Maasturi põhja korrosioonikaitse
Moderaator: Moderators
Maasturi põhja korrosioonikaitse
Kus teha ja kas tasub G mesa põhjale korrosioonikaitse?
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Maasturi põhja korrosioonikaitse
Tõstsin teise teema alla: "Tahan osta aga?"
Ennast ka huvitab teema - kes või kus Harjumaal sellist tööd ette võtaks?
Ennast ka huvitab teema - kes või kus Harjumaal sellist tööd ette võtaks?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Maasturi põhja korrosioonikaitse
Aastaid tagasi sai selles http://www.termak.ee/korrosioonitorje/ asutuses tehtud ühele bussile, töö oli korralik.
Tänaseks buss müüdud,ei oska öelda kas tasus või ei tasunud teha vaiksemaks jäi küll natuke.
Tänaseks buss müüdud,ei oska öelda kas tasus või ei tasunud teha vaiksemaks jäi küll natuke.
- Roostekoll
- Fitting 38"
- Postitusi: 391
- Liitunud: K Juul 31, 2013 9:24 pm
- Asukoht: Tallinnacundimeesükskorsakov
Re: Maasturi põhja korrosioonikaitse
Kuna tean roostest ja äärmuslikematest tingimustest koma teist, siis on olemas ka selline vahend, millega annab asju üle töödelda.
http://www.waxoyl.ch/en/
Sisuliselt on nt tektüül väga hea vahend kaitsmaks igasuguse korrosiooni eest - samas ta aja jooksul võib mõraneda nagu põrandalakk ja osadest kohtadest lihtsalt maha kaduda. Eesti keeles on tegu lakiga, millesse on lõvikonservi lisatud.
Kui roosteuss siiski sinna vahele pääseb, saab selle tektüüli koos roostega jupikaupa maha kakkuda. Nõudlikematel pindadel tuleb teda siiski aeg-ajalt värskendada. Ei ole nii, et luristad peale ja kümme aastat mureta.
Äigasin seda omalgi tagaratta koobastesse, et need kusagile plehku ei paneks
Teine vahend on aga pigem nagu paks-paks õli, mida tossutatakse peenematessegi pragudesse ja hülgab vett nagu ta saaks selle eest palka. Aja jooksul kulub maha ka seegi.
Seega minu soovitus oleks, et auto põhi ja sihtotstarbelised piirkonnad (mis on eelnevalt kiuksuga puhtaks löödud) lasta üle tektüüliga ja piirkonnad, mis otseselt vatti ei saa, üle äsada waxoyliga.
Würdi vaha on ka optsioon. Raju kratsimist ei kannata ükski korrosioonikaitsevahend tegelikult.
http://www.waxoyl.ch/en/
Sisuliselt on nt tektüül väga hea vahend kaitsmaks igasuguse korrosiooni eest - samas ta aja jooksul võib mõraneda nagu põrandalakk ja osadest kohtadest lihtsalt maha kaduda. Eesti keeles on tegu lakiga, millesse on lõvikonservi lisatud.
Kui roosteuss siiski sinna vahele pääseb, saab selle tektüüli koos roostega jupikaupa maha kakkuda. Nõudlikematel pindadel tuleb teda siiski aeg-ajalt värskendada. Ei ole nii, et luristad peale ja kümme aastat mureta.
Äigasin seda omalgi tagaratta koobastesse, et need kusagile plehku ei paneks
Teine vahend on aga pigem nagu paks-paks õli, mida tossutatakse peenematessegi pragudesse ja hülgab vett nagu ta saaks selle eest palka. Aja jooksul kulub maha ka seegi.
Seega minu soovitus oleks, et auto põhi ja sihtotstarbelised piirkonnad (mis on eelnevalt kiuksuga puhtaks löödud) lasta üle tektüüliga ja piirkonnad, mis otseselt vatti ei saa, üle äsada waxoyliga.
Würdi vaha on ka optsioon. Raju kratsimist ei kannata ükski korrosioonikaitsevahend tegelikult.
