nissan x/trail
Moderaator: Moderators
nissan x/trail
tered sooviks soetada x/traili aastast 2004/2005 aga mida kindlasti nende autode juures oleks vaja uuride enamus saksast toodud ja pole ajalugu kindel praegu on silma jaanud valgas Kaher olev x/trail
Re: nissan x/trail
Esimene asi mida kontrollida oleks see,et intercooler ei leki. St kui käima paned, siis turbost tuleval sisendi juurest ei oleks õline. Tagasuppordid kipubad kinni jääma. Paagi all olev kütuse transpordi pump võib olla läbi roostetanud. Õlivann kipub väljastoolt rooste, ja pärast seda ka lekkimised tulema.
Muud nagu väga polegi sharniire vahetada ei saa. Üliharv juhus on kepsupoldi järgi andmine.
Muud nagu väga polegi sharniire vahetada ei saa. Üliharv juhus on kepsupoldi järgi andmine.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: nissan x/trail
Tere,
Oman ise 2te 2005a 100kw 2,2diisel xtraili . Vastupidavus on autol väga hea. Küttekulu samuti. Mul suur osa maanteed ja keskmine kulu tuleb 6,7 kuni 7,2 100km kohta.
Proovi,et nelivedu ikka toimiks korralikult.
Samuti vaata,et karter sirge oleks (kaitsmata ja saab tihti haiget) .
Käima läheb hästi külmaga (mõlemal viskasin Saksast kaasas olnud akud minema ja asemele nii suured kui mõõtudelt mahtusid).
Soojaks läheb ilma lisasoojenduseta väga aeglaselt talvel . Aga kui soojaks saab,siis on soe auto. Eks külmakartlikel ole siis õige webasto juurde toppida.
Samas on nii vanal autol läbisõit tõenäoliselt piisavalt suur ja kulumispiiril olla seetõttu ükskõik ,mis sõlm.
Külmalt käima paned,siis pihustid lagisevad kõvasti , see tal tüüpvoga ja ei ole eriti muretsemiseks põhjust kui soojalt ära kaob.
Salongipuhur võiks puhuda igal kiirusel hästi, vahetus raske ja varuosa kulukas.
Sander
Oman ise 2te 2005a 100kw 2,2diisel xtraili . Vastupidavus on autol väga hea. Küttekulu samuti. Mul suur osa maanteed ja keskmine kulu tuleb 6,7 kuni 7,2 100km kohta.
Proovi,et nelivedu ikka toimiks korralikult.
Samuti vaata,et karter sirge oleks (kaitsmata ja saab tihti haiget) .
Käima läheb hästi külmaga (mõlemal viskasin Saksast kaasas olnud akud minema ja asemele nii suured kui mõõtudelt mahtusid).
Soojaks läheb ilma lisasoojenduseta väga aeglaselt talvel . Aga kui soojaks saab,siis on soe auto. Eks külmakartlikel ole siis õige webasto juurde toppida.
Samas on nii vanal autol läbisõit tõenäoliselt piisavalt suur ja kulumispiiril olla seetõttu ükskõik ,mis sõlm.
Külmalt käima paned,siis pihustid lagisevad kõvasti , see tal tüüpvoga ja ei ole eriti muretsemiseks põhjust kui soojalt ära kaob.
Salongipuhur võiks puhuda igal kiirusel hästi, vahetus raske ja varuosa kulukas.
Sander
metskuldiga metsas jalutamas .....
Re: nissan x/trail
puhuril läheb läbi takisti plaat. cooler on kallim osa. uus esindusest 1500€. Laki auto vahetab sisu 380€, ebayst u279€ keevitatud cooler.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: nissan x/trail
see 2005a. x-trail mis kaher müüb on ainult esisilla veoga. http://www.auto24.ee/used/1459953 ja teine on üldse imelik 2003a. ja 103kw. see peaks olema 84kw. http://www.auto24.ee/used/1632650
Re: nissan x/trail
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=e6c9
Kui on küsimusi, siis anna tuld.
Kui on küsimusi, siis anna tuld.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: nissan x/trail
soovin diislit ait'h pakkumast no ei tea millist valida ei tahaks j'lle orki astuda
Re: nissan x/trail
Lase ka esinduses üle vaadata. Vaata, et intercooler ei leki. Sealt algavad igast küttekulu ja tahmamise teemad.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: nissan x/trail
Otsisin ka omalajal diislit. Tiir mööda platse ja eraisikuid tegi sellele plaanile kiirelt lõpu. 6st autost 5 olid Leedust, kuigi müüjad jahusid midagi lõuna Itaaliast ja oma naisest. Servise raamatu asemel näidati 7 aastat vana TÜV lehte, värske shampooni haisu oli salong täis, esinduse diagnostist ei tahetud kuuldagi, järgmine ostja pidi tunni möödudes tulema. Jne, jne.
