3,5 tonnist käru on BE-ga tohtinud vedada juba iidamast ajast. Kahjuks ei tea täpselt mis ajast, äkki uuest vabariigi algusest, aga viimasel ajal seal mingeid muutusi küll tehtud pole.rommel kirjutas:Samas vabandan omapoolsete valede väidete pärast (kusjuures BE kategooriat tõepoolest pole mis ei tähenda , et haagise vedamise kogemus puudub), liiklusseadust muudetakse ka iga hooaeg... Hea, et siin foorumis vähemalt üks tark silma peal hoiab ja oma tarkuseteri pillab (vahetevahel).
Tehas lubab 4000 kg vedada, euroopas piiratakse see 3,5 tonnini. Tehnilises passis ei kajastu tõde, see on tihtipeale ARKi suva järgi pandud (nagu mul algul oli).rommel kirjutas:RAM 1500-l tasub teh passi vaadata. 3,5 t haagist vähemalt mingi osaga neist vedada ei tohi (kui ma ei eksi siis oli see autoomaatkasti jahutuse teema, osadel on peal ja osadel pole).
RAM1500 hemi5,7 veab 2,5t käru bensiiniga ca 24 l/100 km, gaasiga 30 l.
Hilux, D-Max, Ranger Wildtrak - kõik suudavad vedada, aga isegi 1t haagissuvila suudab autot parajalt väntsutada maanteel. Mingit erksust ei maksa ka neilt oodata seejuures. LC80 on sama jõuetu, aga vähemalt stabiilsem (raskem ja parema kaalujaotusega).