Miks ei tehta b96 luba ära ja ei võeta normaalne piduritega haagis? Piduritega ja piduriteta on nagu öö ja päev vahe. 13 pin pistik Eesti oludes ütleks, et on õudus. Seal see keeratav osa, mis talvel pidevalt kinni külmub.bushcraft kirjutas: ↑K Aug 23, 2023 5:30 pmMinu isiklik saaga sai siis lõpu. Aitäh kõigile kaasaelajatele, sai siit üsna mitu asja, mida vaadata, mille peale ise poleks tulnud.
Võitjaks jäi siis Respo keevisraamil 1.5x3m, lasin vahetada 7pin pistiku 13pin pistiku vastu, 500kg rehvid 600kg rehvide vastu ning lisadena kaas, kallutusamort ja esiluugi tugevdus. Kokku läks natuke üle 2300.
Milline kerghaagis on vastupidav ja oma hinda väärt?
Moderaator: Moderators
Re: Milline kerghaagis on vastupidav ja oma hinda väärt?
Re: Milline kerghaagis on vastupidav ja oma hinda väärt?
Kaalu peal ei ole käinud, aga koos kaanega peaks olema üle 300kg. Mingitel puhkudel olen näinud samade kaanega haagiste märgitud tühimassiks 308kg. Passis 297kg.v6sa kirjutas: ↑N Aug 24, 2023 7:26 amOled kaalu peal käinud - suureks tegelik lahingkaal kujunes?
Peale garantiiaja lõppu paned 14 " rattad alla ja teed tollise vedrutõste ja ei pea tagapaneeli pärast nii palju põdema. Haagisevelje nihutus (ET) on 30, sobivad veljed leiad näiteks vana Škoda või Volkswageni alt (Felicia, Golf III, Passat B3).
Käru on tegelt üllatavalt loodis tühjalt, koormaga on muidugi pilt teine. Ma ise arvan, et piisaks lihtsalt suuremat mõõtu rehvist ka, et sellest probleemist suuremas osas vabaneda. Liiga üle ei taha ka pingutada, muidu on sõiduautoga jura vedada.
Ei ole porte ülal ääres lisatoru. Luugid pole ka toruraamil. Mulle tundub, et küljel olev "strong line" on pigem hiljuti lisandunud turunduslik termin, mitte sisuline erinevus. Kui on vanem keevisraamil Respo, siis ilmselt väga vahet pole uutega.
Tugiratta osas on vara veel kommenteerida, eks kasutuse käigus selgub.
Alati võib ju lugeda teemast ka eelmised postitused läbi, siis saab info kogu mõttekäigust ja valikukriteeriumitest.
Viimati muutis bushcraft, E Aug 28, 2023 1:49 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Milline kerghaagis on vastupidav ja oma hinda väärt?
Mis sel 13 pin pistikul viga on? Mul on kaks Hiluxit ja kolm käru, mis omavahel pidevalt vahetuvad. Pole kordagi olnud mingit jama selle pistiku keeramisega või tulede põlemisega ja sõita ning kärusid vahetada saab suht igapäevaselt nii suvel kui talvel. Ainsaks hädaks võib äkki lugeda selle, at auto küljes olev pesa suudab end vahel juhtmekimbu värisemise tõttu kehval teel sõites veidi keerata, siis ei taha pistik kohe esimese korraga pesasse minna.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 736
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Milline kerghaagis on vastupidav ja oma hinda väärt?
Panen ka siis siin eespool tekkinud kahtluste hajutamiseks pildi, et Tiki Hiluxi järel kenasti loodis ja tagaraud maapinnast 33 cm
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Milline kerghaagis on vastupidav ja oma hinda väärt?
Mulle 13 pin meeldib.
1. Tagurpidikäigu tuled.
2. Saab sõidu ajal vintsi akut laadida.
1. Tagurpidikäigu tuled.
2. Saab sõidu ajal vintsi akut laadida.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Milline kerghaagis on vastupidav ja oma hinda väärt?
Seda käru vedav masin on sellises hinnaklassis, et see väike lisaraha küll probleemiks olla ei tohiks. Ühel juhul sõidad kaal lõhki ja rikud seadust. Teisel juhul sõidad lubadeta ja rikud seadust.
Lihtsalt oma kogemusest, kuidas üle koormatud kerghaagis pisikese auto taga pidurdades lammutas vs piduritega haagis saad ainult kiirendades aru, et midagi rasket taha oled pannud.
Omal hetkel kerghaagis sõiduautol ja pesa madalal (võibolla ka sellest, mis see 13 pin pidevalt sopa sees kinni külmub). Järgmise võtan kindlasti piduriga haagise. Piduriga haagisega on lausa lust sõita võrreldes kerghaagisega, millele liiga palju peale laotud. Puhtalt enda ohutus.
Lihtsalt oma kogemusest, kuidas üle koormatud kerghaagis pisikese auto taga pidurdades lammutas vs piduritega haagis saad ainult kiirendades aru, et midagi rasket taha oled pannud.
Omal hetkel kerghaagis sõiduautol ja pesa madalal (võibolla ka sellest, mis see 13 pin pidevalt sopa sees kinni külmub). Järgmise võtan kindlasti piduriga haagise. Piduriga haagisega on lausa lust sõita võrreldes kerghaagisega, millele liiga palju peale laotud. Puhtalt enda ohutus.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 736
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Milline kerghaagis on vastupidav ja oma hinda väärt?
Mul on vast kõige raskem koorem kord aastas 4,5 m3 kuivi küttepuid. Sellega küll ei pidurdades ega kiirendades suurt aru ei saa, et midagi väga kardinaalselt valesti oleks.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Milline kerghaagis on vastupidav ja oma hinda väärt?
