BFG vs Cooper
Moderaator: Moderators
BFG vs Cooper
Kindlasti on olnud palju juttu erinevatest rehvidest ja kõigest muust palju aga kõike ei jõua ka üles kaevata. Tegelikult on asi lihtne ja võrdluses on kaks rehvi: BFG Mud-Terrain ja Cooper Discoverer STT, kumba eelistada ? Iagapäeva kasutuses ei oleks ja maanteed, ning metsa saaks mõlemat see rehv. On üleüldse vahet või tuleks võtta see, mis parema hinnaga kätte tuleb ?
Re: BFG vs Cooper
BFG M/T oli kaht versiooni: vanem ja uuem. Iseloomult erinevad rehvid.
Re: BFG vs Cooper
Nüüd jäi natuke arusaamatuks, et mismoodi saavad uuem ja vanem rehv olla iseloomult erinevad ? Ma saan aru, et on mitut tüüpi mudarehvi, kuid see, et vana mudel on hoopis teine, mis uus, see kõlab veidralt. Ja kui oli vana mudel, mis siis ilmselgelt tootmisest maha võetakse/või on juba võetud, siis seega huvitaks see uus mudel Ma lähtun hetkel ikkagi uutest rehvidest.
Re: BFG vs Cooper
Seda vanemat mustrit ka ikkagi liigub. Nimekirjades on üks KM ja teine KM2 tähisega ja lisaks veel KX tähisega Krawler. Vana mustriga oli harju keskmise mudarehvi etalon, mis kestis normaalselt, ulus normaalselt ja metsas toimis ka normaalselt. Uue mustriga pole proovinud, aga räägivad, et pidi kiiremini kuluma. Uue(ega ta nii uus tegelikult polegi ) mustriga STT pole ise sõitnud, aga omanikud on rahul.
Re: BFG vs Cooper
Üks on harvema klotsiga ja veidi pikema küljeklotsiga: sobib mudasse pisut paremini kuid teele vähem (möliseb rohkem ja ebaühtlasest klotsi kulumisest tingitud ulumine on tõenäolisem/kiirem tulema).
Üldiselt saab BFG odavamalt kätte kuid on ka neid kes on Cooper STT-le truud. Sama pointless vaidlus nagu lamell vs nael. Kellele ämm ja kellele tütar.
Ega sa muud moodi teada ei saa kui ise ära ei proovi ja metsikut (mõlema kannikaga) esimesel kilomeetril tuntavat vahet neil pole (Cooper vs BFG).
Vanemat BFG versiooni oli vähemalt mingi aeg tagasi (sõltuvalt mõõdust) lademetes niiet müüakse neid suht tõenäoliselt ka nö parralleelselt.
Re: BFG vs Cooper
Kas ebaühtlane klotsi kulumine on sellistel mudakatel tavapärane nähtus muidu? Mul on siin mõned mudakad olnud aegade jooksul igapäevases kasutuses ja kuram kipuvad ikka üle klotsi kuluma. Sillad, rattalaagrid jm asjassepuutuv on üldjuhul korras olnud.
Re: BFG vs Cooper
Mul kulus KM2 suvega ca pool mustrist ära. Sõitsin ca 40kkm. Ostes olid vaiksed aga mingi aja pärast hakkasid uluma kõvemini. STT-dega pole sõitnud, hetkel on all ST Maxx-id, need on ikka palju vaiksemad ja pehmemad kui BFG-d. Cooper on sama rehvimõõdu juures laiem ka.
Re: BFG vs Cooper
Wolts, kui on originaalist suurem (raskem) rehv siis tavaliselt poolpidune originaalamort jääb ka vedelaks. Võimaluse korral võiks pisut kangemad panna. Sillajooks paika ja uued puksid, ega seal palju rohkem teha (vist) ei saagi. Kui korra on "saeks" ära kulunud siis rehve enam õigeks ei saa, kuluvad niimoodi lõpuni nagu on.
LauriJ, see "ulumine tekkibki tavaliselt klotsi ebaühtlasest kulumisest. Pehmem rehvisegu ja seega kiirem kulumine tundub olema "globaalne vandenõu" Ka sõidukatel kipuvad uuete mudelite muster väga kiiresti alt ära kaduma (omal kogemus GoodYear-iga).
LauriJ, see "ulumine tekkibki tavaliselt klotsi ebaühtlasest kulumisest. Pehmem rehvisegu ja seega kiirem kulumine tundub olema "globaalne vandenõu" Ka sõidukatel kipuvad uuete mudelite muster väga kiiresti alt ära kaduma (omal kogemus GoodYear-iga).
Re: BFG vs Cooper
[quote="rommel"]Wolts, kui on originaalist suurem (raskem) rehv siis tavaliselt poolpidune originaalamort jääb ka vedelaks. Võimaluse korral võiks pisut kangemad panna. Sillajooks paika ja uued puksid, ega seal palju rohkem teha (vist) ei saagi. Kui korra on "saeks" ära kulunud siis rehve enam õigeks ei saa, kuluvad niimoodi lõpuni nagu on.
