Mis on kõige parema taskukohasuse/mugavuse suhtega viis laadida vintsi, tulede, inverteri jms eraldiseisvat akut aga samas kui elektrilisi lisaseadmeid kasutada, siis need ei võtaks voolu käivitusakult?
Välismaal soovitatakse sellist kombot:
https://www.simplysplitcharge.co.uk/ind ... duct_id=85
Kas eestis midagi sellist leidub või kas on mõni parem/odavam viis (aga samas selline, kus ei pea iga kord meeles pidama, et käivitusaku süsteemist lahti ühendada)?
Käivitusaku isolaator vms
Moderaator: Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 137
- Liitunud: E Aug 06, 2012 12:21 pm
-
- Mudder
- Postitusi: 65
- Liitunud: T Jaan 08, 2019 9:21 am
- Asukoht: Tallinn
Re: Käivitusaku isolaator vms
https://www.12volti.ee/et/c/kaksikrelee ... tusdioodid
Siin mingid huvitavad releed, kas päriselt ka töötavad, ei tea.
Siin mingid huvitavad releed, kas päriselt ka töötavad, ei tea.
Re: Käivitusaku isolaator vms
Ise kasutand ei ole ,aga pakkuda saan.
https://www.startax.net/image/sku/MTEwM ... -03102.JPG
Pinge: 12V/24V
Kirjeldus: Max voolutugevus 40A hetkeliselt või 20A pidev. Reguleeritav väljalülituspinge 9,8V-11,3V/12V ja 20,8V-23,2V/24V, signaal enne väljalülitus, lülitub automaatselt uuesti, kui pinge taastub 1,2-1,6V üle väljalülituspiiri
Jaehind: 62.00
https://www.startax.net/image/sku/MTcwM ... 2-8589.JPG
Tootjad: VICTRON ENERGY
Pinge: 12/24V
Mõõtmed: 40x48x106mm
Kirjeldus: 12/24V: tuvastab automaatselt süsteemi pinge, ühendab aku ebaolulistest tarbijatest lahti enne kui see täiesti tühjaks saab (mis kahjustab aku eluiga) või enne kui akupinge langeb alla mootori käivitusvoolu.Täpne pinge, millal aku lahti või tagasi ühendatakse, on seadistatav. Valitud seadistus kuvatakse ekraanil. Eraldi seadistus Li-ion akudele: kontrollitav läbi VE.Bus BMS'i. Kasutatav ka laadimise peatajana akulaadija ja Li-ion aku vahel. Väga madal voolutarve. Ülevoolukaitse: ennetab kahjustusi tundlikele seadmetele, vool ühendatakse lahti kui DC vool ületab 32V, süttimiskindel, sädelemiskindel. Alarmsignaal: signaaliväljund aktiveeritakse kui akupinge tase on alla seadistatud tasemet üle 12 sekundi, signaal on lühisekindel, signaaliväljundit kasutatakse tüüpiliselt koos mingisuguse LED tule või releega. Kui akupinge ei taastu seadistatud tasemeni 90s jooksul pärast alarmsignaali aktiveerumist, lülitatakse tarbimine välja. Tarbimine lülitatakse tagasi sisse 30 sekundit pärast akupinge taastumist eelseadistatud tasemeni.. 6-35V, max vool: 65A pidev - 250A hetkeline @30s, voolutarbimine 1.5mA (on) - 0.6mA (off), alarmsignaali väljundi viide 12s, max tarbimine alarmsignaali väljundil: 50mAm, vaikimisi seadistused: lahtiühendus 10.5/21V - ühendus 12/24V, töötemperatuur (max võimsus) -40°C ... +40°C (60% nominaalvõimsusest: +50°C), IP67 (elektroonika) - IP00 (ühendused), M6 ühendused, 0.2kg
https://www.startax.net/image/sku/MTEwM ... -03102.JPG
Pinge: 12V/24V
Kirjeldus: Max voolutugevus 40A hetkeliselt või 20A pidev. Reguleeritav väljalülituspinge 9,8V-11,3V/12V ja 20,8V-23,2V/24V, signaal enne väljalülitus, lülitub automaatselt uuesti, kui pinge taastub 1,2-1,6V üle väljalülituspiiri
Jaehind: 62.00
https://www.startax.net/image/sku/MTcwM ... 2-8589.JPG
Tootjad: VICTRON ENERGY
Pinge: 12/24V
Mõõtmed: 40x48x106mm
Kirjeldus: 12/24V: tuvastab automaatselt süsteemi pinge, ühendab aku ebaolulistest tarbijatest lahti enne kui see täiesti tühjaks saab (mis kahjustab aku eluiga) või enne kui akupinge langeb alla mootori käivitusvoolu.Täpne pinge, millal aku lahti või tagasi ühendatakse, on seadistatav. Valitud seadistus kuvatakse ekraanil. Eraldi seadistus Li-ion akudele: kontrollitav läbi VE.Bus BMS'i. Kasutatav ka laadimise peatajana akulaadija ja Li-ion aku vahel. Väga madal voolutarve. Ülevoolukaitse: ennetab kahjustusi tundlikele seadmetele, vool ühendatakse lahti kui DC vool ületab 32V, süttimiskindel, sädelemiskindel. Alarmsignaal: signaaliväljund aktiveeritakse kui akupinge tase on alla seadistatud tasemet üle 12 sekundi, signaal on lühisekindel, signaaliväljundit kasutatakse tüüpiliselt koos mingisuguse LED tule või releega. Kui akupinge ei taastu seadistatud tasemeni 90s jooksul pärast alarmsignaali aktiveerumist, lülitatakse tarbimine välja. Tarbimine lülitatakse tagasi sisse 30 sekundit pärast akupinge taastumist eelseadistatud tasemeni.. 6-35V, max vool: 65A pidev - 250A hetkeline @30s, voolutarbimine 1.5mA (on) - 0.6mA (off), alarmsignaali väljundi viide 12s, max tarbimine alarmsignaali väljundil: 50mAm, vaikimisi seadistused: lahtiühendus 10.5/21V - ühendus 12/24V, töötemperatuur (max võimsus) -40°C ... +40°C (60% nominaalvõimsusest: +50°C), IP67 (elektroonika) - IP00 (ühendused), M6 ühendused, 0.2kg
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Käivitusaku isolaator vms
Kas laadimine läbi lihtsa NC relee ei toidaks? Laadimiskontaktid avaneks, kui relee pingestada suvalise väljundtarbijaga samaaegselt.eestimees4x4 kirjutas: ↑K Apr 21, 2021 8:22 pmMis on kõige parema taskukohasuse/mugavuse suhtega viis laadida vintsi, tulede, inverteri jms eraldiseisvat akut aga samas kui elektrilisi lisaseadmeid kasutada, siis need ei võtaks voolu käivitusakult?
...
Ülalkirjutaja pakutavad seadistatavad asjad ilmselt teevad sedasama teaduslikumal viisil.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...