Mog 404 oksjonilt, kas mõttekas? Või hoopis Gaz 66?
Moderaator: Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 130
- Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
- Asukoht: Pealinn
Ei tea päris kindlalt selle kohta, pole kunagi kuulnud, et Gazidele oleks peale topitud käigukaste, mille kõik käigud on sünkroniseeritud. 53 kastidel peaks aga olema 3 ja 4 käik sünkroniseeritud? Ilma raginata käigu vahetamine ilma sünkronisaatoriteta kastidel on õpitav vaid kasutamisega - õiged pöörded, liikumikiirus, vahegaas ja vahesidur. Muidugi ei tohi ka unustada seda suure maa ja suure lõtku asja .uputaja kirjutas:Natuke targutan veel. Jah GAZi kaste toodeti mingi arv aastaid sünkrodega, aga see oli miski 78......80 algus.
53-l on 3. ja 4. käik sünkrodega. Vahegaasi ja topeltsiduriga saab ka sünkronisaatoreid säästa, nii et abiks oskus nii ehk naa
66 vs Moog, no tegelikult ühest soovitust ju ei saa anda, aga Kiisu on natuke lihtsama iseloomuga tegelane minumeelest, mis remonti ja hooldust puudutab. Samas kaalub rohkem ja Moogil on sillalukud ka.
zum
66 vs Moog, no tegelikult ühest soovitust ju ei saa anda, aga Kiisu on natuke lihtsama iseloomuga tegelane minumeelest, mis remonti ja hooldust puudutab. Samas kaalub rohkem ja Moogil on sillalukud ka.
zum
Jah sünkrodega aga ainult kolmas ja neljas käik.See 53 kast on 66-l olnud seeriatootmise algusest 1964 kuni aastani 1999. Ülejäänud jutt on BS.uputaja kirjutas:Natuke targutan veel. Jah GAZi kaste toodeti mingi arv aastaid sünkrodega, aga see oli miski 78......80 algus.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.