No mul on jah, OME tõste ja 33x12,5 rehv all. Kusjuures nüüd talvel vähe peenema rehviga tundub jah, et amordid pole enam need mis enne. Läbi olen nendega uhanud mingi 170 tuh. Peaks amorditestis ära käima ja hakkama ehk OME amordile asendust otsima. Viimased paar aastat on mul suviti STT all olnud ja minu arvates väga hea rehv.
No mul on jah, OME tõste ja 33x12,5 rehv all. Kusjuures nüüd talvel vähe peenema rehviga tundub jah, et amordid pole enam need mis enne. Läbi olen nendega uhanud mingi 170 tuh. Peaks amorditestis ära käima ja hakkama ehk OME amordile asendust otsima. Viimased paar aastat on mul suviti STT all olnud ja minu arvates väga hea rehv.
Re: BFG vs Cooper
Arvan, et LauriJ mõtleb Cooperi pehmuse all mitte kiiret kulumist vaid rehvi üldist käitumist.
Minu kogemuse põhjal on Cooper vs. BFG olukord selline, et kui BFG AT tahab Hiluxi kasti 200kg
raskust normaalseks sõiduks, siis Cooperi M+S ja AT3 lubavab tühja kastiga ka hambaid põrutamata sõita.
Minu kogemuse põhjal on Cooper vs. BFG olukord selline, et kui BFG AT tahab Hiluxi kasti 200kg
raskust normaalseks sõiduks, siis Cooperi M+S ja AT3 lubavab tühja kastiga ka hambaid põrutamata sõita.
Re: BFG vs Cooper
uniclic,
Palju sul rehvides rõhku oli? Mul 315/65 R17 (35x12.5 R17) BFG A/T rõhud olid vist ees 1,7 ja taga 1,5 (pead ei anna, võis ka natuke vähem olla). Suurema rõhu puhul hakkas mustrit keskelt sööma.
Sellele vastasin pehme rehvisegu jutuga.Mul kulus KM2 suvega ca pool mustrist ära.
Palju sul rehvides rõhku oli? Mul 315/65 R17 (35x12.5 R17) BFG A/T rõhud olid vist ees 1,7 ja taga 1,5 (pead ei anna, võis ka natuke vähem olla). Suurema rõhu puhul hakkas mustrit keskelt sööma.
Re: BFG vs Cooper
Vana mustriga BFG MT on olnud all tooautodel ja mulle meeldis kyll. Natuke haalt teeb aga mis siis. isepuhastumine ja roopast valja saamine on parem kui STT-l. Kylgkaldel olevas pehmes ja roopas on STT parem kyljele ulatuva mustri tottu. samuti kui on pikad roopad ja pillub kroobastes teed otsides kyljelt kyljele. STT-l lasin pehmema peal 1,6-1,7 peale rehvir6hu ja kiiremate otste jaoks lykkasin 2-2,1 sisse, oli kiirendus parem ja kyttekulu vaiksem. Mina olen STT usku rohkem.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Re: BFG vs Cooper
Ma mõtlesin selle kulumisega seda, et kui uuel rehvil on mustrisügavus ca 15mm, siis sügiseks oli alles jäänud ca 7-8mm. Ebaühtlast kulumist ei täheldanud. Klotsid silmajärgi küll treppis polnud, ei viitsind täpsemalt uurida ka. Rõhku oli ca 2,4bar-i sees. Cooperi karkass tundub pehmem, ei põruta sama rõhu juures niipalju kui BFG.
Re: BFG vs Cooper
Rommel: 2-2,2. Ebaühtlast kulumist ei ole hetkel täheldanud.
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: BFG vs Cooper
Kaarutan juba pikemat aega BFG selle uue mudakaga ja olen rahul. Ei oskagi midagi halba ette tuua. Kui on kulunud siis on talvel libe(millise kulunud mudakaga poleks).
Mul 37" all ja ebaühtlast kulumist pole märganud või olen selle siis jälle kruusal õigeks nühkinud.
Tean, et see STT kulub suvel oluliselt kiiremini kui näiteks TYNABRO(Mongoolia reisil katsetatud)
Viimastel kahel pikemal reisil on STT arusaamatul põhjusel lihtsalt puruks läinud.
Viimane reis Tšukotkale läks 1 rehv sooja ilmaga lihtsalt lõhki(-4). Küljepealt iga klotsi vahelt.
Teistel kõikidel lõi sammuti iga klotsi vahele praod sisse.
Arvan, et BFG on etem.
Mul 37" all ja ebaühtlast kulumist pole märganud või olen selle siis jälle kruusal õigeks nühkinud.
Tean, et see STT kulub suvel oluliselt kiiremini kui näiteks TYNABRO(Mongoolia reisil katsetatud)
Viimastel kahel pikemal reisil on STT arusaamatul põhjusel lihtsalt puruks läinud.
Viimane reis Tšukotkale läks 1 rehv sooja ilmaga lihtsalt lõhki(-4). Küljepealt iga klotsi vahelt.
Teistel kõikidel lõi sammuti iga klotsi vahele praod sisse.
Arvan, et BFG on etem.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts