Täitsa perse, 4wd Diislit pole olemas
Moderaator: Moderators
Täitsa perse, 4wd Diislit pole olemas
Tuli täna geniaalne plaan, et ostaks endale uue liikurvahendi. Nõudmised on lihtsad:
4wd
Diisel
nn sõiduauto
mootorivõimsust piisavalt.
Idee lihtne, vut vut Seati, et mehed, andke mulle Cupra TDI, 4wd. aga oh sa üllatust. Müügimees vaatab mulle lahkelt otsa, et kule, ei saa aita. Me pole kunagi müünud yhtki 4wd diislit, ja meil pole hinnakirjas ka sellist ...
Seega armsad sõbrad,
Kui sa tahad uut 4wd diisel sõiduautot, siis kuhu tuleb pöörduda ?
4wd
Diisel
nn sõiduauto
mootorivõimsust piisavalt.
Idee lihtne, vut vut Seati, et mehed, andke mulle Cupra TDI, 4wd. aga oh sa üllatust. Müügimees vaatab mulle lahkelt otsa, et kule, ei saa aita. Me pole kunagi müünud yhtki 4wd diislit, ja meil pole hinnakirjas ka sellist ...
Seega armsad sõbrad,
Kui sa tahad uut 4wd diisel sõiduautot, siis kuhu tuleb pöörduda ?
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
4-motion TDI Passat?,
Audi Allroad quatro 2,5Tdi?
http://www.audi.ee/index.php?lang=est&mid=33,40,126,128
Volvo XC70 ja XC90
http://volvo.infoauto.ee/?action=showPage&name=autod
Audi Allroad quatro 2,5Tdi?
http://www.audi.ee/index.php?lang=est&mid=33,40,126,128
Volvo XC70 ja XC90
http://volvo.infoauto.ee/?action=showPage&name=autod
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ega siin (linna)MAASTURIT tahetud, sõiduautot ju....hulkur kirjutas:Ime on sündinud! Ländi ei pakkunudki Freelanderit, ega teisi LR suurepäraseid ja surematuid tooteid....
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
kotkas pidavat kõrgelt lendama. MB E270 4matic või, BMW 330D X. Oot ma leidsin veel ühe... Alfal on ka nelikveoline diisel. Ammu oleks aeg juba uus alfa soetada.
Tegelikult kui tahad seati 4wd diislit, löö lahti mobile.de ja otsi sobilik välja. Mul üks sõber elab sellest, et vaatab su pilli seal üle ja saadab selle Eestisse. Vaatamine ja toomine läheb u. 6-7 kilo maksama aga võtab u. 10 päeva.
Tegelikult kui tahad seati 4wd diislit, löö lahti mobile.de ja otsi sobilik välja. Mul üks sõber elab sellest, et vaatab su pilli seal üle ja saadab selle Eestisse. Vaatamine ja toomine läheb u. 6-7 kilo maksama aga võtab u. 10 päeva.
Re: Täitsa perse, 4wd Diislit pole olemas
Olin kunagi kahevahel, kas osta Audi A6 Avant Quattro 2.5TDI või teha ise Audi 100 Avant Quattrost diisel. Otsustasin viimase kasuks, kuna liiga palju sõitmist on seal, kus uuemast A6-st hakkaks lihtsalt kahju, vanemal kriibitud plekkide väljavahetamine maksab samas vaid kopikaid. Arvestasin, et autod tuleksid kätte sama hinnaga (alla 100K), aga arvestasin valesti, iseehitamine läks kallimaksdiff kirjutas: 4wd
Diisel
nn sõiduauto
mootorivõimsust piisavalt.
Kui sa tahad uut 4wd diisel sõiduautot, siis kuhu tuleb pöörduda ?
Enamik neliveoliste sõiduaautode (Golfid ja Seatid on libanelivedu, mitte nelivedu) omanikke jõuab varem või hiljem päris maasturi juurde. Täna õuepeal tehtud pildid peaks tõestama, miks pideva nelikveoga auto on parem kui suur ja raske maastur (just väike kaal annab eeliseid ka kergel maastikul - raskele maastikule sõiduautoga muidugi asja ei ole). Pildid siis mõnekümnest ruutmeetrist, millest sõitis üle kõigepealt mu diisel-Quattro, seejärel teine väiksem Quattro ning lõpuks mu vana Pajerot üüdsest asendav pikk Patrol. Quattrote liikumistrajektoorid märgitud punasega (et näha oleks), Patroli liikumistrajektoor paistab seal vist kevadeni välja
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
tsiteerin:
Enamik neliveoliste sõiduaautode (Golfid ja Seatid on libanelivedu, mitte nelivedu) omanikke jõuab varem või hiljem päris maasturi juurde.
