Vana teema aga ajame soojaks.Vaja siis oleks tööriista käru.
Midagi sellist(Või kahe rattaga)
Sobiks selline mida saaks autosse tõsta ja objektile kihutada.Uurinud IKH,Vata ja Beta kärusi.Kuna töö toimub nii väljas kui sees oleks hea võimalikult suurte ratastega kuna maastik vahest üsna künklik.
Kas kellegil on midagi pakkuda.Võib ainult käru kui ka koos tööriistadega.
Mikco Industriesi sõsar GeeTee on mul kohvrina juba aastaid kasutusel ja ei oska sellele midagi ette heita.
Oskab keegi kommenteerida lubatud sobivust nii 6, 12, XZN kui Torxpeadele? Matemaatiliselt on võimalik, pildi järgi võiks olla paslik, kui pruugitava padruni valikul suurusega mitte mööda panna.
Või oskab keegi harrastusmehhaanikule soovitada paremat komplekti, millega kannataks kepsu/raamkaelapolte pingutada ja hoorattapolte kinni keerata?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Et siis pigem 12 kandiga polte vaja keerata? 12 kandiga poldi peal ei olnud perfect fit.. kunagi sai proovitud. Võibolla oleneb mõõdust. Ja kui torx ka kõvasti kinni on, siis ka ei julgeks nendega keerata.
12 kandise komplekt oli Baltic Bolt -is vastuvõetava hinnaga.
Kuni 32mm. 32 padrun eraldi ostes oli kosmilise hinnaga, omal ajal sai komplekt selle tarvis ostetud.
Omast kogemustest ütleks, et Võsa viidatud stokkeri komplekt on mm mõõdus poltide
keeramiseks totaalne pask.
Kui poldid tugevasti kinni on keerab podid mõnusalt ümmarguseks ja lahti ikka ei saa.
Samas Kalilli viidatud 12 kant komplekt on ok. nendega ei keera nii kergelt mutrite-poltide
kante üle ja sobivad ka raami ja kepsu pakkude keeramiseks. neist padrunitest pole siiani
jagu saanud ja kestavad kenasti.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Ka mina kasutan würthi toodangut, aga ega nad mingid super asjad ei ole. Paar meest meil töökojas kasutavad sonic'u võtmeid, need tunduvad vastupidavamad olema. See ratastega tööriistakast... Rattad on neil enamusel pisikesed - saad vaid ise sinna suuremad alla keerata. Meil kunagi üks mehaanik kasutas sama "käru" nii hooldebussis kui ka töökojas. Sahtlite siinid ei pidanud sellele valule vastu. Ilmselt meie teed raputavad liiga palju. Pigem soovitan stanley ratastel tööriistakaste.
Mina olen kasutanud u viimased 10 aastat kamazatoolsi võtmeid. Narred on viletsad aga ülejäänud võtmed head ei ole välja veninud veel võrreldes sama vana vata komplektiga, kus veerand komplektist on juba välja veninud. Sonicu tööriistasid olen ka kasutanud aga vähe aega ei oska nende vastupidavust kommenteerida. Kõige parem narre on mul olnud beta oma.
Geetee 144 osaline komplekt on päris hästi vastu pidanud. 1/4 narre ei tahena pagruneid kinni enam hästi hoida kulumisest, aga võti ise töötab. Kullinokad enamus peale knipexi fiksaatoriga on pasad. Geetee oma ka, natuke on poolkuu kulunud ja 2-4 pesas enam ei hoia paigal.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne. http://www.serve.ee
Olen kasutanud kõiki eelmainitud tootjaid,kui viimati kasutasin kamazatmõni aasta tagasi,olin tugevalt pettunud narre katkes 19 polti lahti keerates(10 aastat tagasi seda ei oleks juhtunud)järelikult on nad lati alla lasknud.gedore on siiani nime väärt.ise kasutan tööl asjaolude sunnil sata komplekte.kuna minu töös aeg maksab, kasutan ma enamjaolt poltide lahti keeramiseks pneumo tööriistu.Sellele valule peavad vastu, lõhki ei lähe, kuigi mingi aja jooksul venivad välja(välja vahetatakse tasuta,garantiikorras),samas hind odavam kui gedore-l või kamaza-l.12-kant padruneid põhi komplektiks ei soovita,kinni kuivanud tavalisi polte lahti keerates kipuvad üle viskama.
Vaatasin seda Kamaza lehte ning seal jäi mulje nagu Rootsi oma, mitte jaapani?
Olen ma õigesti aru saanud, et SATA võtmetel samuti eluagne garantii? Oskab keegi võrelda sata kvaliteeti mannesmanni omaga. Endal on Mannesmanni komplekt ning ütleks et pigem kõva hobi kvaliteet kui et profi oma. Või mis teised arvavad? Hinna poolest on SATA tükkmaad odavam kui Kamaza, pigem Mannesmanniga samasse kanti.