Tere
Mazda USa weebi avaküljel on üles riputatud countdown 15 oktoobril avaldatavale pressiteatele.
Foorumites sosistatakse et Mazda uus Crossover tüüpi maastur CX-9 peaks saama Motor Trend ajakirja "SUV of the year" tiitli
Mine võta kinni, äkki saabki
Link -> http://www.mazdausa.com
MAZDA CX9 MOTOR TREND 2008 AASTA MAASTURIKS???
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
MAZDA CX9 MOTOR TREND 2008 AASTA MAASTURIKS???
Mazda MPV AWD 3,0L V6 Aut 1995
Mazda Tribute 3,0L V6 Aut 2002
Mazda CX7 2,3L Turbo Aut 2006
Mazda CX9 3,5L V6 Aut 2007
Mazda Tribute 3,0L V6 Aut 2002
Mazda CX7 2,3L Turbo Aut 2006
Mazda CX9 3,5L V6 Aut 2007
Teen sulle siia kiire Quizi e küsitluse:
Ark Defineerib maasturit nii:
G-kategooria sõidukid: M1G ja N1G kategooria sõiduk - maastikuauto, mille täismass ei ületa 2,0 t, millel on rohkem kui üks veotelg või roomikvedu ning millel vähemalt ühe telje diferentsiaal on lukustatav ja lahutatav jõuülekandest.
Haagiseta maastikuauto peab ületama 30% tõusu ning vastama vähemalt viiele järgnevast kuuest nõudest:
1. pealesõidunurk - vähemalt 25o,
2. eemaldumisnurk - vähemalt 20o,
3. teekumeruse ületusnurk - vähemalt 20o,
4. vähim esisilla kliirens - 180 mm,
5. vähim tagasilla kliirens - 180 mm,
6. vähim kliirens sildadevahelises alas - 200 mm.
Nüüd sina vasta, et mis punkte mazda täita suudab.
Veelenam, maarturitel on sillad. Viimati, kui ma vaatasin mazda alla, siis seal taga küll silda, kui sellist ei olnud... oli mingi asi, mille külge kinnitusid rattad.
Sellise loogikaga peaks tegelt mu 4x4 skoda ka maasturiks tituleerima (metsa täitsa seenel täitsa võib temaga minna)
Ark Defineerib maasturit nii:
G-kategooria sõidukid: M1G ja N1G kategooria sõiduk - maastikuauto, mille täismass ei ületa 2,0 t, millel on rohkem kui üks veotelg või roomikvedu ning millel vähemalt ühe telje diferentsiaal on lukustatav ja lahutatav jõuülekandest.
Haagiseta maastikuauto peab ületama 30% tõusu ning vastama vähemalt viiele järgnevast kuuest nõudest:
1. pealesõidunurk - vähemalt 25o,
2. eemaldumisnurk - vähemalt 20o,
3. teekumeruse ületusnurk - vähemalt 20o,
4. vähim esisilla kliirens - 180 mm,
5. vähim tagasilla kliirens - 180 mm,
6. vähim kliirens sildadevahelises alas - 200 mm.
Nüüd sina vasta, et mis punkte mazda täita suudab.
Veelenam, maarturitel on sillad. Viimati, kui ma vaatasin mazda alla, siis seal taga küll silda, kui sellist ei olnud... oli mingi asi, mille külge kinnitusid rattad.
Sellise loogikaga peaks tegelt mu 4x4 skoda ka maasturiks tituleerima (metsa täitsa seenel täitsa võib temaga minna)
Katsu inimene olla siis olen ka mina.