Kui ostusoov kindel, siis tee kindlasti pädevas kohas ülevaatus- spets müügiks toodud risusid on liikvel palju.
Kui ostusoov kindel, siis tee kindlasti pädevas kohas ülevaatus- spets müügiks toodud risusid on liikvel palju.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: nissan x/trail
ait'h vastanuile
Re: nissan x/trail
Tore on see, et tõsta on seda I põlvkonna autot lihtne (klotsidega).
Paned lisaks alla vähe normaalsema suurusega (suuremad) rehvid ja ongi keskmisest pädevam softroader olemas.
Kütust läheb vähe ja mingit ulmekallist remonti ei nõua.
Enda autol (II gen) olen 175000 peal vahetanud esimesed rattalaagrid (85.- tk, SKF), stabika kondid (13.- tükk) ja Ferodo klotside ring (50.- terve ring).
Paned lisaks alla vähe normaalsema suurusega (suuremad) rehvid ja ongi keskmisest pädevam softroader olemas.
Kütust läheb vähe ja mingit ulmekallist remonti ei nõua.
Enda autol (II gen) olen 175000 peal vahetanud esimesed rattalaagrid (85.- tk, SKF), stabika kondid (13.- tükk) ja Ferodo klotside ring (50.- terve ring).
X-Trail T31
dCi automaat
Pedders tòste
dCi automaat
Pedders tòste
Re: nissan x/trail
Samas on silma jäänud rovelstenis müüdav xtrail www.auto24.ee/used/1352944. Kes tahab kommenteerida andku tulla
Re: nissan x/trail
Muidu paistab viisakas, Taga stanget on natuke müksatud, endal samad kohad natuke irvakil pärast kellegi parklakõksu.
Kapoti alt pilti muigi pole, nagu ikka, kontrolli coolerit.
Ise eelistaks püsikat ja ESP'ga masinat, Saad piduritega liba LSD. Paljudes kuulutustes mösrgitakse küll stabiilsuskontrolli, aga tegelikult paljudel ei ole. Olemasolu reedab ESP OFF lüliti vasaku põlve juures.
Ahjaa, meie kliimas tuleb pidureid hooldada iga sügis, Liugurid (eriti tagumised) kipuvad kinni jääma.
Kapoti alt pilti muigi pole, nagu ikka, kontrolli coolerit.
Ise eelistaks püsikat ja ESP'ga masinat, Saad piduritega liba LSD. Paljudes kuulutustes mösrgitakse küll stabiilsuskontrolli, aga tegelikult paljudel ei ole. Olemasolu reedab ESP OFF lüliti vasaku põlve juures.
Ahjaa, meie kliimas tuleb pidureid hooldada iga sügis, Liugurid (eriti tagumised) kipuvad kinni jääma.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: nissan x/trail
Mis klotse sa mõtled? Tal sõltumatu vedrustus, macphersonitega ja raami ju pole!IndrekS kirjutas:Tore on see, et tõsta on seda I põlvkonna autot lihtne (klotsidega).
Paned lisaks alla vähe normaalsema suurusega (suuremad) rehvid ja ongi keskmisest pädevam softroader olemas.
Kütust läheb vähe ja mingit ulmekallist remonti ei nõua.
Enda autol (II gen) olen 175000 peal vahetanud esimesed rattalaagrid (85.- tk, SKF), stabika kondid (13.- tükk) ja Ferodo klotside ring (50.- terve ring).
Või mõtled vahetükke amortisaatori ülemise kinnituse ja kere vahele?
Re: nissan x/trail
just.Maaks kirjutas: Või mõtled vahetükke amortisaatori ülemise kinnituse ja kere vahele?
Kui mina pidin oma tõste jaoks vedrud sebima siis I gen autodel saab seda vahetükkidega teha kuna mõlemal teljel on püstakud.
2 tolline kit (samodjelkin)
samas vend kirjutab, et kuni 40mm tõstega saab kalded hiljem paika kuid 50mm tahab veidi nikerdamist.
X-Trail T31
dCi automaat
Pedders tòste
dCi automaat
Pedders tòste