KP 1 - EMAPUU
Moderaator: Moderators
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
KP 1 - EMAPUU
Koordinaadid:
59:XX:XX N
25:XX:XX E
Tegemist siis ajaloolise punktiga - Eesti esimese korraliku offroad võistluse - 1999. a. Suure Maasturite Sügissõidu esimese kontrollpunktiga, sellest ka nimi. Koordinaadid ja järgnev kirjeldus on võetud võistluse legendist:
Märk kuusepuul tee lõpus. Märgini viival teel mõningad kraavid ja kerge slaalom ehk puude vahel põiklemine. NB! Tagasi tuleb pöörduda mööda tuldud teed. Vältige ummikuid.
Tookord oli raskusaste 2.
PARANDATUD 28.10.2006.
Kuna esimesed punktivallutajad on pakkunud raskusastmeks 1-2, siis jäägugi 2.
Selles punktis aaret ei ole ega tule...selles punktis on NUMBER mida tuleb koos auto ja meeskonnaga pildistada.
Punkti viib tee, ära sellelt kõrvale kaldu!!!
59:XX:XX N
25:XX:XX E
Tegemist siis ajaloolise punktiga - Eesti esimese korraliku offroad võistluse - 1999. a. Suure Maasturite Sügissõidu esimese kontrollpunktiga, sellest ka nimi. Koordinaadid ja järgnev kirjeldus on võetud võistluse legendist:
Märk kuusepuul tee lõpus. Märgini viival teel mõningad kraavid ja kerge slaalom ehk puude vahel põiklemine. NB! Tagasi tuleb pöörduda mööda tuldud teed. Vältige ummikuid.
Tookord oli raskusaste 2.
PARANDATUD 28.10.2006.
Kuna esimesed punktivallutajad on pakkunud raskusastmeks 1-2, siis jäägugi 2.
Selles punktis aaret ei ole ega tule...selles punktis on NUMBER mida tuleb koos auto ja meeskonnaga pildistada.
Punkti viib tee, ära sellelt kõrvale kaldu!!!
Viimati muutis hulkur, T Juun 19, 2007 12:44 am, muudetud 2 korda kokku.
Pärast edukat Kukepea kisakooris osalemist järgnes emapuu külastus. Vaim ja ettevõtlikus olid valmis vähemalt 3 punkti saavutusteks. Kahjuks siiski kesised 2 punkti tuli sealt 28.oktoober 2006 päris tavalise maasturi ja AT rehviga. Oli tegelikult üks teine ligipääs ka (kui oli), aga seal ei saanud hakkama
Kia Sorentoga seal.Korra jäime põhja peale kinni.Tegelikult lausa tunni kui välja saime aga see oligi kõige huvitavam osa.Õnneks oli vints kaasas.Ja kui ei oleks välja saanud siis tuli hiljem üks sõitja Land Cruiseriga.Tema oskas hiljem aga samuti kinni jääda.Land Cruiser kes hiljem tuli suutis jääda kaks kraavi ennem lõppunkti.Tglt nii minnes kui tulles ühes ja samas kohas.Nimelt seal ei töödanud põhimõte "Täis gaasiga".See mitte ei funka seal.Aga see selleks.Asi vallutatud.Tore päev metsas.Sooviks näga neid mehi kes väljuvad Emapuu juurest kasutades backdoori see oli pagana tore seal.Kiaga vist ikka sealt ei oleks läbi läinud.
Viimati muutis Margu14, N Nov 02, 2006 4:33 pm, muudetud 7 korda kokku.
Sai siis ka 28. oktoobri lõunal kp1 ära võetud, seekord atvdega. Lähenesime mööda kraavipervesid/sihte ida poolt (mida erinevad masinad suht palju äestanud), pärast seda punkti juurde viiv tee tundus suht siledana
käik igati korda läinud
käik igati korda läinud
Viimati muutis ott, T Okt 31, 2006 9:57 am, muudetud 1 kord kokku.
lisan 2 videot sellest käigustkunks kirjutas:Pärast edukat Kukepea kisakooris osalemist järgnes emapuu külastus. Vaim ja ettevõtlikus olid valmis vähemalt 3 punkti saavutusteks. Kahjuks siiski kesised 2 punkti tuli sealt 28.oktoober 2006 päris tavalise maasturi ja AT rehviga. Oli tegelikult üks teine ligipääs ka (kui oli), aga seal ei saanud hakkama
minnes
tulles
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Kas siis punkti võtmine kvalifitseerub, kui punkti värv alles värske on? Ise kahjuks kaamera taga.
Autoks oli kolleegi üsna vastne Patrol. Ainus modi - saunalinad istmete kaitseks. Vintsi rollis oli see 6 mm trossiga tali, millega praegu mootorit maha-peale tõstan (õnneks tookord selle punkti võtmiseks polnud "vintsi" vaja kasutada). High-Lifti kehastas tavaline krokodill-tungraud, millel praegugi veel vänt suurest pumpamisest kõver.
Autoks oli kolleegi üsna vastne Patrol. Ainus modi - saunalinad istmete kaitseks. Vintsi rollis oli see 6 mm trossiga tali, millega praegu mootorit maha-peale tõstan (õnneks tookord selle punkti võtmiseks polnud "vintsi" vaja kasutada). High-Lifti kehastas tavaline krokodill-tungraud, millel praegugi veel vänt suurest pumpamisest kõver.
rohkem sinna eriti asja pole..maaomanik või keegi tee ära tõkestanud..ärme siis tüli norime ja sinna läheme enam. http://fotoalbum.ee/pilt.php?id=4245968 , http://fotoalbum.ee/pilt.php?id=4245976 , http://fotoalbum.ee/pilt.php?id=4245985[/img]
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17324
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tagause kaudu tulles võid sa "rohelistega" nugade peale sattuda.kiiking kirjutas:Kas niiöelda "tagaukse" kaudu lähenedes sattub ka eramaadele?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Kuna mina selle punkti ajaloo hämarusest välja koukisin, siis tunnen endal kohustust ta sinna ka tagasi saata. Kes teab koordinnate see teab, kes ei, siis sorry... olukord on muutunud. JA KINDLASTI EI TOHI PUNKTILE LÄHENEDA TAGAUKSE KAUDU! Tegemist on siiski kaitseala servas asuva punktiga ja kaitseala poolt (elik tagauksest) ei vii sellesse punkti MITTE ÜHTEGI TEED EGA RADA.
andres
been there...and not once... not even twice...
andres
been there...and not once... not even twice...