Keevituskrunt

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
eestimees4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 137
Liitunud: E Aug 06, 2012 12:21 pm

Keevituskrunt

Postitus Postitas eestimees4x4 »

Vahetan autol karpe ja tahaks saada tulemuse võimalikult kauakestva. Praegu oli näha, et kurjajuur oli punktkeevitatud karbi alumine osa, kus oli 2-3 kihti plekki ja nende kihtide vahel hakkas rooste arenema.
Juhipoolse karbi jaoks kasutasin plekikihtide vahel FINIXA vask aerosooli. Teisel pool mõtlesin proovida Chamäleon happekrunti, mida tootja väidab, et saab keevitada.

Aga ma ei saa aru, miks ei müüda värvipüstolile keevituskrunti? Kas seda ei kasutata nii laialdaselt? See ju tähendab, et plekikihtide vahel, kuhu saab niiskus ja sool väga hästi koguneda, on metall just ilma kaitsekihita?
pilgrems
Rock Crawler
Postitusi: 746
Liitunud: P Apr 08, 2007 4:12 pm
Asukoht: põllul&metsas

Re: Keevituskrunt

Postitus Postitas pilgrems »

Torus oli video kus sisepinnad kaeti enne keevitamist sellega.

https://eshop.wuerth.de/Product-categor ... en/US/EUR/

Pärast päevast leotamist tänava soolavees olid plekid jätkuvalt Ok.
Ilma selleta arusaadavalt rooste plekilised.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
eestimees4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 137
Liitunud: E Aug 06, 2012 12:21 pm

Re: Keevituskrunt

Postitus Postitas eestimees4x4 »

See ikkagi aerosoolis.
Kui viia auto professionaalsesse töökotta keretöödesse, siis mida seal kasutatakse? Lastaksegi aerosoolist? Ei lasta üldse?
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 505
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Keevituskrunt

Postitus Postitas hans »

Standox-l on spets krunt. Weldprimer. Kannatab läbikeevitada ja ei põle ära. Haljaks lastud pleki peal on väljas seinud 3 aastat ja roostet pole tekkinud
tt75
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 180
Liitunud: E Nov 23, 2015 11:36 pm

Re: Keevituskrunt

Postitus Postitas tt75 »

eestimees4x4 kirjutas:
T Mär 22, 2022 12:05 pm
See ikkagi aerosoolis.
Kui viia auto professionaalsesse töökotta keretöödesse, siis mida seal kasutatakse? Lastaksegi aerosoolist? Ei lasta üldse?
Oojaa profesionaalses töökojas lastakse sul jaa midagi sinna vahele.Praegu just harutan lahti "Reval grupi" paska. Ma lihtsalt ei viitsi siia pilte üles panna kuidas nad on karbi külge sittunud.Tundub ,et 10 aastane laps saab ka keevitamisega paremini hakkama kui asi ära seletada.

Mulle tõi seda spets keevituskrunti sõber "Benefit"-ist (on punaka tooniga)
Pärast karbi vahetust lastaksegi karpi sisse läbi selleks ettenähtud avade spetsiaalne vaha mis on alguses hästi vedel ning mis ronib hästi keevisliidete vahele ja mis hiljem tahkub.
Üldiselt kui ma auto põhjaaluseid roostekohti välja lõikan,siis ma värvin sissepoole mineva pleki ära ,kas siis epokrundiga ,või siis selle keeviskrundiga sõltub muidugi vahetatava tüki suurusest,loomulikult jätan ma keevituse alla minevad servad ja punkti kohad u 6mm jagu värvist puhtaks ,või siis panen keeviskrundi alla ,ning pgoovin hiljem läbi erinevate avade see sisemine pind ka värvi alla saada ,peale mida lasen töödeldud õõnsustesse kas siis therosoni wx215 cavity spray-d ,või karbivaha.


Erinevate autotootjatel ongi ette nähtud,et pärast keredetailide vahetust tuleb need seespidiselt konserveerida ,või siis töödelda korrosioonikindlaks.Näiteks minu Isa 2008 aasta skoda octavial on juba tehases lastud õõnsustesse spets vaha ,mis nagu selgus on roninud ilusasti ka keevisliidete vahele ,st et roostekahjustused on põhiliselt välispidised,aga mõnes kohas kahjuks nii sügavad,et tuleb tükk välja lõigata ja asendada(positiivne on see et selle vahetatava tüki alune pind on ilusasti vahaga koos ja ok).
poiss
Rock Crawler
Postitusi: 570
Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
Asukoht: harjumaal kemba küla soos

Re: Keevituskrunt

Postitus Postitas poiss »

Keregarantiiga auto juhtub professionaalsesse töökotta mingeid detaile vahetama, on töö järg pm paberil ette antud. Kuidas eemaldada vajaminev detail, millega kruntida ja värvida. Kuidas ja kustkohast tohib üldse keevitusega punktida. Üldiselt lubatakse kasutada punktkeevitust, sageli on ette nähtud vasega jootmine, vahel peab neetima ja mõnikord saad tavalise traadiga ka täpikese peale panna. Enamjaolt detail ikka liimitakse ja keevitusega/neediga fikseeritakse see kohale. Pärast maalritööd pead laskma sisepindadele nende antud/soovitatud korrokaitse vaha. (Tavaliselt pannakse see koos detailiga esindusest progaragesse kaasa).

Nn teise ringi autodel, kus tuleb läheneda loominguliselt, kasutan enamjaolt eelpool mainitud Benefiti aerosooli ja pärast kambrit Ml pritsiga õli. Seda keevitus aerosooli pole vaja karta, kuna kiht värvi jääb ikka päris paks võrreldes muu purgi tootega. Katab ja kestab hästi. Läbikeevitatavus on kõigest muust proovitust parim.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
tt75
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 180
Liitunud: E Nov 23, 2015 11:36 pm

Re: Keevituskrunt

Postitus Postitas tt75 »

poiss kirjutas:
T Juul 26, 2022 9:34 am
Keregarantiiga auto juhtub professionaalsesse töökotta mingeid detaile vahetama, on töö järg pm paberil ette antud. Kuidas eemaldada vajaminev detail, millega kruntida ja värvida. Kuidas ja kustkohast tohib üldse keevitusega punktida. Üldiselt lubatakse kasutada punktkeevitust, sageli on ette nähtud vasega jootmine, vahel peab neetima ja mõnikord saad tavalise traadiga ka täpikese peale panna. Enamjaolt detail ikka liimitakse ja keevitusega/neediga fikseeritakse see kohale. Pärast maalritööd pead laskma sisepindadele nende antud/soovitatud korrokaitse vaha. (Tavaliselt pannakse see koos detailiga esindusest progaragesse kaasa).

Nn teise ringi autodel, kus tuleb läheneda loominguliselt, kasutan enamjaolt eelpool mainitud Benefiti aerosooli ja pärast kambrit Ml pritsiga õli. Seda keevitus aerosooli pole vaja karta, kuna kiht värvi jääb ikka päris paks võrreldes muu purgi tootega. Katab ja kestab hästi. Läbikeevitatavus on kõigest muust proovitust parim.
Ju siis "reval grupp "pole professionaalne töökoda ,sest nemad punktisid küljekarbi kinni tavalise keevitusega,ja seda nii et vahed jäid sisse ja kui tavaliselt on karp punktitud ca-3cm punktivahega,siis põhjaalusel oli ca-7-8cm vahet ja millest osad punktid olid näilised,lisaks polnud keevituse ajaks peale pandud isegi pitskruve või lukustustange et plekid ilusasti koos oleks,rääkimata hilisemast karbi vahast.
Muidu jah teise karbi pool tehti mul avariijärgse lisatööna "Harku autos"kus parandati revalgrupi jamast tekkinud vead ja uus karp värviti minu nõudmisele lisaks veel seest krundiga üle ning karp pandi paika spets punktkeevitusega +keevituse vahele läks hermeetik ja hiljem sisse karbi vaha (nii nagu tehas ette näeb).
Ma siiski võtan ennast mingi aeg kokku ja panen siia ülesse video kuidas ei tohi karpi vahetada.

Sa kirjeldad neid asju nii nagu neid tuleb teha ja nagu meie aru saame ,aga paraku "PROFFESIONAALSED"töökojad näevad asja teisiti.
ividerun
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: N Sept 15, 2022 5:00 pm
Kontakt:

Re: Keevituskrunt

Postitus Postitas ividerun »

pilgrems kirjutas:
E Mär 21, 2022 1:04 pm
Torus oli video kus sisepinnad kaeti enne keevitamist sellega.

https://eshop.wuerth.de/Product-categories/Rust-Stop-Quattro-primer/14013006050107.cyid/1401.cgid/en/US/EUR/

Pärast päevast leotamist tänava soolavees olid plekid jätkuvalt Ok.
Ilma selleta arusaadavalt rooste plekilised.

Tere, tänan juhiste eest
Laen ettevõttes Ferratum
https://foxycredit.com/ee/laen/ferratum
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”