Kui täis peaga sõidan, olen hästi ettevaatlik. Vast kord-paar aastas. Ja ei saagi aru, et midagi kardinaalselt valesti on. Ja load on ka nii kuradi kallid, oskan ju ilma ka sõita.
Et ei sobi teemasse? Tegelikult sobib, ja kuidas veel.
Et ei sobi teemasse? Tegelikult sobib, ja kuidas veel.
Tehtud, mõeldud.
Re: Milline kerghaagis on vastupidav ja oma hinda väärt?
Kuulge härrased. See, et keegi oma kerghaagiseid iga nädal üle koormab ei tähenda, et kõik seda teevad. Rahunege maha. Kui teil on vaja seda teha, siis ostke piduritega haagised ja sõitke. Minul oli vaja kerghaagist.
Esiteks teema pealkiri on KERGhaagiste arutelust. Teiseks teiste inimeste rahakottides tuhnimine ei ole kellegi asi. Kolmandaks, totu postitus on tõsiselt tema kasutajanime vääriline. Ei imestaks kui sellise vaimse gümnastikaga suudab vales kohas üle tee minemist mõrvaga võrrelda. Neljandaks, milleks asjalikku ja sisulist arutelu mingi plämaga solkima tulla? Kui ei ole mitte midagi relevantset sellel teemal öelda, siis ei ole vaja postitust teha.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 736
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Milline kerghaagis on vastupidav ja oma hinda väärt?
Täis peaga olen sõitnud elus 1 korra (hästi ettevaatlikult) 30 aastat tagasi. Väga hästi sain aru , et midagi on kardinaalselt valesti ja rohkem pole seda teinud .
Re: Milline kerghaagis on vastupidav ja oma hinda väärt?
See käru on rohkem loodis kui minu oma!maksipoiss kirjutas: ↑L Aug 26, 2023 6:26 pmPanen ka siis siin eespool tekkinud kahtluste hajutamiseks pildi, et Tiki Hiluxi järel kenasti loodis ja tagaraud maapinnast 33 cm
Kas sul on esivedrustuses mingi tõste? Lisaks see OEM konksu alumiste aukude positsioon peaks olema paar cm madalamal kui minu Meteci konksu kõrgus.
Ilmselt tasub mu eelmisel lehel tehtud mõõtmisi mitte eriti tõe pähe võtta, nagu näha siis Tikiga ka väga hästi.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2439
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Milline kerghaagis on vastupidav ja oma hinda väärt?
Jäme kaks tonni puid, kui võtta mahukaaluks 500 kilo. Loodame, et kaitseingel on ka edaspidi tasemel. Hea käru, kui nii palju ära kannab märkusteta.maksipoiss kirjutas: ↑L Aug 26, 2023 11:20 pmMul on vast kõige raskem koorem kord aastas 4,5 m3 kuivi küttepuid...
Mis vedrud sel kärul all on, et ratas nii kaugel "all" on? Või on silla ja vedru vahel 5+ cm klots?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Milline kerghaagis on vastupidav ja oma hinda väärt?
4.5 kuupmeetrit sinna pildil olevale kärule küll ei mahu.
Topelt portede kõrgus laduda ja gramm veel peale siis on mõeldav.
Ma laon portede kõrguselt täis kuivi puid. Ported on 40cm kõrged ja laon ka 10cm suurte pikivahedega. Et pärast oleks lihtsam küljelt puid võtta.
Kuuri ladudes saan mingi poolteist ruumi.
Kuna käin mitu korda kuus metalli kaalul, siis tean enamvähem silma järgi vaadata kas kaal üle või ei.
Topelt portede kõrgus laduda ja gramm veel peale siis on mõeldav.
Ma laon portede kõrguselt täis kuivi puid. Ported on 40cm kõrged ja laon ka 10cm suurte pikivahedega. Et pärast oleks lihtsam küljelt puid võtta.
Kuuri ladudes saan mingi poolteist ruumi.
Kuna käin mitu korda kuus metalli kaalul, siis tean enamvähem silma järgi vaadata kas kaal üle või ei.
5816nelineli58 Rangelt soovituslik helistada kui üldse, siis peale 15!
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 736
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Milline kerghaagis on vastupidav ja oma hinda väärt?
Esindusest esiotsa tõste ja konksu otsas on tiisli alumine äär maapinnast 40 cm.bushcraft kirjutas: ↑P Aug 27, 2023 8:50 amKas sul on esivedrustuses mingi tõste? Lisaks see OEM konksu alumiste aukude positsioon peaks olema paar cm madalamal kui minu Meteci konksu kõrgus.
Ilmselt tasub mu eelmisel lehel tehtud mõõtmisi mitte eriti tõe pähe võtta, nagu näha siis Tikiga ka väga hästi.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 736
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Milline kerghaagis on vastupidav ja oma hinda väärt?
All on 3 lehega vedrud (1,5 t) , neid selle kogusega sirgeks ei saa. Mingeid klotse pole kuskile pannud .v6sa kirjutas: ↑P Aug 27, 2023 8:57 amJäme kaks tonni puid, kui võtta mahukaaluks 500 kilo. Loodame, et kaitseingel on ka edaspidi tasemel. Hea käru, kui nii palju ära kannab märkusteta.maksipoiss kirjutas: ↑L Aug 26, 2023 11:20 pmMul on vast kõige raskem koorem kord aastas 4,5 m3 kuivi küttepuid...
Mis vedrud sel kärul all on, et ratas nii kaugel "all" on? Või on silla ja vedru vahel 5+ cm klots?