Nissan Navara 2008-...

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
iisak
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: P Dets 04, 2011 1:41 pm

Nissan Navara 2008-...

Postitus Postitas iisak »

Tuleb hakata jälle eeltööd tegema.
Antud mudeli kohta on suhteliselt vähe infot leida.
On keegi kokku puutunud?
Laguneb?
Maastikusuutlikus?
Sõiduomadused?
Talvel soojaks läheb?
Kas tõsta (kasvõi mõned sentimeetrid) kannatab ilma suuremate ümberehitusteta?
Kõik kommentaarid oodatud!
Link ka mille olen juba välja vaadanud:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ni ... res=EXPORT
Kasutaja avatar
caspar2009
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: K Apr 11, 2012 5:07 pm

Re: Nissan Navara 2008-...

Postitus Postitas caspar2009 »

Ostsin 2008a Navara aasta tagasi, kuid detsembri lõpus sai masin ära müüdud. Kui mälu ei peta,siis alates 2008a on autol peal tahmafilter. Minul suutis see ennst täielikult mahapõletada. Kui tahmafiltri tule põlema lõi siis sain mingi 3 päeva sõita ja plaks, auto ümber meeletu valge suitsupilv ja põlenud ta oligi. Saab 9-5 jooksis ka tahmafilter saasta täis, sõitsin sellega mingi nädal aega veel otsa enne kui esinduses sai ära puhastatud. Seepärast ei oodanud et Navaral see ennast maha suudab põletada. Uus filter maksab esinduses mingi 2000 euri. Sai siis veidi guugeldatud ning uus jõudis Inglismaalt alla 400 euri, kui mälu ei peta. Sellel ei olnud temperatuuriandureid komplektis (esinduses müüdaval vist oleks olnud). Mul oli üks tempi andur ka õhtal, selle sain esindusest 120 euri eest. Kogu selle jandi põhjuseks oli arvatavasti turbo rõhku reguleeriv vigane solenoid klapp mis ei lasknud turbol korralikult töödata. Uus klapp maksis esinduses 320 euri. Ega enne selle klapi vahetust turbo normaalselt ei vihisenud ka, ainult kerge vilin tuli sealt. Kuna olin autol teine omanik ning Navaraga polnud varem sõitnud, siis ei osanud esialgu vahet teha.
Selle lühikese aja jooksul sai vahetatud ka üks esimene rattalaager, teise vahetas eelmine omanik. Üks Navarate tüüpvigadest, mis ka minul välja lõi on lekkiv tagasild. Pooltelje vahelt jookseb sillaõli piduritrumlisse, mille põhjustajaks vigane simmerling. D40 algusaastatel pidi selle vea likvideerimiseks terve pooltelje uue ostma kuid nüüd on kõiki simmerlinge ja ka tagumist rattalaagrit võimalik kõiki eraldi osta. osa simmeritest maksavad üle saja euri kuid minul lekkis odavam, mis maksis vist 24 euri. Pidin ka rattalaagri (50 euri) ära vahetama , kuna simmerite kättesaamiseks tuli rattalaagri ees olevat metallrõngast kuumutada, mis keeras laagri peeti.
Põhiprobleemiks autol oli see, et aegajalt tühikäigul käies suri mootor välja. Pikema otsimise peale sai selgusele, et kuskilt läheb õhk kütusesüsteemi, kuid mis seda põhjustab seda teada ei saanudki. Teiseks suureks mureks oli suurenev õlitase mootoris. Sai erinevaid remondikohti läbi käidud ( ka esindus) kuid abi jäi saamata. Üks mõte oli et pihustid lekivad kuid Testremis sai kontrollis käidud ja nendega oli kõik ok. Lõpuks sai siis viimase võimalusena kõrgsurvepump eemaldatud ja ära kontrollitud, tihendid, mis oli võimalik vahetada sai ära vahetatud. Kas sellest kõigest ka abi oli seda ei saanudki teada kuna auto sai selle kogu jandi pärast ära müüdud. Kogu see jant kestis läbisõidul 120000 - 165000 km. Maastikkusuutlikkuuse kohapealt, mis puudutab lumes läbivust pidin pettuma. Enne talve sai alla kruvitud Yokohama Geolandar GO12 AT rehvid. Arvasin, et nendega lumes hea müdistada, sest need viskavad mustri suuremate pöörete ajal lumest puhtaks. Sai siis lummetuisanud teele keeratud, millele järgnes koheselt ka kinnijäämine. Kusjuures masin ei olnud kõhupeal kinni, lund oli vähem. Sai siis labidas appi võetud. Ei tea, kas viga oli liialt laiades rehvides (265/60R18), automaatkastis või koguni juhis. :(
Tänaseks olen õnnelik VW Amarok´i omanik. Sõidumugavuse (mootori müra, välismüra, istmed) poolest on minuarust Amarok Navarast peajagu üle. Navara käib tühikäigul mõnusalt vaikselt, kuid niipea kui jalg gaasipedaali puudutab muutub see parajaks traktoriks.
Minu Navaral oli küttekulu 18 tolliste velgedega keskmiselt 12 sajale, seda enamasti tagaveolisena. Teiseks suureks miinuseks on, et kuni uue 140kw mudeli tulekuni puudub Navaral veojõukontroll. Talvel tagaveolisena ja ilma ESP-ta ikka väga keeruline sõita. Navaral on veel originaalis täiesti mõttetud lehtvedrud (salongis olevatel autodel on need peaaegu sirged). Paned kasti mingi 100kg raskust ning juba sõidad esiots õhus. Mina parandasin selle vea Maxi Load Plus lisalehtedega, mis maksavad 120 euri. Nendega annab väga lihtsalt tagumist otsa ülespoole vedada.
Kogu juttu kokkuvõttes mina oma Navaras pettusin väga, mis aga ei tähenda, et kõikide Navaratega nii on.
Sry vaatasin et sinu väljavalitul ESP peal, siis see ok. Vaata et ka tagumine diffrilukk olemas oleks, sest see peaks Navaral lisavarustus olema.
VW Amarok Highline 120kw 2012
Bmw 745 2003 4.4i 245kw
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Re: Nissan Navara 2008-...

Postitus Postitas reimo »

Olen nüüd ca pool aastat igapäevaselt 2007 Navaraga kulgenud ja ca 40000 km läbinud - kohe peale ostu läksid vahetusse tagasilla simmerlingid, rattalaagrid ja piduriklotsid (vanad olid õlist läbi imbunud). Jaanuari algul hakkas põlema ABS-i tuli, õnneks just enne hooldust - öeldi, et nende autode suht tüüpiline viga, juhtmed mädanevad ära. Nüüd ca 4000 km hiljem jälle ABS tuli põleb, kõige kurvem on, et sellel autol ei saa nelikvedu lülitada kui ABS ei tööta - nuppu võid keerata, aga korraldust vahekastile edasi ei anta - seega on auto nüüd ainult tagaveoline kuni remondini.
Kütusekulu keskmine ca 12,5, mõnel paagitäiel tulnud kuni 13,6, enne lume tulekut pikad maanteeotsad andsid gramm üle 10.
Kandevõime on pea olematu - kolm-nelisada kilo kastis tähendab nina taevas. Kevadepoole plaan LoadMaxid alla keerata see peaks aitama.
Positiivset ka - sõiduomadused on head võrreldes teiste pikapitega, millega olen sõitnud (2,5l Hilux, 3.0l D-Max). Veidi parem oli 3l Hilux, aga need on tunduvalt kallimad. Rehvid on hetkel all Mastercraft Courser MSR ja nendega ei ole lumes kordagi probleeme tekkinud (Kui nelikvedu sisse läheb :D )
Hinna/kvaliteedi suhtelt ilmselt siiski kastikatest parim valik, kui pruugitud autot osta (eriti automaatkastiga). Uue puhul kannatab kaaluda siiski ka Isuzut (uut ei ole proovinud, aga ega pidavat olema parem, kui vana) 3 liitrist Hiluxit.
Ja veel - kui Nissani ostad, siis Metro Autost hoia eemale, sealne suhtumine ja meeste teadmised on allpool igasugust arvestust, Fakto teenusega olen seni rahule jäänud.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
marko75
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Mai 18, 2009 8:53 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan Navara 2008-...

