1. leht 2-st

Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: P Veebr 05, 2012 7:19 pm
Postitas Vanapeer
Tervist. Olen hädas eespool nimetatud 2007a. masinaga, ei taha käivituda nimelt. Just paar päeva tagasi käis ja sõitis vägagi hästi. Ja täna enam käima ei lähe (ei jää käima), kõik läbi puhutud ja puhuriga soojaks aetud-filter jne. Käima jääb ainult paariks sekundiks, aga see aeg käib ilusti- ei puterda ega midagi. Kallasin lisandiga sooja kütte sisse jne! Tõmmata pole proovinud ja ega polegi tõmmata millegagi. Kas mõni elektrooniline viga vms?
Igasugused abisõnad teretulnud :?

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: P Veebr 05, 2012 8:24 pm
Postitas al
Kui käivitub, aga käima ei jää, siis tõenäoselt ikka küte kinni, kui soust juba filtris, siis ei aita ükski lisand, ega soe küte. Aitab filtri (ja soovitavalt ka kütuse) vahetus. Praegust arktiliste temperatuuride juures on naljanumber see -16 nõudega diisel. Mõnes tanklas ei tule hetkel maapealsest mahutist diisel enam tankurisse...

Ainus lisand, mis tee pealt ära aitab, on tegelikult ainult bensiin maks 5%, ise kasutasin varem paar korda saebensiini, seal 2T kohe sees.

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: P Veebr 05, 2012 8:29 pm
Postitas Vanapeer
Aga kui sooja viia, siis peaks ehk käima saama ja edasi juba kuskile vahetama siis filtrit ja kütet jne:? Filtri korpuse ajasin ikka päris soojaks fööniga.

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: P Veebr 05, 2012 9:25 pm
Postitas LR90
Vanapeer kirjutas:Aga kui sooja viia, siis peaks ehk käima saama ja edasi juba kuskile vahetama siis filtrit ja kütet jne:? Filtri korpuse ajasin ikka päris soojaks fööniga.
Kui filter juba parafiinist umbes on siis fööniga soojendamine seda enam lahti ei tee.

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: P Veebr 05, 2012 9:40 pm
Postitas ibra
LR90 kirjutas:
Vanapeer kirjutas:Aga kui sooja viia, siis peaks ehk käima saama ja edasi juba kuskile vahetama siis filtrit ja kütet jne:? Filtri korpuse ajasin ikka päris soojaks fööniga.
Kui filter juba parafiinist umbes on siis fööniga soojendamine seda enam lahti ei tee.
Kui parafiinist umbes, siis lisandid ei lahusta. Soojendamine aitab ja teeb lahti küll. Kogu aeg nii toimitud, kui polnud talvekütust talvel ja talvekütus saabus alles märtsis, kui sedagi.

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: P Veebr 05, 2012 10:33 pm
Postitas pilgrems
Filtri võid ju üles soendada, aga enamasti on paagis sõel mis korjab parafiini juba seal kokku.

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: E Veebr 06, 2012 6:58 am
Postitas Vanapeer
Täiesti umbes filter ei ole, käsipumbaga lüües ikka tuleb seal, aga pump siis ilmselt ei jõua läbi tõmmata!?

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: T Veebr 07, 2012 10:29 pm
Postitas ibra
Homme saad käima, lubas soojemat ilma.

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: K Veebr 08, 2012 12:24 am
Postitas Kets
Mul ilmselt sama mootoriga (duratorq 2,5L) Ford Ranger 2007, ostetud uuena InfoAuto-st.
Paar päeva tagasi oli esimest korda elus sama jama: hommikul pärast 2-tunnilist plokisoendust (defa 600W) käivitus mootor "poolest pöördest" nagu tavaliselt, töötas ca 10 s ilusti ja siis suri välja. Uuesti starterit andes läks kohe käima ja 10 s töötas ühtlaselt enne kui välja suri.
Mootori kollane tuli (check engine) läks põlema ja jäi põlema.
Tundus nagu ei saa kütet peale ja pärast seda kui järgmisel katsel kütusepaagi korgi korraks avasin siis õhurõhk ühtlustus (suht suure visinaga) jäi mootor käima ning mõne aja möödudes kustus ka kollane tuluke. (külma oli sel hetkel -28C).
Ise kirjutan selle kütuse kvaliteedi arvele vb oli ka paagi tuulutus mingil põhjusel häiritud külmast.
Paak oli pooltühi. Mingeid kütuselisandeid ei olnud lisatud ja kütust ei olnud soendatud.
Ei varem ega hiljem pole rohkem mingeid anomaaliaid esinenud. :roll:

