nissan x/trail

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
alar107
Off Roader Wannabe
Postitusi: 32
Liitunud: P Sept 25, 2011 10:03 am

nissan x/trail

Postitus Postitas alar107 »

tered sooviks soetada x/traili aastast 2004/2005 aga mida kindlasti nende autode juures oleks vaja uuride enamus saksast toodud ja pole ajalugu kindel praegu on silma jaanud valgas Kaher olev x/trail
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 939
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: nissan x/trail

Postitus Postitas ahto42 »

Esimene asi mida kontrollida oleks see,et intercooler ei leki. St kui käima paned, siis turbost tuleval sisendi juurest ei oleks õline. Tagasuppordid kipubad kinni jääma. Paagi all olev kütuse transpordi pump võib olla läbi roostetanud. Õlivann kipub väljastoolt rooste, ja pärast seda ka lekkimised tulema.
Muud nagu väga polegi sharniire vahetada ei saa. Üliharv juhus on kepsupoldi järgi andmine.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kasutaja avatar
daf921
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 139
Liitunud: N Juul 31, 2008 9:09 am
Asukoht: Tartu

Re: nissan x/trail

Postitus Postitas daf921 »

Tere,

Oman ise 2te 2005a 100kw 2,2diisel xtraili . Vastupidavus on autol väga hea. Küttekulu samuti. Mul suur osa maanteed ja keskmine kulu tuleb 6,7 kuni 7,2 100km kohta.
Proovi,et nelivedu ikka toimiks korralikult.
Samuti vaata,et karter sirge oleks (kaitsmata ja saab tihti haiget) .
Käima läheb hästi külmaga (mõlemal viskasin Saksast kaasas olnud akud minema ja asemele nii suured kui mõõtudelt mahtusid).
Soojaks läheb ilma lisasoojenduseta väga aeglaselt talvel . Aga kui soojaks saab,siis on soe auto. Eks külmakartlikel ole siis õige webasto juurde toppida.

Samas on nii vanal autol läbisõit tõenäoliselt piisavalt suur ja kulumispiiril olla seetõttu ükskõik ,mis sõlm.

Külmalt käima paned,siis pihustid lagisevad kõvasti , see tal tüüpvoga ja ei ole eriti muretsemiseks põhjust kui soojalt ära kaob.

Salongipuhur võiks puhuda igal kiirusel hästi, vahetus raske ja varuosa kulukas.

Sander
metskuldiga metsas jalutamas .....
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 939
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: nissan x/trail

Postitus Postitas ahto42 »

puhuril läheb läbi takisti plaat. cooler on kallim osa. uus esindusest 1500€. Laki auto vahetab sisu 380€, ebayst u279€ keevitatud cooler.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
dim70
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: T Veebr 10, 2009 6:08 pm
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: nissan x/trail

Postitus Postitas dim70 »

see 2005a. x-trail mis kaher müüb on ainult esisilla veoga. http://www.auto24.ee/used/1459953 ja teine on üldse imelik 2003a. ja 103kw. see peaks olema 84kw. http://www.auto24.ee/used/1632650
Kasutaja avatar
rannamees
Rock Crawler
Postitusi: 692
Liitunud: L Okt 10, 2009 1:04 am
Asukoht: L-Virumaa

Re: nissan x/trail

Postitus Postitas rannamees »

Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
alar107
Off Roader Wannabe
Postitusi: 32
Liitunud: P Sept 25, 2011 10:03 am

Re: nissan x/trail

Postitus Postitas alar107 »

soovin diislit ait'h pakkumast no ei tea millist valida ei tahaks j'lle orki astuda
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 939
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: nissan x/trail

Postitus Postitas ahto42 »

Lase ka esinduses üle vaadata. Vaata, et intercooler ei leki. Sealt algavad igast küttekulu ja tahmamise teemad.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kasutaja avatar
rannamees
Rock Crawler
Postitusi: 692
Liitunud: L Okt 10, 2009 1:04 am
Asukoht: L-Virumaa

Re: nissan x/trail

Postitus Postitas rannamees »

Otsisin ka omalajal diislit. Tiir mööda platse ja eraisikuid tegi sellele plaanile kiirelt lõpu. 6st autost 5 olid Leedust, kuigi müüjad jahusid midagi lõuna Itaaliast ja oma naisest. Servise raamatu asemel näidati 7 aastat vana TÜV lehte, värske shampooni haisu oli salong täis, esinduse diagnostist ei tahetud kuuldagi, järgmine ostja pidi tunni möödudes tulema. Jne, jne.
Kui ostusoov kindel, siis tee kindlasti pädevas kohas ülevaatus- spets müügiks toodud risusid on liikvel palju.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
alar107
Off Roader Wannabe
Postitusi: 32
Liitunud: P Sept 25, 2011 10:03 am

Re: nissan x/trail

Postitus Postitas alar107 »

ait'h vastanuile
Kasutaja avatar
IndrekS
Mudder
Postitusi: 91
Liitunud: T Jaan 29, 2008 10:21 pm
Asukoht: Tallinn

Re: nissan x/trail

Postitus Postitas IndrekS »

Tore on see, et tõsta on seda I põlvkonna autot lihtne (klotsidega).
Paned lisaks alla vähe normaalsema suurusega (suuremad) rehvid ja ongi keskmisest pädevam softroader olemas.

Pilt

Kütust läheb vähe ja mingit ulmekallist remonti ei nõua.

Enda autol (II gen) olen 175000 peal vahetanud esimesed rattalaagrid (85.- tk, SKF), stabika kondid (13.- tükk) ja Ferodo klotside ring (50.- terve ring).
X-Trail T31
dCi automaat
Pedders tòste
alar107
Off Roader Wannabe
Postitusi: 32
Liitunud: P Sept 25, 2011 10:03 am

Re: nissan x/trail

Postitus Postitas alar107 »

Samas on silma jäänud rovelstenis müüdav xtrail www.auto24.ee/used/1352944. Kes tahab kommenteerida andku tulla
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 939
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: nissan x/trail

Postitus Postitas ahto42 »

Muidu paistab viisakas, Taga stanget on natuke müksatud, endal samad kohad natuke irvakil pärast kellegi parklakõksu.
Kapoti alt pilti muigi pole, nagu ikka, kontrolli coolerit.
Ise eelistaks püsikat ja ESP'ga masinat, Saad piduritega liba LSD. Paljudes kuulutustes mösrgitakse küll stabiilsuskontrolli, aga tegelikult paljudel ei ole. Olemasolu reedab ESP OFF lüliti vasaku põlve juures.

Ahjaa, meie kliimas tuleb pidureid hooldada iga sügis, Liugurid (eriti tagumised) kipuvad kinni jääma.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 978
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Re: nissan x/trail

Postitus Postitas Maaks »

IndrekS kirjutas:Tore on see, et tõsta on seda I põlvkonna autot lihtne (klotsidega).
Paned lisaks alla vähe normaalsema suurusega (suuremad) rehvid ja ongi keskmisest pädevam softroader olemas.
Kütust läheb vähe ja mingit ulmekallist remonti ei nõua.
Enda autol (II gen) olen 175000 peal vahetanud esimesed rattalaagrid (85.- tk, SKF), stabika kondid (13.- tükk) ja Ferodo klotside ring (50.- terve ring).
Mis klotse sa mõtled? Tal sõltumatu vedrustus, macphersonitega ja raami ju pole!
Pilt
Või mõtled vahetükke amortisaatori ülemise kinnituse ja kere vahele?
Kasutaja avatar
IndrekS
Mudder
Postitusi: 91
Liitunud: T Jaan 29, 2008 10:21 pm
Asukoht: Tallinn

Re: nissan x/trail

Postitus Postitas IndrekS »

Maaks kirjutas: Või mõtled vahetükke amortisaatori ülemise kinnituse ja kere vahele?
just.

Kui mina pidin oma tõste jaoks vedrud sebima siis I gen autodel saab seda vahetükkidega teha kuna mõlemal teljel on püstakud.

2 tolline kit (samodjelkin)

Pilt

Pilt

Pilt

samas vend kirjutab, et kuni 40mm tõstega saab kalded hiljem paika kuid 50mm tahab veidi nikerdamist.
X-Trail T31
dCi automaat
Pedders tòste
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”