maastur raske treileri vedamiseks
Moderaator: Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 155
- Liitunud: T Juun 01, 2010 8:41 pm
- Asukoht: Sweden - Pärnu
maastur raske treileri vedamiseks
Tere,
Ütlen kohe ära, et hetkel oman pajerot 2006a ning 118kw diislit. Järgmisest aastat pean hakkama pidevalt vedama 3500kg loomaveo treilerit.
Paljudel on maasturitega kogemusi sellisete suurte koormate/treilerite vedudel kütusekuluga? Milliste maasturitega üldse võib 3500kg haagist vedada. Peab hakkama mõtlema, kas vahetada marki või lihtsalt uuendada seda.
Igasugused soovitused teretulnud.
Ütlen kohe ära, et hetkel oman pajerot 2006a ning 118kw diislit. Järgmisest aastat pean hakkama pidevalt vedama 3500kg loomaveo treilerit.
Paljudel on maasturitega kogemusi sellisete suurte koormate/treilerite vedudel kütusekuluga? Milliste maasturitega üldse võib 3500kg haagist vedada. Peab hakkama mõtlema, kas vahetada marki või lihtsalt uuendada seda.
Igasugused soovitused teretulnud.
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Osta Ländrover!
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- matikala
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: P Nov 25, 2012 10:36 pm
- Asukoht: Republic of Ireland
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Kas Pajeero pole vedamiseks mitte kuni kolm tonni?
Kui pidevalt ja ule kolme tonni siis ilmselt Landcruiser.
Kui pidevalt ja ule kolme tonni siis ilmselt Landcruiser.
-------------------------------------------------------
2003 Shogun Warrior LWB 3.2 Di-D auto full UK spec's
Maakeeli valge mehe naftamootoril Pajeero,pika kerega
2003 Shogun Warrior LWB 3.2 Di-D auto full UK spec's
Maakeeli valge mehe naftamootoril Pajeero,pika kerega
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 155
- Liitunud: T Juun 01, 2010 8:41 pm
- Asukoht: Sweden - Pärnu
Re: maastur raske treileri vedamiseks
minul on passis 3,5 tonni.matikala kirjutas:Kas Pajeero pole vedamiseks mitte kuni kolm tonni?
Kui pidevalt ja ule kolme tonni siis ilmselt Landcruiser.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Ma olen igasuguste asjadega sõitnud ,millel haagis taga ja mäletan,et ainult RAM-iga ja 5,0 Touaregiga oli tõsiselt hea haagist vedada.
Kõik ülejäänud on parajad mänguasjad olnud minuarust. Proovimata on LC V8 ja Cayanne .
Kuna mootori pöördemoment mängib olulist rolli haagise liigutamisel ,siis tuleb vaadata võimalikult suure nm numbriga masin.Ma usun ,et vähim miinimum on kuskil 550-600 nm ,et oleks mugav vedada.
5,0 chipitud Touaregil oli 850 nm ja RAM-il suts üle 1000 nm .
Varsti tuleb kindlasti postitus kus Ländy kiidab mingit 60 kw mootoriga eriti õudsat ja vana Ländrõverit ja annab teada ,et Inglismaal võib sinna
4 t taha haakida ja see ongi see kõige parem. See jäetakse muidugi mainimata ,et momenti on seal samapalju kui keskmist mõõtu köögimiksril .
Ära seda siis tõe pähe võta.
Kõik ülejäänud on parajad mänguasjad olnud minuarust. Proovimata on LC V8 ja Cayanne .
Kuna mootori pöördemoment mängib olulist rolli haagise liigutamisel ,siis tuleb vaadata võimalikult suure nm numbriga masin.Ma usun ,et vähim miinimum on kuskil 550-600 nm ,et oleks mugav vedada.
5,0 chipitud Touaregil oli 850 nm ja RAM-il suts üle 1000 nm .
Varsti tuleb kindlasti postitus kus Ländy kiidab mingit 60 kw mootoriga eriti õudsat ja vana Ländrõverit ja annab teada ,et Inglismaal võib sinna
4 t taha haakida ja see ongi see kõige parem. See jäetakse muidugi mainimata ,et momenti on seal samapalju kui keskmist mõõtu köögimiksril .
Ära seda siis tõe pähe võta.
HM Racing Team
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Mida raskem on veduk ja mida suurem on mootor seda parem vedada.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Paar tähelepankut Tõsiste Haagiste vedamisest.
Haakekonks võiks olla säärase eluskaalu puhul võimalikult lühikese kaela otsas. Edevad sisseehitatud asjad on head, kuid kipuvad painduma. Meie "teedel" võib tekkida üsna ebamugav resonants.
Haakekõrgus peab paigas olema. Muidu läheb kas lihtsalt ebameeldivaks või isegi huvitavaks.
Mootori võimekusest olulisem on kogu jõuülekande koostöö. Suure haagise korral võib automaatkast olla mõistlik valik. Ilma kastiõli jahutuseta vedada ei tasu.
LR ja pikk G (ilmselt ka teised rasked ja pika kerega vedurid) on stabiilsed platvormid, kuid haagisepidurite probleemi korral käib rongi kogukaal kõvasti pidurite peale. Ning 7000 kg pehme piduripedaaliga on midagi öäärmiselt ebameeldivat.
Touaregiga pole olnud au Tõsist Haagist vedada, kuid liikumas on neid nähtud küll. Teoorias üsna asine vedur, kuid selle pidamiseks peab sissetulek probleemivaba olema. Nii räägivad Suured Poisid...
USAraud on raske ja stabiilne, kuid nende arusaam mugavusest ja ohutusest erineb veidi meil tavaks saanust. Kui meedlib, siis on hästi. Aga ei pruugi meeldida...
Raske haagis ja tummine vedur ajavad ottomootori kütusekulu kahega algava numbrini. Ning mingi R6 siin pilli eriti ei puhu. Ülelaadimisega asi muidugi paraneb, kuid paraku kipub mootori iseloom muutuma rabedamaks ja see ei ole Tõsise Haagise vedamsiel kuigi mõnus.
Minu esimene valik oleks kastiga (et saaks rongi hõlpsalt tasakaalustada) RAM ja teine Disco2 või 3, sõltuvalt rahakoti tüsedusest. G-l puudub mootor, et mõnusalt vedada. Patrulli ja LCd kiitku teised
Haakekonks võiks olla säärase eluskaalu puhul võimalikult lühikese kaela otsas. Edevad sisseehitatud asjad on head, kuid kipuvad painduma. Meie "teedel" võib tekkida üsna ebamugav resonants.
Haakekõrgus peab paigas olema. Muidu läheb kas lihtsalt ebameeldivaks või isegi huvitavaks.
Mootori võimekusest olulisem on kogu jõuülekande koostöö. Suure haagise korral võib automaatkast olla mõistlik valik. Ilma kastiõli jahutuseta vedada ei tasu.
LR ja pikk G (ilmselt ka teised rasked ja pika kerega vedurid) on stabiilsed platvormid, kuid haagisepidurite probleemi korral käib rongi kogukaal kõvasti pidurite peale. Ning 7000 kg pehme piduripedaaliga on midagi öäärmiselt ebameeldivat.
Touaregiga pole olnud au Tõsist Haagist vedada, kuid liikumas on neid nähtud küll. Teoorias üsna asine vedur, kuid selle pidamiseks peab sissetulek probleemivaba olema. Nii räägivad Suured Poisid...
USAraud on raske ja stabiilne, kuid nende arusaam mugavusest ja ohutusest erineb veidi meil tavaks saanust. Kui meedlib, siis on hästi. Aga ei pruugi meeldida...
Raske haagis ja tummine vedur ajavad ottomootori kütusekulu kahega algava numbrini. Ning mingi R6 siin pilli eriti ei puhu. Ülelaadimisega asi muidugi paraneb, kuid paraku kipub mootori iseloom muutuma rabedamaks ja see ei ole Tõsise Haagise vedamsiel kuigi mõnus.
Minu esimene valik oleks kastiga (et saaks rongi hõlpsalt tasakaalustada) RAM ja teine Disco2 või 3, sõltuvalt rahakoti tüsedusest. G-l puudub mootor, et mõnusalt vedada. Patrulli ja LCd kiitku teised
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Dodge Ram + Cummins'i R6 on raske haagise vedamiseks väga hea kombinatsioon.v6sa kirjutas:Ning mingi R6 siin pilli eriti ei puhu. Ülelaadimisega asi muidugi paraneb, kuid paraku kipub mootori iseloom muutuma rabedamaks ja see ei ole Tõsise Haagise vedamsiel kuigi mõnus.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Kogemus enda LC-ga. Kuna ehitame igasugu haagiseid ja pealisehitisi, siis sai kliendile üks müügikiosk Tlna lähedale veetud. Kuna kiosk (kaal koos sisustusega kõigest 900kg.) oli täiesti ristküliku kujuline ja tookord oli mega kõva vastutuul terve tee ja kuna klient oli nõus kütte kompenseerima, siis võtsin kliendi kõrvalistmele ja panin tema nähes kompu hetke kulu peale. Rekka taga sain kuluks trassil 18L kopikatega, samas kui sattusin "vabasse vette", siis käigukast enam viiendat sisse ei lülitanudki ja kulu tõusis 27L kopikatega. Panin kompu spets. hetkekulu näitama, et pärast poleks kütte arvestamisega liigseid küsimusi. Klient tegi küll suured silmad, kuigi olin enne talle selgitanud haagise kõvast tuuletakistusest (kuju eripärast) ja ütlesin, et nii võib juhtuda. Tagasi tulles (nüüd oli siis tuul tagant ), sain hetkekulu 7,1L.v6sa kirjutas: Raske haagis ja tummine vedur ajavad ottomootori kütusekulu kahega algava numbrini.
Patrulli ja LCd kiitku teised
Niipalju siis ökonoomsest diiselmootorist, muutuvad ka selle numbrid 2-ga algavaks
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Kuna see 3,0 l Toyota diisel on üks jõuetumaid vedukeid suure haagise jaoks,siis nii see pidigi olema.
Touaregiga aastaid suurt haagist veetud ja ei olnud vahet kust poolt tuul puhus.Kulu kõikus sõidukiirusest ( ca 90-110 )
olenevalt 18,5-22 l / 100 km.
Maanteel polnud mingit probleemi möödasõitu teha ja kiirust rahulikult 130-140- ni kasvatada.
Touaregiga aastaid suurt haagist veetud ja ei olnud vahet kust poolt tuul puhus.Kulu kõikus sõidukiirusest ( ca 90-110 )
olenevalt 18,5-22 l / 100 km.
Maanteel polnud mingit probleemi möödasõitu teha ja kiirust rahulikult 130-140- ni kasvatada.
HM Racing Team
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Valikusse sobiks mu tagasihoidliku arvamuse kohaselt ka Ford F150, oli too isend vist 5,7 või 5,9 bensiin, millele oli haakesse riputatud tiba üle 4 tonni. Urises veidi mehisemalt kui tühjalt aga minek oli väga eeskujulik, samuti ka salongimugavus. Küttekulu selle lastiga olevalt keskmiselt 20-22. Väljalase võis olla 2006a.
Nüüdseks on pidevast vedamisest kulunud veokuul päris palju ning väljaveninud haakepea, lihtsalt väike tähelepanek.
Nüüdseks on pidevast vedamisest kulunud veokuul päris palju ning väljaveninud haakepea, lihtsalt väike tähelepanek.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Nõus!Movistar kirjutas:Kuna see 3,0 l Toyota diisel on üks jõuetumaid vedukeid suure haagise jaoks,siis nii see pidigi olema.
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Kui juba uue masina ostuks läheb (ja treileri ka?) siis üks mõte veel:devil22 kirjutas:Tere,
Ütlen kohe ära, et hetkel oman pajerot 2006a ning 118kw diislit. Järgmisest aastat pean hakkama pidevalt vedama 3500kg loomaveo treilerit.
Paljudel on maasturitega kogemusi sellisete suurte koormate/treilerite vedudel kütusekuluga? Milliste maasturitega üldse võib 3500kg haagist vedada. Peab hakkama mõtlema, kas vahetada marki või lihtsalt uuendada seda.
Igasugused soovitused teretulnud.
Miks mitte soetada kohe spetsveok, millega vedusid teha?
Kui tihti veod toimuvad, millised on vahemaad, ons tegu ajutise või pikema projektiga?
Eelmainit kütusekulu on veoauto puhul pigem väiksem, kaasaegsem tehnika saab <7tn täismassi juures 15l/100km hakkama, sõit on stabiilsem, ja omast kogemusest ka ohtum, eriti libedal ajal.
Kui oletada, et tegu hobuste veoga, siis vaadates skandinaavia kombeid, veetakse treileriga 1. maks 2 hobust ja lühemaid distantse, pikematel sõitudel kõik juba suuremad, alates kaubikute baasil ehitatud furgoonidest, kuniks 25tn veokiteni.
- matikala
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: P Nov 25, 2012 10:36 pm
- Asukoht: Republic of Ireland
Re: maastur raske treileri vedamiseks
...kui muidugi vastava kategooriaga juhiload olemas on.
-------------------------------------------------------
2003 Shogun Warrior LWB 3.2 Di-D auto full UK spec's
Maakeeli valge mehe naftamootoril Pajeero,pika kerega
2003 Shogun Warrior LWB 3.2 Di-D auto full UK spec's
Maakeeli valge mehe naftamootoril Pajeero,pika kerega