Soovitage 16'' rehve jahiautole (nissan pickup, 96a. ) nii talviseks kui ka suviseks hooajaks.
Kas on mõtet üldse osta kahte eraldi jooksu rehve, või piisab ühest jooksust, millega saaks hakkama nii suvel kui talvel.
tarmo kirjutas:Kui on huvi talvistel teedel palju liugu lasta, siis miks mitte. Või kui tõesti sõit toimub peaaegu ainult metsas.
Vastasel juhul ei soovita.
Kui maanteele ka vaja pöigata siis võiks ikka sellel rauakolakal naeled all olla.
Ise olen igapäevaselt sõites 12 aasta jooksul proovinud erinevaid A/T rehve aga neli aastat tagasi sai isu sellest liulaskmisest otsa ja Nokia naelad sai alla pandud ja ei kahetse.
Aga kindlasti on palju erinevaid arvamusi ja igaühel võimalus ära proovida,peamine,et inimesed terveks jääks!
Kõik mudarehvid omavad ju suurt klotsi ning suurt klotsivahet. See tähendab talvel, et pehmes lumes liigub hästi, kuid trassil-kruusateel-kinnisõidetud lumes oled nagu suuskadel. Seega pigem 2 eraldi jooksu. Kestavad kauem kah...talvel külma lume ja jää räbu sees tõmbab mudakatel päris hästi külgmisi klotse puruks(vähemalt saharadel mina sain)
Virgo
Sai aasta täis Dakaridega ringi vuratud. Auto ei ole igapäevakasutuses.
Talvel on ikka väga libedad, aga mõistlikult sõites saab hakkama. Lumes teevad tööd hästi.
2wd ei ole üldse võimalik sõita:)
Tere!
Autoks Defender 110 ja alates 2007 olen sõitnud aastaringselt BF Goodrich Mud-Terrainiga.Jää peal tuleb lihtsalt vaiksemalt sõita,kõik(pidamine) on kinni kiirusest.Auto on igapäeva kasutuses,nii linnas tööl kui ka jahil.
Talveks soovitaksin muidu Cooper Discoverer M+S,on nii lamelli ja naelad ning hea jämeda soonega muster.Meil pool jahiseltsi sõidab nendega.
slauri kirjutas:Tere!
Autoks Defender 110 ja alates 2007 olen sõitnud aastaringselt BF Goodrich Mud-Terrainiga.Jää peal tuleb lihtsalt vaiksemalt sõita,kõik(pidamine) on kinni kiirusest.Auto on igapäeva kasutuses,nii linnas tööl kui ka jahil.
Talveks soovitaksin muidu Cooper Discoverer M+S,on nii lamelli ja naelad ning hea jämeda soonega muster.Meil pool jahiseltsi sõidab nendega.
...ja kui see Cooper Discoverer juba oma "magusama" osa ära on kulutanud, siis soovitan vähemalt keskmise klotsirea üle lamellida, kuna kogu rehv toetubki suuresti selle peale - ise lasen seda teha kindlasti järgmisel hooajal juba.
Ise just pistsin jahiautole alla BFG AT. Miks ei valinud MT-d? Eks ikks sellepärast, et ca 85% jahiotstarbest on kruusateel sõitu. MT on ka kruusal libe, lumest räkimata. Jahi otstarbel ei kasuta aga MT mudaresurssi ära. Jaht ei ole ju päris teelt maha "sport". Jahi ajal ikka otsid kõvemat mitte märjemat kohta ja üritad endast võimalikult vähe jälgi maha jätta.
AMAROK 190kW 01/2019
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
KKKKKK kirjutas:.... Jaht ei ole ju päris teelt maha "sport". Jahi ajal ikka otsid kõvemat mitte märjemat kohta ja üritad endast võimalikult vähe jälgi maha jätta.
sel nädalavahetusel kirusin, et MT taolist asja all ei olnud, vaid Nokkija Hakkad. Metsateed on metsameeste poolt nii mudaseks aetud, sahaga veel pealmine kiht segamini silutud ja no ei lähe savise põhjaga teel auto mäkke, ja ei läinudki, muster muda täis ja kõik. Tagurpidi kuidagiviisi külg ees libisemist vältides ümberkeeramisvõimaluseni. Endal Nexen Roadian MT jooks varus aga veljed roostest puhastamata, muidu oleks praegu nende rehvide aeg jahiautol.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
KKKKKK kirjutas:.... Jaht ei ole ju päris teelt maha "sport". Jahi ajal ikka otsid kõvemat mitte märjemat kohta ja üritad endast võimalikult vähe jälgi maha jätta.
sel nädalavahetusel kirusin, et MT taolist asja all ei olnud, vaid Nokkija Hakkad. Metsateed on metsameeste poolt nii mudaseks aetud, sahaga veel pealmine kiht segamini silutud ja no ei lähe savise põhjaga teel auto mäkke, ja ei läinudki, muster muda täis ja kõik. Tagurpidi kuidagiviisi külg ees libisemist vältides ümberkeeramisvõimaluseni. Endal Nexen Roadian MT jooks varus aga veljed roostest puhastamata, muidu oleks praegu nende rehvide aeg jahiautol.
Kuidagi tatine oli tõesti see nv. metsas....no eks me ole selle aja peale juba lumega harjunud ju? ise olin Cooper Discoverer M+S-idega ja kukkus samuti tõusudel vingerdama, kuid lõpuni vedas!
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Minu jahiala Tallinna külje all.Seal asub ka gaasitrass,mis siin 4x4 omanike seas populaarne + metsamehed, sellest sõltuvalt all MT-d. Ja kunagi ei tea kuhu pead uluki järgi minema või millal all pehmeks läheb.Ka ''moonika'' ajal ei olnud erilisi probleeme.
Aga libeduse vastu aitab üldjuhul ainult õige kiiruse valik.