Mog 404 oksjonilt, kas mõttekas? Või hoopis Gaz 66?
Moderaator: Moderators
Mog 404 oksjonilt, kas mõttekas? Või hoopis Gaz 66?
Mõistan, et küsimus on loll, kuid ka lollile küsimusele võib vahel saada väärt vastuseid. Et siis taaskord KV moogid oksjonil. Vajan võimekat massinat metsast palgijuppide väljakandmiseks ja muuks taoliseks tööks. Kas moog hinnaga kuni 25 kilo oleks mulle tark valik, s.t. kas ma saaksin usaldatava ja vastupidava töölooma või muutuksin täiskohaga vanatehnika restauraatoriks ning peaksin aeda rahapuu kasvama panema? Muidugi ei ole see asi matemaatiliselt ennustatav, aga mida ütleb kogenumate kõhutunne?
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
mul omal kogemus olemas.enda moogi ostsin nagu põrsa kotist.kokku läks 17 ja pool raha.
Kätte saades tuli välja ,et käigukast õhtal.Sai kast ära vahetatud ja muu tehnika toimib.Ostes pööra kindlasti tähelepanu käigukastile! kui auto käib on võimalik kohe selgeks teha kas töötab või mitte ,kui mootor ei käi siis proovi kas käigud sisse lähevad . kui käigud normaalselt ei lülitu siis on jama . kindlasti vaata üle ka kastiõli.
Teine oluline asi on komplektsus. Kui küünlajuhtmed on puudu sellest pole hullu, need on võimalik ise üsna lihtsalt valmistada.Muud asjad võiksid ikka küljes olla. Muus osas on moog minumeelest üsna pommikindel.
Ah ja see oksjonivendade jutt ,et kõik autod on tehniliselt üsna samas seisukorras ja vahe on vaid välimuses on hülge möla. ,tegelik seis on see et autode teh seisukord on seinast seina - ole ise kõva mees ja defekteeri ära.Mina kui kollanokk kes polnud ostes lähedaltki enne moogi näinud seda teha ei osanud kuigi tegelen iga päev autode remondiga.No mida tänapäeva lukksepp II ms Aegsest agraaltehnikast teab..
Tänaseks on minu moog juba üsna algosadeks ja kokku käinud ja arvan ,et ainus nõrk koht on käigukast.ja käigukasti vahetuseks ...lihtsam on kuul pähe lasta. niisiis vahet pole kas maksad auto eest 13 k või 25 k- hind ei peegelda tegelikku tehnilist seisukorda.Oksjonivend rääkis ,et üks moog olla müüdud 27 k eest ,ja hiljem selgus ,et kast otsas , vot tak.
66st ei tea midagi ,küll aga saksa tehnika südamelähedasem.Juppidega võib olla suts keerulisem ... eks ise vaata . kui korraliku isendi leiad polegi ju midagi vahetada . bents sisse ja tuld!
Moog remondi juures unusta kõik mida teadsid autodest.
Kätte saades tuli välja ,et käigukast õhtal.Sai kast ära vahetatud ja muu tehnika toimib.Ostes pööra kindlasti tähelepanu käigukastile! kui auto käib on võimalik kohe selgeks teha kas töötab või mitte ,kui mootor ei käi siis proovi kas käigud sisse lähevad . kui käigud normaalselt ei lülitu siis on jama . kindlasti vaata üle ka kastiõli.
Teine oluline asi on komplektsus. Kui küünlajuhtmed on puudu sellest pole hullu, need on võimalik ise üsna lihtsalt valmistada.Muud asjad võiksid ikka küljes olla. Muus osas on moog minumeelest üsna pommikindel.
Ah ja see oksjonivendade jutt ,et kõik autod on tehniliselt üsna samas seisukorras ja vahe on vaid välimuses on hülge möla. ,tegelik seis on see et autode teh seisukord on seinast seina - ole ise kõva mees ja defekteeri ära.Mina kui kollanokk kes polnud ostes lähedaltki enne moogi näinud seda teha ei osanud kuigi tegelen iga päev autode remondiga.No mida tänapäeva lukksepp II ms Aegsest agraaltehnikast teab..
Tänaseks on minu moog juba üsna algosadeks ja kokku käinud ja arvan ,et ainus nõrk koht on käigukast.ja käigukasti vahetuseks ...lihtsam on kuul pähe lasta. niisiis vahet pole kas maksad auto eest 13 k või 25 k- hind ei peegelda tegelikku tehnilist seisukorda.Oksjonivend rääkis ,et üks moog olla müüdud 27 k eest ,ja hiljem selgus ,et kast otsas , vot tak.
66st ei tea midagi ,küll aga saksa tehnika südamelähedasem.Juppidega võib olla suts keerulisem ... eks ise vaata . kui korraliku isendi leiad polegi ju midagi vahetada . bents sisse ja tuld!