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: K Veebr 08, 2012 8:09 am
Postitas Vanapeer
Kets kirjutas:Mul ilmselt sama mootoriga (duratorq 2,5L) Ford Ranger 2007, ostetud uuena InfoAuto-st.
Paar päeva tagasi oli esimest korda elus sama jama: hommikul pärast 2-tunnilist plokisoendust (defa 600W) käivitus mootor "poolest pöördest" nagu tavaliselt, töötas ca 10 s ilusti ja siis suri välja. Uuesti starterit andes läks kohe käima ja 10 s töötas ühtlaselt enne kui välja suri.
Mootori kollane tuli (check engine) läks põlema ja jäi põlema.
Tundus nagu ei saa kütet peale ja pärast seda kui järgmisel katsel kütusepaagi korgi korraks avasin siis õhurõhk ühtlustus (suht suure visinaga) jäi mootor käima ning mõne aja möödudes kustus ka kollane tuluke. (külma oli sel hetkel -28C).
Ise kirjutan selle kütuse kvaliteedi arvele vb oli ka paagi tuulutus mingil põhjusel häiritud külmast.
Paak oli pooltühi. Mingeid kütuselisandeid ei olnud lisatud ja kütust ei olnud soendatud.
Ei varem ega hiljem pole rohkem mingeid anomaaliaid esinenud. :roll:
Filtri vahetus aitas, paar korda käivitasin ja ja jäi kolmandal korral käima:) Aga see mis filtrist välja tuli, ei kannata päevavalgust, jube rooste ja seda teist sõna ei taha kasutada:) Ka jäi mootori tuli põlema, aga peale mõnekümne minutilist käimist korra seisma ja siis uuesti käima-kustus ära. 120000 hooldus just vaja teha, oleks pidanud paar päeva varem tegema! Nüüd korras, oleks juba peaaegu hakanud Heeringa juurde lohistama, aga käis mõte peast läbi, et proovin enne veel korra (tross oli küljes juba ja lootus kadunud) ja ennäe imet, korras!

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: K Veebr 08, 2012 8:12 am
Postitas heeringas
Hambaarst uksataga kaob ka ju hambavalu :wink:

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: K Veebr 08, 2012 10:28 am
Postitas Kets
Vanapeer:
Kas said sotti mis selle kütusefiltri siis külmaga ummistas (peale rooste)?
Ja kas/kuidas oleks sama olukorda võimalik vältida tulevikus
ilma filtrit vahetamata?

Mul läks natuke paremini, sest filtrit vahetama ei pidanud ja nüüd kõik korras.

Kas keegi teab kust seaduslikult saada Mazda BT-50 või Ford Ranger 2007
Service, Repair ja Maintenance Manual-i vms??

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: K Veebr 08, 2012 10:55 am
Postitas Vanapeer
Kets kirjutas:Vanapeer:
Kas said sotti mis selle kütusefiltri siis külmaga ummistas (peale rooste)?
Ja kas/kuidas oleks sama olukorda võimalik vältida tulevikus
ilma filtrit vahetamata?

Mul läks natuke paremini, sest filtrit vahetama ei pidanud ja nüüd kõik korras.

Kas keegi teab kust seaduslikult saada Mazda BT-50 või Ford Ranger 2007
Service, Repair ja Maintenance Manual-i vms??
See ilmselt peaks aitama:
http://www.mazdabg.com/ftp-uploads/MAZD ... -50_en.pdf
Ilmselt ikkagi seesamune kurjajuur parafin, kogu sees sisu, mis lume peale kallasin, oli peale rooste ka üks hall mass, nagu hapuks läind kasemahl:) Et seda vältida, siis korralikku kütet tankida:) Mul diisel Mondeo ka 96 kilovatine pirtsperse, sellel on pihustid just väga nõrgad, seda tangin üldse läbi värvifiltrite, et ikka võimalikult puhas oleks küte, Commonrail ju! Iga pisemgi kübe viib kohe uusi pihusteid ostma ;)

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: K Veebr 08, 2012 1:43 pm
Postitas Kets
Suured tänud, Vanapeer!
Just sellist "populaarteaduslikku" köidet ma tegelikut otsisingi.
Teine tore asjaolu seisneb selles, et Mazda poolt loodud markeeringute
järgi annab guugeldada tunduvalt edukamalt kui siiani Fordi poolt pakutud
märksõnu järgides.
P.S. Värvifiltri kasutamine tankimisel - väga huvitav mõte. :idea:

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: K Veebr 08, 2012 2:02 pm
Postitas Vanapeer
See mõõdab ikka suuremad "mikronites asjad" välja küttest :)