Parandan: mõningad VW, seatid, kodad ja audid on lülituvaveoga "Haldex", mis on osutunud oluliselt paremaks ja töökindlamaks kui Syncro süsteemiga autod ja on turvalisemalt juhitavad kui Quattro skeemiga autod.
Ja "päris maastur" pole küll see auto, millega igapäevaselt sõita tahaks. Ei varem ega hiljem.
Enamik neliveoliste sõiduaautode (Golfid ja Seatid on libanelivedu, mitte nelivedu) omanikke jõuab varem või hiljem päris maasturi juurde.
Parandan: mõningad VW, seatid, kodad ja audid on lülituvaveoga "Haldex", mis on osutunud oluliselt paremaks ja töökindlamaks kui Syncro süsteemiga autod ja on turvalisemalt juhitavad kui Quattro skeemiga autod.
Ja "päris maastur" pole küll see auto, millega igapäevaselt sõita tahaks. Ei varem ega hiljem.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Minuteada on syncro nelivedu seesama haldex - kasutab seda süsteemi jah volkkar, audidel on kasutusel torsen tüüpi nelivedu mis on osutunud oluliselt töökindlamaks kui haldex.Kui on suurem huvi quattro kohta midagi teada saada uuri www.audiclub.ee
PUUD JA METSAD.......
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
kotermann kirjutas:Minuteada on syncro nelivedu seesama haldex - kasutab seda süsteemi jah volkkar, audidel on kasutusel torsen tüüpi nelivedu mis on osutunud oluliselt töökindlamaks kui haldex.Kui on suurem huvi quattro kohta midagi teada saada uuri www.audiclub.ee
Järelikult sa ei tea sellest valdkonnast mitte midagi, ja audiklubi linki siia pannes näitab see seda, et sa isegi ei viitsi lugeda. Uuri teemat ja paranda oma post.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
No ärge nüüd kohe nii kurjaks saage, leidsin sõiduautode neliveo kohta veel lugemist http://www.autozine.org/technical_schoo ... on_4wd.htm
ja selle audiklubi lingi siia riputamisega ei olnud mul muud mõttes kui et sääl lihtsalt sellest quattro asjast palju juttu.
Aga jah, peale volkkari polegi vist ühtegi ,,mõistliku,, hinnaga neliveolist uut sõiduautot.
ja selle audiklubi lingi siia riputamisega ei olnud mul muud mõttes kui et sääl lihtsalt sellest quattro asjast palju juttu.
Aga jah, peale volkkari polegi vist ühtegi ,,mõistliku,, hinnaga neliveolist uut sõiduautot.
PUUD JA METSAD.......
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ma aitan sind.
Synkro nimetus VW`l ei tähenda Haldex`it vaid oli neljaveolise VW tunnuseks, aastateni 98-99. Neliveo tekitajaks oli vahekstiga autodel viskosiduri pakett või torsen.
4 motion on nüüdne VW kaubamärk mis tähistab nelikveo mudeleid ja kasutusel on vahekastid, torsenid ja lülituvad sidurpaketid ning seda viimast toodab Haldex.
Varjandid siis vastavalt põhja platvormidele mida jagatakse audi, skoda, seati ja VW vahel.
Ehk Audi A3, VW golf, Seat Leon ja skoda kasutavad ühte ja sama põhja ja kui mudel on nelikveoline on eranditult kõikidel Haldexi sidurisüsteem veojõudu jaotamas.
Teine grupp, kuhu luuluvad Passat, A4 ja Skoda Superb kasutavad vahekasti ja selle sees torsendiferentsiaali.
Jne.
Synkro nimetus VW`l ei tähenda Haldex`it vaid oli neljaveolise VW tunnuseks, aastateni 98-99. Neliveo tekitajaks oli vahekstiga autodel viskosiduri pakett või torsen.
4 motion on nüüdne VW kaubamärk mis tähistab nelikveo mudeleid ja kasutusel on vahekastid, torsenid ja lülituvad sidurpaketid ning seda viimast toodab Haldex.
Varjandid siis vastavalt põhja platvormidele mida jagatakse audi, skoda, seati ja VW vahel.
Ehk Audi A3, VW golf, Seat Leon ja skoda kasutavad ühte ja sama põhja ja kui mudel on nelikveoline on eranditult kõikidel Haldexi sidurisüsteem veojõudu jaotamas.
Teine grupp, kuhu luuluvad Passat, A4 ja Skoda Superb kasutavad vahekasti ja selle sees torsendiferentsiaali.
Jne.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.