Musso 1999 2,9 TD
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Musso 1999 2,9 TD
Tervist! Mul mure. Musso seisis paar kuud. Nüüd ei saa autot võtmest käivitada. Võtme keeramisel käib kusagil keskkonsooli eesotsas või armatuuri all nagu relee klõps, armatuuri aku märgutuli tuhmub nagu aku oleks tühi. Võtsin käivitusabi kaabliga aku + klemmilt ja ühendasin otse starteri klemmi, sai käima. Siis oli teine jama- suunatuled ja esituled ka ei tööta. Ohutuled töötavad. Kas keegi oskab abi juhatada?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Musso 1999 2,9 TD
Ära oksüdeerunud mass või pluss klemmid.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Musso 1999 2,9 TD
Seda klõpsu teeb must karp kapoti all, sinna lähevad eelsüüte küünalde juhtmed. Relee mingi. Peale mitut võtmepööramist läheb karp soojaks. Ilmselt on sees mingi kehv ühendus.
Re: Musso 1999 2,9 TD
Eelsüüte küünalde relee vahetatud, viga alles. Tundub et ahelas on mingi relee või pistik, võib- olla immo katkestus. Paar aastat tagasi lakkas töötamast salongisoojenduse ventilaator. Käitus enne samamoodi. Kui siis veidi kärsahaisu tuli ja mootor vait jäi, hakkasin otsima ja leidsin põlenud klemmidega pistiku. Käivitan praegu kapoti alt nagu traktorit- lühistan klemmid. Läheb kärtsust käima. Seega mass, aku ja starter on ok. Süütelukust läheb + välja iga pöördega. Kusagil on ilmselt ees põlenud klemmid.
Küsimus. Kas võin võtta + sealt süütelukust ja selle viia otse tõmberelee peale? Kas süüteluku klemmid peavad vastu tõmberelee voolule?
Küsimus. Kas võin võtta + sealt süütelukust ja selle viia otse tõmberelee peale? Kas süüteluku klemmid peavad vastu tõmberelee voolule?
Re: Musso 1999 2,9 TD
Nonii.
Ostsin 30A relee.
Süütelukust võtsin väljuva B/Y juhtme pooleks, see lülitab nüüd uut releed mis annab tõmbereleele voolu.
Käivitub iga kord.
Teema ammendatud.
Ostsin 30A relee.
Süütelukust võtsin väljuva B/Y juhtme pooleks, see lülitab nüüd uut releed mis annab tõmbereleele voolu.
Käivitub iga kord.
Teema ammendatud.
Re: Musso 1999 2,9 TD
Uus mure:
Tagumise sõidupiduri silindri tolmukate. Kas keegi teab, ehk sobib mõne muu margi kate sinna?
Kas Mussol on omad sillad või kasutab kellegi teise omasid?
Esindusest tarneaeg 2 nädalat ja hind 66 eurot.
Upd
Sain Laki Autost abi, kiitus neile! Mees otsis tubli 10 minutit, lihtsalt otsis sarnast. Ei mäleta enam mis autole see kuulus, tulemus oli väga hea. Kui kellelgi veel vaja, siis ehk aitab number karbi ribakoodil: 8847020
Tagumise sõidupiduri silindri tolmukate. Kas keegi teab, ehk sobib mõne muu margi kate sinna?
Kas Mussol on omad sillad või kasutab kellegi teise omasid?
Esindusest tarneaeg 2 nädalat ja hind 66 eurot.
Upd
Sain Laki Autost abi, kiitus neile! Mees otsis tubli 10 minutit, lihtsalt otsis sarnast. Ei mäleta enam mis autole see kuulus, tulemus oli väga hea. Kui kellelgi veel vaja, siis ehk aitab number karbi ribakoodil: 8847020
Re: Musso 1999 2,9 TD
Uus küsimus:
Musso käivitub korraks prõnndi ja sureb välja. Siis tuleb tubli 30 sekundit käivitada, korraks nagu võtab vedu ja nii mitu korda. Kui kohe peale seismajätmist käivitada, ei ole probleemi. Probleem tekkib kui auto seisab mõned tunnid. Ilmselt võtab õhku kusagilt. Vahetasin ära kummivooliku pumba ja paagist tuleva toru vahel, ei aidanud. Tilka all ei ole. Kui lõpuks käima läheb, töötab väga hästi kõigil pööretel, võimsust on.
Küsimus: Kust viga otsida?
Musso käivitub korraks prõnndi ja sureb välja. Siis tuleb tubli 30 sekundit käivitada, korraks nagu võtab vedu ja nii mitu korda. Kui kohe peale seismajätmist käivitada, ei ole probleemi. Probleem tekkib kui auto seisab mõned tunnid. Ilmselt võtab õhku kusagilt. Vahetasin ära kummivooliku pumba ja paagist tuleva toru vahel, ei aidanud. Tilka all ei ole. Kui lõpuks käima läheb, töötab väga hästi kõigil pööretel, võimsust on.
Küsimus: Kust viga otsida?
Re: Musso 1999 2,9 TD
Tere
Kontrolli üle kõik eelsüüteküünlad, vast saad abi.
ATS
Kontrolli üle kõik eelsüüteküünlad, vast saad abi.
ATS
Re: Musso 1999 2,9 TD
Küünlad on kõik korras. Tuli välja et kütuse filter oli puruumbes.. Jahtudes tõmbas kusagilt vooliku vahelt õhu sisse ilmselt. Töötab ilusti nüüd. Üldiselt nii kui midagi ära parandan, nii läheb midagi uut tagumisse palgesse...
Kütuse tagasivoolu toru hakkas lekkima, jube lolli koha pealt.
Igav juba ei hakka.
Kütuse tagasivoolu toru hakkas lekkima, jube lolli koha pealt.
Igav juba ei hakka.
Viimati muutis Ikebana, K Apr 01, 2015 11:04 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: Musso 1999 2,9 TD
Kütusetoru sai parandatud, nüüd on parem seisupidur jälle pekkis. Vahetatud on tross, klotsid, taldrik. Lahti võetud ja puhastatud reguleerija. Terahaaval peale keerates hakkab tööle, aga taldrik läheb siis sõites kole kuumaks. Lasen tera tagasi- ei lähe kuumaks. Ja pidur ka ei võta enam. Jamasin 2 päeva vihma, lume, rahega. Selleks et pääseda ligi seisupiduri reguleerimisele, tuleb alt võtta 6 mutriga ratas, sõidupiduri support ja taldrik. Ja pärast kõik tagasi panna. Tegin seda 2 päeva jooksul 22 või 23 korda. Sama tööd on aastate jooksul teinud 3 töökoda ja 2 eraisikust asjatundjat. Saab kuidagi asja paika, mingi moment lakkab ikkagi töötamast. Reguleerijal on selline terasklamber pingutuse fikseerimiseks, see sai ka üle painutatud.
Tundub nagu oleks paugu saanud paremasse tagarattasse, midagi on paigast ära. Seisupiduri klots jääb mingi nurga alla, see ei ole otse. Proovisin sudida erinevate vahenditega aga kasuta. Kõik need 2 päeva sadas lakkamatult vihma, rahet, kord isegi tuiskas lund. Ja niipea kui kodinad teise päeva õhtul kokku korjasin, porised tunked pesumasinasse toppisin ja 2 x 50gr viina tegin, jäi ilm rahulikuks ja päike tuli välja.
Tundub nagu oleks paugu saanud paremasse tagarattasse, midagi on paigast ära. Seisupiduri klots jääb mingi nurga alla, see ei ole otse. Proovisin sudida erinevate vahenditega aga kasuta. Kõik need 2 päeva sadas lakkamatult vihma, rahet, kord isegi tuiskas lund. Ja niipea kui kodinad teise päeva õhtul kokku korjasin, porised tunked pesumasinasse toppisin ja 2 x 50gr viina tegin, jäi ilm rahulikuks ja päike tuli välja.
Re: Musso 1999 2,9 TD
Teema jätkub.
Seisupiduri erinevus mahtus ülevaatusel lubatu piiridesse.
Aga sõidupiduri vasak tagumine oli liiga nõrk!
Vähem kui aasta tagasi said kõik klotsid vahetatud, klotsil on pidamist küll ja veel. Ilmselt on klots kuidagi kinni, nende paikasaamisega oli tegemist. Silindrid said puhastatud ja uued muhvid.
Kohe kardan seda korda teha.
Ei ei tea mis siis pe##e läheb.
Peaks auto vist kilohinnaga maha müüma, sõidurõõm on lunastatud ebanormaalselt suure hulga töö ja väljaminekutega.
Talvel läks vahetusse vahekast, kuna kiire käigu hammasratas viskas lusika nurka. Seisin tipptunnil keset Vabakat, kuna liikuma sain aga sellest ei piisanud et teisele poole jõuda. Minema sain aeglustiga.
30 km koju oli kuramuse pikk.
Isegi kopp kihutas mööda kui kusevast kassist.
Seisupiduri erinevus mahtus ülevaatusel lubatu piiridesse.
Aga sõidupiduri vasak tagumine oli liiga nõrk!
Vähem kui aasta tagasi said kõik klotsid vahetatud, klotsil on pidamist küll ja veel. Ilmselt on klots kuidagi kinni, nende paikasaamisega oli tegemist. Silindrid said puhastatud ja uued muhvid.
Kohe kardan seda korda teha.
Ei ei tea mis siis pe##e läheb.
Peaks auto vist kilohinnaga maha müüma, sõidurõõm on lunastatud ebanormaalselt suure hulga töö ja väljaminekutega.
Talvel läks vahetusse vahekast, kuna kiire käigu hammasratas viskas lusika nurka. Seisin tipptunnil keset Vabakat, kuna liikuma sain aga sellest ei piisanud et teisele poole jõuda. Minema sain aeglustiga.
30 km koju oli kuramuse pikk.
Isegi kopp kihutas mööda kui kusevast kassist.
Re: Musso 1999 2,9 TD
Sõidupidur parandatud.
Viga oli selles et klotsid istusid liiga täpselt pesas ja ei tahtnud liikuda. Kiilusid kinni. Lasin relakaga pool milli kummastki otsast maha, nüüd liiguvad. Selle peale kukkus sumbuti tagumine ots kusagil külavaheteel otsast. Ja tagumiste pidurite üldtõhusus oli ikkagi viimase lubatud pulga peal. Ilmselt on kusagil mingi jumpstükk vahel mis pidurdusjõudu esimese ja tagumise silla vahel jagab.. Tuleb ikkagi spetsialistide poole pöörduda.
Igavuse üle oleks jah patt kurta.
Viga oli selles et klotsid istusid liiga täpselt pesas ja ei tahtnud liikuda. Kiilusid kinni. Lasin relakaga pool milli kummastki otsast maha, nüüd liiguvad. Selle peale kukkus sumbuti tagumine ots kusagil külavaheteel otsast. Ja tagumiste pidurite üldtõhusus oli ikkagi viimase lubatud pulga peal. Ilmselt on kusagil mingi jumpstükk vahel mis pidurdusjõudu esimese ja tagumise silla vahel jagab.. Tuleb ikkagi spetsialistide poole pöörduda.
Igavuse üle oleks jah patt kurta.