Postitus Postitas marko75 »

Minul on nüüd 2007 Navara olnud natuke üle 2 aastat ja läbinud u. 50000 km (ostes oli ees 105000 km ja nüüd 155000). Eelmised kirjutajad on põhilise välja toonud - mina olen vahetanud mõlemad esimesed rattalaagrid, kusjuures üks polnud juba algne originaalne. 145000 pealt vahetasin tagasillas kõik tihendid ja laagrid - kui juba laiali lammutada, siis on kasulik kõik korraga vahetada, jupid pole enam nii kallid.
Lisaks läks suht kiiresti vahetusse siduriketas ning piduriklotsid ja kettad ees.

Positiivse poole pealt - meeldib sõidumugavus, olen väga rahul nii linnas kui maanteel. Maastikusuutlikust väga ekstreemselt pole proovinud, aga siiani pole neliveo töötades kinni jäänud. Samas kui ABSi tuli põles ja nelivedu ei rakendunud, siis olin korduvalt kuskil lumises kohas kinni.
Kütusekulu sõltub suuresti neliveo kasutamisest, aga maanteel on siiani kulu väiksus ikka üllatanud. Täpseid numbreid pole arvutanud.

Metroauto kohta võin ka lisada ainult negatiivset - rohkem ei plaani seal nägu näidata. Faktos on kordades pädevam seltskond.
Kasutaja avatar
Wolts
Off Roader Wannabe
Postitusi: 48
Liitunud: K Apr 08, 2009 10:52 am

Re: Nissan Navara 2008-...

Postitus Postitas Wolts »

Ostsin 2008a uuena, praeguseks on veidi üle 200 000 km läbitud. Eelpool on enamus tüüpilisi vigu välja toodud. Mul õnneks eriti lagunenud pole. Eelpoolloetule lisaks veel eriti nõrga ja õhukese värvkatte, mis kruusateid ja metsaskäike eriti ei salli. Esiklaasi ülemine serv klaasi ja katuseluugi vahel kipub kiirelt roostetama, seda on mul korra juba värvitud ja tehtud. Esisild kipub aktiivsel metsas sõitmisel kuluma. Kardaaniriste läks garantii ajal. Automaatkast on mõnus, difrilukk töötab hästi. ABS andurit on korra vahetatud. Roolil olevad nuppude kontaktid kuluvad aja jooksul ära, nende vahetamine on aga suht kallis. CD-box jukerdab vahel ja ei taha plaate vahetada, ilmselt tuleks korra lahti kiskuda ja vaadata, mis seal toimub.
Kütusekulu sõltub jah, neliveo kasutamisest, aga palju ka sellest, kui tihti kastis kola vedada ning mis suuruses rattad all on. Automaadiga on kulu suurem kui manuaaliga, eriti kui veel linnaliikluses tahad liiklusvoolus või veidi sellest eespool sõita.
Autot olen muutnud veidi maastikusõbralikumaks, vedrud/amordid vahetasin OME vastu, vints sai ette, väike keretõste ja 33" MT rehvid. Ilmselt plaanin mõned aastad sellega veel sõita. Iseenesest hea mugav auto.
kloox
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: P Jaan 13, 2013 4:05 pm

Re: Nissan Navara 2008-...

Postitus Postitas kloox »

Ma kokku puutunud esisilla kardaani ristidega paaril isendil ja ka kardaani nuut loksub juba päris tugevalt mõlemal.Ja siis muidugi eelpoolmainitud rattalaagrid.Sai just mingi 150 eurine all apandud omaniku soovil(ootan huviga kaua vastu peab :) ).
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”