kaz kolhida
Moderaator: Moderators
kaz kolhida
Teab keegi antud masinast midagi pajatada(kaz kolhida 4x4 110 kw diisel).Pean silmas masinat mis auto 24 müügis.Kas sillad on lukkudega,aeglusti olemasolu,varuosade saadavus,vastupidavus jne.
HJ 60-61.Tel. 56763822
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
KAZ ehk Kaasani auotehas. Nad ise ei teinud, panid ainult oma kuudi peale valmis põhjale. Kas oli äkki GAZ tehnika peal. Teine, variant on ZIL . Rohkem variante ei ole.
Töötasin kunagi ettevõttes, kes müüs nõukogude tehnikat! Sealt see mälestus. Vbl eksin.
Töötasin kunagi ettevõttes, kes müüs nõukogude tehnikat! Sealt see mälestus. Vbl eksin.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Re: kaz kolhida
Kas see masin http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html?Jarel kirjutas:Teab keegi antud masinast midagi pajatada(kaz kolhida 4x4 110 kw diisel).Pean silmas masinat mis auto 24 müügis.Kas sillad on lukkudega,aeglusti olemasolu,varuosade saadavus,vastupidavus jne.
Sellest hoia kohe hästi kaugele. Kamazi mootor ainultV6,käigukast mingi ime asi mis ültse vastu ei pea,piduri süsteemi ei kommenteri
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Masinad
Need poogitud masinad suht rasked osade suhtes. Vena ajast endal kogemusi ZIL133, no oli ikka konstruktor. üks osa siit teine sealt ja veel variantidega.
Kolhida
No mine tea, kui leedukatega koostööd tegin siis uus Kolhida aastast 1994. Kui Kopli sadamast korraliku konservi laadungi peale panin siis ta Slovakkiasse ei jõudnudki. Oli poolel teel sidur kärrsama hakanud ja mägedes ta ka kuristikku läks, ei saadud enam pidama, mootor ei pidurdanud ajalikul määral ja pidurid ka läksid põlema, õnneks juht jõudis ennem välja hüpata. Enne seda oli pea uuel masinal suurem remont ka tehtud mootoriga. Õnnetu asi , hea et otsa sai. Sai vaevast lahti.
Mootor on sellel asjal 2-e silindri võrra lühemaks lõigatud Kamaz. Vastupidvus ühemehe käes oil olematu, kuid teise mehe käes kestis küll. Sellel mehel aga ei kulunud ka kunagi pidurid, neid ta ei kasutanud kuna ta ju teadis ette kuhu ta pöörama peab hakkama
. Ja veel üks eriskummaline asjaolu. sai isegi elukat proovitud aga põllul sõites oli asi kordades hullem kui Gaz-iga. kabiin seal eespool esisilda hakkas ikka koledasti noogutama.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1062
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Selle autoga oli vene ajal sama kui ajalehega:tahtsin zaruljomi tellida võta Pravda ka.Meil ei saadud muidu Kamazi kui tuli SEE ka võtta .Aia äärde ta toodi ja sealt aastakese pärast sama uuena kuhugi kadus.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Enda ka üks selline. Endatarbeks täitsa kannatab toimetada. Tal taga difrilukk olemas ja võimalik ka ette panna (peaks sobima samma mis taga) Nõrk koht on vahekast, see tal koos käigukastiga.
Ise kruusa, puid ja muud jama endatarbeks vedanud.
Olen ka maastikul käinud, päris huvitav kogemus tänu kabiini ja esisilla paigutusele. Eriti kallakutest allatulekuga.
Kui soovid osta siis oleks enda oma 25000.- pakkuda. Aastast 93. Vajab nokkimist. Paar vahekasti ka tagavaraks. Tean kust ka teisi juppe võimalik saada.
Ise kruusa, puid ja muud jama endatarbeks vedanud.
Olen ka maastikul käinud, päris huvitav kogemus tänu kabiini ja esisilla paigutusele. Eriti kallakutest allatulekuga.
Kui soovid osta siis oleks enda oma 25000.- pakkuda. Aastast 93. Vajab nokkimist. Paar vahekasti ka tagavaraks. Tean kust ka teisi juppe võimalik saada.
Klaasplast. Mahutid kanalisatsioonimahutid, vaakum- ja survemahutid ja septikud. Lipumastid,kastikatele kastikatted ja kuudid. Klaasplast toodete valmistamine ja remont,
56678664 Martin
http://klaasplast.eu
http://lipumast.eu
56678664 Martin
http://klaasplast.eu
http://lipumast.eu
Mul kodus esivanemal ka selline,ostes oli sadul peal,nüüd kahele poole kallutatav kast ning taga otsas tõstuk 5m noolega kui ma ei eksi,kunagi ammustel aegadel osutas mingit sorti teenust sellega,olemas isegi tutikas originaal käru.
Mootor mingi püss pole jah
aga samas on sellise kolaka kohta ökonoomne,tehnika pole veel peale ühe diffri murdunud kuskilt otsast,
Masin on nüüd ausalt teeninud juba .... ca 17-18 aastat ehk meie käes,ehitas maja üles ning kartulid saavad ka alati põllult koju
Noorena sai ka sellega lollusi tehtud,oli vaja ntx kõrtsu minna jne,
muidugi alati oli vaja testida ka offroad omadusi...![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Mootor mingi püss pole jah
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Masin on nüüd ausalt teeninud juba .... ca 17-18 aastat ehk meie käes,ehitas maja üles ning kartulid saavad ka alati põllult koju
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Noorena sai ka sellega lollusi tehtud,oli vaja ntx kõrtsu minna jne,
muidugi alati oli vaja testida ka offroad omadusi...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)