehnilises passis laskma ära märkida?
Ühesõnaga, mõned küsimused tekkisid...
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1043
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Re: Kolmanda rea aftermarket istmed
Ma selle kohta ei oska muud öelda, et kui tehnilises passis ei ole vastav arv kohti märgitud, siis on see tavaline pakiruumis inimeste vedamine.azure kirjutas: Kas lisakohad peaks tehnilises passis laskma ära märkida?
Tehnilise passi muudatus saab toimuda ilmselt ainult juhul, kui tehas on üldse sellisele autole vastavaid kohti ette näinud. Kerel peavad olema tahase poolt vastavad turvavöö ja istmete kinnitused. Kui neid pole, siis ma julgen kahelda projekti legaliseerimises
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Kolmanda rea aftermarket istmed
Jah on sellist asja ( 7 seat coversion kit for P38) toodetud, kuid meie õigusruumis selle legaliseerimine on pea võimtu või täpsemlat osutuks (auto madalat turuhinda arvestades) ebamõistlikult kuluakaks. Sisuliselt tuleks saada luba ümberehituseks, koos vastavate ekspertiiside ja muu jamaga.
http://www.brit-car.co.uk/product.php/1 ... ar_p38_nrr
Samas jänes shampust ei joo ning võid Maanteemati Liiklusregistribüroo Tehnoosakonnale vastav päringu teha.
http://www.brit-car.co.uk/product.php/1 ... ar_p38_nrr
Samas jänes shampust ei joo ning võid Maanteemati Liiklusregistribüroo Tehnoosakonnale vastav päringu teha.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Kolmanda rea aftermarket istmed
Tänud vastuste eest, tegin päringu ära.
Kui terve mõistusega läheneda, siis see ülalmainitud conversion kit võiks justkui oluliselt turvalisem olla kui mu 7-kohaline tentkatusega UAZ, mille tagumistesse külgsuunas vaatavatesse klappistmetesse minu käsi küll ei tõuse lasteistmeid kinnitama. Aga teoorias kui ma nii teeks, siis seadus jääks niimoodi ju rikkumata ja tehniline pass kiidaks selle kindlasti Maanteeametile meelepäraseks tegevuseks
Kui terve mõistusega läheneda, siis see ülalmainitud conversion kit võiks justkui oluliselt turvalisem olla kui mu 7-kohaline tentkatusega UAZ, mille tagumistesse külgsuunas vaatavatesse klappistmetesse minu käsi küll ei tõuse lasteistmeid kinnitama. Aga teoorias kui ma nii teeks, siis seadus jääks niimoodi ju rikkumata ja tehniline pass kiidaks selle kindlasti Maanteeametile meelepäraseks tegevuseks
Re: Kolmanda rea aftermarket istmed
OT: lugu sellest kuidas matkaautosse taheti istmetele turvavöösid legaalselt juurde panna
tulemuseks oli nõue asja katsetada mis tähendas kuskil esiklaasi eemaldamist ja turvavöödest mingite tonnidega tõmbamist nii, et vastutab auto omanik kas asi jääb terveks või tõmbab tüki põrandast välja
ja hind olevat olnud "kosmos"
loomulikult oli mõistlikum autot vahetada.
tulemuseks oli nõue asja katsetada mis tähendas kuskil esiklaasi eemaldamist ja turvavöödest mingite tonnidega tõmbamist nii, et vastutab auto omanik kas asi jääb terveks või tõmbab tüki põrandast välja
ja hind olevat olnud "kosmos"
loomulikult oli mõistlikum autot vahetada.
Re: Kolmanda rea aftermarket istmed
Maanteeameti Tehnoosakonna lühike, lihtne ja loogiline vastus on selline:
"Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määruse nr 42 „Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele” kohaselt määrab istekohtade arvu sõiduki valmistaja ning istmed ja turvavööd ning nende kinnituspunktid peavad vastama sõiduki valmistaja poolt ettenähtule.
Seega on lisaistmeid võimalik registreerida margiesinduse istmete vastavustõendi alusel. Tõend peab kinnitama, et lisatud istmed, turvavööd ja nende kinnituspunktid vastavad sõiduki valmistaja poolt ettenähtule."
"Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määruse nr 42 „Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele” kohaselt määrab istekohtade arvu sõiduki valmistaja ning istmed ja turvavööd ning nende kinnituspunktid peavad vastama sõiduki valmistaja poolt ettenähtule.
Seega on lisaistmeid võimalik registreerida margiesinduse istmete vastavustõendi alusel. Tõend peab kinnitama, et lisatud istmed, turvavööd ja nende kinnituspunktid vastavad sõiduki valmistaja poolt ettenähtule."
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Kolmanda rea aftermarket istmed
Land Roveri puhul on selleks esindajaks IME ning sellist paberit ei saa sa elu sees sealt majast. Pealigi peab IME seda küsima IMF-i ja see omakorda JRL-i käest. Lootusetu üritus.
Üks variant on see saada raske raha eest mõnest Eesti ümberehitus firmast (kes siin busse ümberehitavada) kes omakorda otse tehasega viitsib asju ajada.
Teine varinat registreerida välismaal, viia mõnda suurde LR seltifitseeritud tuuningfirmasse, teha seal ümberehitus ning saada serifikaat ja võtta siin uuesti üksik tüübikinnitusega arvele.
Üks variant on see saada raske raha eest mõnest Eesti ümberehitus firmast (kes siin busse ümberehitavada) kes omakorda otse tehasega viitsib asju ajada.
Teine varinat registreerida välismaal, viia mõnda suurde LR seltifitseeritud tuuningfirmasse, teha seal ümberehitus ning saada serifikaat ja võtta siin uuesti üksik tüübikinnitusega arvele.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi