maastur raske treileri vedamiseks

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: maastur raske treileri vedamiseks

Postitus Postitas Movistar »

rommel kirjutas:Herr Muuvistaar muidugi lähtub vanasõnast "kus viga näed laita seal tule ja laida". Selle asemel , et tatti pritsida ja teisi lollideks sõimata võiks tuua õiged võited, eks. Oleks samapalju kirjakulu ja vähem närvikulu olnud.
Samas vabandan omapoolsete valede väidete pärast (kusjuures BE kategooriat tõepoolest pole mis ei tähenda , et haagise vedamise kogemus puudub), liiklusseadust muudetakse ka iga hooaeg... Hea, et siin foorumis vähemalt üks tark silma peal hoiab ja oma tarkuseteri pillab (vahetevahel).
Inimene ei ole tark siis kui ta kõike teab vaid siis kui teab kust vastuseid leida ja seda iseseisvalt .
Mina pole öelnud ,et sa loll oled aga kui sa nii ise arvad siis usun ,et sul on ses suhtes tuline õigus .
HM Racing Team
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4647
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: maastur raske treileri vedamiseks

Postitus Postitas uputaja »

Päh, paha Muuvistaar jälle õpetab ja teab kõike. Häbi :roll:
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Re: maastur raske treileri vedamiseks

Postitus Postitas kala »

Leedu kirjutas:
V8 viskab tulesid niisama ka vahel põlema, aga teele pole jätnud, kütust võtab suure treilaga pisut alla 20. Samas on suht kindel, stabiilne vedur ja parasjagu mugav ka.

Uus, e70 x5 3.0 madala profiiliga rehviga, rasket tasakaalus treilat vedades imho ülikindel vedur, küttekulu maks 15. Kala, mis sind häiris suure treila vedamisel? Suht kallis pidada...
VW on ilma treilata niipalju teele jätnud, et treilatamiseni pole jõudnud..
Uus v8 länkar võttis 3oookm tripil 24 suht normaalse sõiduga,taga oli koos treilaga 1200kg kaaluv paat :?
Suur buster magnum oli taga täiesti koos söökide,jookidega ja muude asjadega,siis tantsis koguaeg,see vist sellest et mass ja teljevahe väikene,jõudu oli piisavalt.
Muuvistari chipitud golfikäru vedas ülihästi ja suht mugav oli õhkvedrustuse pärast.
56157755
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: maastur raske treileri vedamiseks

Postitus Postitas Movistar »

Eks kõik oleneb sellest ka ,et mida vead.Mass ei ole alati määrav .
Minu välja käidud numbrid on TR3 -e vedamisel ,mis haagisel on suht kõrge ja tuuletakistus seega suur.
Sama massiga madalaid asju vedades oli kulu keskmiselt ca liitri võrra väiksem.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: maastur raske treileri vedamiseks

Postitus Postitas TiitR »

kala kirjutas: Muuvistari chipitud golfikäru vedas ülihästi ja suht mugav oli õhkvedrustuse pärast.
Lisaküsimus natuke teisest vallast, et kas te õhkvedrustust mingitmoodi seadistate ümber ka kui rasket haagist veate (lülitate padjakõrguse välja vms.)? Asi selles, et kui ma oma LC-l raske haagise sappa võtan, siis p*rse liigutatakse automaatikaga õigele kõrgusele tagasi, kuid padi pumbatakse suht kivikõvaks ja haagist vedades (räägime ikka raskest piduritega haagisest) põrkab tagaots päris korralikult. Või on Toyotsil vs. VW nii erinevad tehnoloogiad? :roll: .
Viimati muutis TiitR, R Mär 15, 2013 4:10 pm, muudetud 1 kord kokku.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: maastur raske treileri vedamiseks

Postitus Postitas v6sa »