Trolle pole olemas
Re: Maasturi põhja korrosioonikaitse
Tegin oma auto põhja ise!Selleks pese korralikult põhi,lase kuivada paar päeva.Siis rooste-eemaldaja dinitroliga põhi katta ja jälle ootad 24h.Siis ostad mastiksi püstoli,mastiksi(soovitatakse jälle dinitroli) ja pihustad terve põhja üle.Kõik firmad kes tegelevad sellega teevad samamoodi ja tulemus sama.Pihustamine puhas rõõm,ei tilgu ja silmale ilus vaadata.Loomulikult tuleb roostes kohad harjaga üle käia.Rooste-eemaldaja Dinitroliga vajalik üle käia,kuna see imeb ka viimase niiskuse välja.Kui rooste on juba pleki läbi söönud ei aita enam miski.Siis tuleb plekki vahetada ja sama toimingut algusest alustada!
LC105, LC61
Re: Maasturi põhja korrosioonikaitse
Devoris müüakse kerevaha ca 15.- purk, kaubiku põhja tegemiseks läks 3 purki. Lased põhjapesu teha Krownis 30.- ja lased mögina peale. Jääbki nagu vaha, natuke rasvane. Katta polnud midagi tarvis. Ise jäin rahule tulemusega. Kui ise ei viitsi teha siis Krown pakub ka täisteenust.
Re: Maasturi põhja korrosioonikaitse
Tere!
Kasutades vana teemat, siis täpsustaks paari asja.
Autol põhjaalune suht roostene, pindmine õnneks, vist sõidetud merevees. Kas seda eelmainitud asja võib peale survepesuriga põhja pesemist otse roostesele pinnale kanda? Traat harjaga tõmban ennem ikka üle. Mingit suuremat sorti lammutammist ei tahaks ette võtta. Andke paar head nippi.
Kasutades vana teemat, siis täpsustaks paari asja.
Autol põhjaalune suht roostene, pindmine õnneks, vist sõidetud merevees. Kas seda eelmainitud asja võib peale survepesuriga põhja pesemist otse roostesele pinnale kanda? Traat harjaga tõmban ennem ikka üle. Mingit suuremat sorti lammutammist ei tahaks ette võtta. Andke paar head nippi.
Re: Maasturi põhja korrosioonikaitse
http://www.termak.ee/korrosioonitorje/
Minu poolt antud hinnang = 5++
Kuna mul maja ümber alatasa neid jahimehi tiirutab ja nad mulle juba lausa näo- ja nimepidi tuttavad on, siis neilt ma selle info ka sain ja - ise olen väga rahule jäänud. Pidada vähemalt 4-6 aastat pidama. S.t., et need mehed olla nii kaua aega tagasi seal samas teinud ja nüüd, kui ma oma silmaga vaatasin, siis ei saanud küll kübetki roostet veel täheldada. Ju siis kestab veel.
Igatahes korralikult tehti. (Krown´i peab aga iga-aastaselt tegema!)
Navara kohta tuli hinnaks 220. (ca. 0,5 aastat tagasi)
Minu poolt antud hinnang = 5++
Kuna mul maja ümber alatasa neid jahimehi tiirutab ja nad mulle juba lausa näo- ja nimepidi tuttavad on, siis neilt ma selle info ka sain ja - ise olen väga rahule jäänud. Pidada vähemalt 4-6 aastat pidama. S.t., et need mehed olla nii kaua aega tagasi seal samas teinud ja nüüd, kui ma oma silmaga vaatasin, siis ei saanud küll kübetki roostet veel täheldada. Ju siis kestab veel.
Igatahes korralikult tehti. (Krown´i peab aga iga-aastaselt tegema!)
Navara kohta tuli hinnaks 220. (ca. 0,5 aastat tagasi)
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17310
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Maasturi põhja korrosioonikaitse
Väärt teenus ja väärt materjal:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=49&t=49677
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=49&t=49677
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Maasturi põhja korrosioonikaitse
Kas mõni ettevõte ka põhja puhtaks võtab ja rooste eemaldab enne tõrjet? Oleks vaja pindmine rooste enne eemaldada.
Re: Maasturi põhja korrosioonikaitse
Kas pindmine rooste on see, mis on juba värvist läbi tulnud?
Re: Maasturi põhja korrosioonikaitse
Pindmine rooste aga asjad tuleks ikka eest ära võtta. Tagasilda vist ka mõistlikum puhastada kui maha võtta.