Moog remondi juures unusta kõik mida teadsid autodest.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Päris nii hull see asi ka pole, aga insenertehniline taip lukksepa oskuse kõrval on küll vajalik. Sest see auto on projekteeritud ainult inseneride poolt, kellel oli piisavalt aega, et mõelda ja leiutada....helar kirjutas:
Moog remondi juures unusta kõik mida teadsid autodest.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Lugesin eriku antud linki ja võtsin südamesse sealset soovitust kaaluda Gaz 66 varianti. Argumendid Gazi kasuks on täiesti olemas. Olles loomult pika perspektiivi mees, on varuosade hind mulle oluline teema. Unimog oleks 48 aasta vanune liikur, mille puhul eeldus, et sellel miskeid juppe vahetada ei tulegi, tundub liialdatud optimismina. 66 ekspluatatsioon peaks osutuma odavamaks, oletan ma.
Tuleb oksjonile ka mõned GAZ-66, aastanumbrid algavad 90 ja seisukord (väljanägemine) hetkel teadmata.
JA ega need moogid ongi suht sarnases seisukorras: Ehk remonti vajavad ja võtmest ei käivitu. Võimalusel olen komplektseid masinad proovinud ka käima ajada. Palju neid võtmest käivituvaid mooge igatahes olnud pole, kus vaevaks akud peale ja bents sisse. Aga eks õnnelikud omanikud ise teavad rääkida, kes millises seisukorras ta saanud on.
Oksjonivend
JA ega need moogid ongi suht sarnases seisukorras: Ehk remonti vajavad ja võtmest ei käivitu. Võimalusel olen komplektseid masinad proovinud ka käima ajada. Palju neid võtmest käivituvaid mooge igatahes olnud pole, kus vaevaks akud peale ja bents sisse. Aga eks õnnelikud omanikud ise teavad rääkida, kes millises seisukorras ta saanud on.
Oksjonivend
Viimati muutis svenson, R Veebr 12, 2010 10:09 am, muudetud 1 kord kokku.
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Minukarvase k2e alt on mooge tykki mitu l2bi k2inud ja seisukord on olnud seinast seina. Yhe isendiga s]6idsin ise kohale isegi paagid olid silmini 98 bensiini t2is. Eks ta paras bingo ole aga juppide saadavus on sellele masinale oluliselt keerulisem kui mingile kaasikule.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
Moogi kasuks tooks ühe punkti kuna aastalt vana, siis ei ole ülevaatusel co kontrolli pärast vaja muretseda erinevalt gaz 66-st, mille co paika saamine eriti veel 90-te omal pole teab mis lihtne töö, tihti lõppeb mootori täieliku remondi ja kohati ka kati alla keevitamisega et seda numbrit paika saada. Need moogide seisukorrad on seinast seina küll, enda oma mille oksjonilt ostsin läks paugust käima ja sõitis ilma koolemata 250km jutti veel maha ka enne remondi kohta, karpa ja süütesüsteemide seisukord on ikka põhi teema, käivitumisel.
Et käis siis üht gazikut kaemas (88.a., Soome sõjardite endine). Läbisõit väike, ilusad läänemaised juhtmed peal ja midagi kuskilt ei tilgu. Käivitub paugust. Rool korras. Rehvid ausad. Kuid käike mina sisse ei saanud ilma, et hammasrattad oleks pidevalt krrrrr teinud. Käigukangi asend mind ei nörritanud, see pole mitte niivõrd ebamugavus kui lihtsalt iseärasus, millega harjub veerand tunni jooksul. Aga see käigulülituse karvasus pani mind mõtlema. On see normaalne, kas viga on minu kui gazivõhiku kobakäpsuses? Või tuleb käigukasti tohterdada uuema v. õigema õliga, või lihtsalt miskit regullida, või on kast üldse kaputt? Lisan, et peremees suutis küll ilma ragistamata käike vahetada ning esimene ja tagurpidi käik ei valmistanud ka mulle raskusi. Ühesõnaga, liikumise pealt käikude vahetamine polnud just mugav.
Ma olen elus sõitnud väga paljude 66-tega, aga vaat ilma sünkrodeta kasti ei ole ma veel kohanud. Tegu 1:1-le Gaz 53 kastiga. Muidugi, 1. ja R on ilma, nagu vene masinale kohane, aga ülejäänud käigud on võimalik siiski raginateta sisse saada, kui mehhaanika korras. Pigem probleem puudulikus siduris või selle vajutajas. Lühemat kasvu juhil võib vasaku jala ja parema käe vahe napiks jääda.uputaja kirjutas:Iseloomulik kõrr tuleb sellest, et 66kkastil puuduvad sünkronisaatorid. Seda saab vältida nn vahegaasi andmisega.
Edu.
Andres
ps. mis ei tähenda, et vahegaas ja sidur soovitavad ei oleks.