Kopp ees kirjutas:Veel mõtteainet:Viimasest kohtumisest "eriüksuslastega" jäi kõlama info,et N1 kategooria veduki ja suure käru kooslus äriga seotud veo puhul eeldab meerikut :shock: Ehk siis länkarid,touaregid jne.-OK,ram-id,hiluxid-OUT.
Ärivedu eeldab jah. Iseasi, paljud taipavad küsida.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: maastur raske treileri vedamiseks

Postitus Postitas v6sa »

TiitR kirjutas: Lisaküsimus natuke teisest vallast, et kas te õhkvedrustust mingitmoodi seadistate ümber ka kui rasket haagist veate (lülitate padjakõrguse välja vms.)? Asi selles, et kui ma oma LC-l raske haagise sappa võtan, siis p*rse liigutatakse automaatikaga õigele kõrgusele tagasi, kuid padi pumbatakse suht kivikõvaks ja haagist vedades (räägime ikka raskest piduritega haagisest) põrkab tagaots päris korralikult. Või on Toyotsil vs. VW nii erinevad tehnoloogiad? :roll: .
Palju seda konksukaalu siis tuleb, et kivikõvaks pumbatakse? Mingi 100+ kg ju ei tekita veel sellist efekti. Või tekitab?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: maastur raske treileri vedamiseks

Postitus Postitas Movistar »

Saksa insenerid on ses suhtes ikka väga tasemel olnud.
Õhkvedru korrigeeris ennast samuti selle järgi kuidas koormus haakekonksule muutus kuid mingeid anomaaliaid ei täheldanud.Valida said muidugi jäikust ja kõrgust aga " Auto" seades tegi aju kõik töö ise ära .
Ikka oli vedrustus väga hea ja ei mingit jäigaks minemist. Maanteel unustasid üldse ära ,et midagi taga on .
Minu kogemustele tuginedes väga hea veduk haagise jaoks ja niisama sõitmiseks aga liiga kallis üleval pidada ,hinda ei hoia ja uuena on uskumatult kallis .
Hetkel on mul õhkvedruga Jeep ja tundub ,et ameeriklased pole veel selle peale tulnud mille sakslane juba 10 a tagasi valmis konstrueeris.
Pole veel Jeebiga küll suurt kandamit vedanud .Pidasin silmas õhkvedrustust Selline poolkõva lahendus tundub olevat .
Täna sai tühja haagist liigutatud( ca 1 t) ja esmamulje on OK .Kulu näitas 10 km sõiduga ca 11,8 / 100 km peale .Touaregiga sama lõbu kuskil 17 l/ 100 km .

Uus Toyota on paras pask eesti keeles.
Mul on kolmel tuttaval see kõige uuem Länkar 3,0 D ja kõik tahavad välja vahetada.Laguneb kui kurat ning jõuetu ja suure kütusekuluga samal ajal. Lisaks puudu ka 3500 kg lubatud haagis.

Aga õhkvedru on kõva mugavus .
Sõidad tagurduskaamera abiga haagise konksu alla ja tõstad õhuga üles :D
Touaregiga harjusin sellega nii ära ,et käsitsi enam ei viitsi küll tonnist haagist konksu otsa kangutada .Proovisin ka Jeebiga ja toimis.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: maastur raske treileri vedamiseks

Postitus Postitas TiitR »

v6sa kirjutas:
TiitR kirjutas: Lisaküsimus natuke teisest vallast, et kas te õhkvedrustust mingitmoodi seadistate ümber ka kui rasket haagist veate (lülitate padjakõrguse välja vms.)? Asi selles, et kui ma oma LC-l raske haagise sappa võtan, siis p*rse liigutatakse automaatikaga õigele kõrgusele tagasi, kuid padi pumbatakse suht kivikõvaks ja haagist vedades (räägime ikka raskest piduritega haagisest) põrkab tagaots päris korralikult. Või on Toyotsil vs. VW nii erinevad tehnoloogiad? :roll: .
Palju seda konksukaalu siis tuleb, et kivikõvaks pumbatakse? Mingi 100+ kg ju ei tekita veel sellist efekti. Või tekitab?
Hea küsimus, palju kaalu konksule tuleb :roll:
Aga tegu siis ralliauto haagistega:

Pilt
Pilt

Huvitav, kui High Control välja lülitada, kas asi paraneks, patju puruks ei pressi? Järgmisel korral proovin ära igaljuhul :D
Jupats
Mudder
Postitusi: 83
Liitunud: P Dets 09, 2012 10:36 am
Asukoht: Tiskre

Re: maastur raske treileri vedamiseks

Postitus Postitas Jupats »

TiitR kirjutas:
v6sa kirjutas:
TiitR kirjutas: Lisaküsimus natuke teisest vallast, et kas te õhkvedrustust mingitmoodi seadistate ümber ka kui rasket haagist veate (lülitate padjakõrguse välja vms.)? Asi selles, et kui ma oma LC-l raske haagise sappa võtan, siis p*rse liigutatakse automaatikaga õigele kõrgusele tagasi, kuid padi pumbatakse suht kivikõvaks ja haagist vedades (räägime ikka raskest piduritega haagisest) põrkab tagaots päris korralikult. Või on Toyotsil vs. VW nii erinevad tehnoloogiad? :roll: .
Palju seda konksukaalu siis tuleb, et kivikõvaks pumbatakse? Mingi 100+ kg ju ei tekita veel sellist efekti. Või tekitab?
Hea küsimus, palju kaalu konksule tuleb :roll:
Aga tegu siis ralliauto haagistega:

Pilt
Pilt

Huvitav, kui High Control välja lülitada, kas asi paraneks, patju puruks ei pressi? Järgmisel korral proovin ära igaljuhul :D



Kust sellist käru rentida saab?
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: maastur raske treileri vedamiseks

Postitus Postitas TiitR »

Jupats kirjutas:


Kust sellist käru rentida saab?
Krt seda teab? Aga mis tast rentida, telli uus kohe (ise ütled, mitu teenindusluuki, mis sisustus, jne) :D
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: maastur raske treileri vedamiseks

Postitus Postitas v6sa »

TiitR kirjutas: ...
Pilt
Näikse veopea selle konksukõrguse jaoks madalal olevat. Kaheteljelisel määrab õige kõrgus haagise jooksu oluliselt.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: maastur raske treileri vedamiseks

Postitus Postitas TiitR »

v6sa kirjutas:
Näikse veopea selle konksukõrguse jaoks madalal olevat. Kaheteljelisel määrab õige kõrgus haagise jooksu oluliselt.
Alusaam tuleb meil kõik Respo`st ja standardite järgi, meilt vaid pealisehitised. Kusjuures, kui haagise järgi panen, siis lükkab autol tagumiku jälle püsti (sõiduasendisse) ja haagis jääb nurga alla. Kuskil mingis teemas rääkisin sellest pikemalt ka. Käisin ka Amservis tagumikku natsa allapoole regullimas, et asi normaalsem oleks, kuid jah, selline see hetkeseis on.
devil22
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 155
Liitunud: T Juun 01, 2010 8:41 pm
Asukoht: Sweden - Pärnu

Re: maastur raske treileri vedamiseks

Postitus Postitas devil22 »

Autole tuleb selline haagis järgi. Ette tuleb veel lisaks niiöelda tuulekiil.

Pilt
Kasutaja avatar
Leedu
katseaeg
Postitusi: 412
Liitunud: R Jaan 26, 2007 12:07 am

Re: maastur raske treileri vedamiseks

Postitus Postitas Leedu »

Movistar kirjutas: Uus Toyota on paras pask eesti keeles.
Mul on kolmel tuttaval see kõige uuem Länkar 3,0 D ja kõik tahavad välja vahetada.Laguneb kui kurat ning jõuetu ja suure kütusekuluga samal ajal. Lisaks puudu ka 3500 kg lubatud haagis.
Mis laguneb?
Mis läbisõidud?
Mis on suur kütusekulu?

Jõuetuse kohta ei oska midagi kosta, tšipituna(garantiid ei mõjuta) on täitsa talutav...
Talasilda ja Tugevat Raami!

Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”