Viidatud isendil on rootorpumbaga kaheklapikaanega mootor, mille KSP tihendikomplekti vahetus on ~250 Oisus. Tuleb teha kõigil teadmata ajalooga padadel varem või hiljem... Võib ka ise teha, kui tööhügieen lubab;)
Sprinteri nelivedu ei ole juhitav: pidev nelik, mille läbilibisevaid rattaid püüab elektroonika sõidupiduritega. Kõval libedal töötab hästi, pehmes mitte nii hästi (loksutab sisse). Kaapeväldiku innukust saab ohjata. Mädaneb, ropult
. Aga sõita on kapi kohta mugav ja raudvara kestab hästi. Tallinnas osatakse remontida ka.
Automaatkastid kestavad väga hästi, kui õlivahetusi teha kas iga 50 kkm tagant või peale iga uputamist. Anaalkast ise on kõva tükk rauda, aga sidurist on lihtne lahti saada. Seega minu soovitus on leida automaatkastiga isend. Sellega on ka parem rasket käru liigutada. Keema ei lähe, kuna õli on sundjahutusega.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...