Tere.
Kas keegi oskab nõu anda?
Mootor longerdab tühikäigul, jõnksutab 2. käiguga kiirendades, nüüd on nii et 3. või 4. käiguga ristmikule lahutamata siduriga liginedes, gaasipedaal lahti lastud, läheks käigukastis või siduris midagi paigast ära- on kuulda nõrka kõrinat ja mootori pöörded ei lähe mitte tagasilda edasi. Sidurit peab lahutama ja gaasiga mängima et auto uuesti vedama saaks. Ilmselt see on kahemassilise hooratta rike?
Vaatasin et uus ratas maksab pea 600 euri. Mis oleks alternatiiv? Kelle poole pöörduda võiks? Oleksin tänulik igasuguse info eest sest olen viimase 3 kuuga Mussosse tagunud ligi 1000 euri, massin laguneb lihtsalt. Olen rahuliku sõiduga, käru ei vea, offroadi ei sõida. Olen pidanud vahetama kõik pihustid, rihmapinguti amordi, õlitoru ja -radika kuna see toru vahetamise tööhoos sitimotorsis ää lõhuti. Siis tuli vahetada mingi salapärane tsimmelring kuna õli lekkis. Siis avastati praod otsakaanes pinguti juures. Tuli see maha võtta ja üle keevitada. Uus aku. Nüüd remonditi kütusepumpa kuna see lekkis. Remontija tuvastas et siduriga on jama. Uurisin netist veidi lisa ja ees seisab vist pompöösne väljaminek.
Kas keegi on vahetanud kahemassilist hooratast tavalise vastu? Kas seda saab ehk remontida? Igasugune info oleks teretulnud. Tahan Mussoga edasi sõita, paraku finantsid ei pea uue inseneride mõttetuse ostmisele vastu.
Ssangyong Musso 2,9 TD 1999 kahemassiline hooratas
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Re: Ssangyong Musso 2,9 TD 1999 kahemassiline hooratas
Tervitus.
Mul endal oli SY Korants ja kirjeldatut paraku kommenteerida ei oska aga katsu see teema sokutada Remont ja Hooldus rubriiki,seda vast loevad teadjad mehed rohkem!!
Urmas
5141-109
Mul endal oli SY Korants ja kirjeldatut paraku kommenteerida ei oska aga katsu see teema sokutada Remont ja Hooldus rubriiki,seda vast loevad teadjad mehed rohkem!!
Urmas
5141-109
Re: Ssangyong Musso 2,9 TD 1999 kahemassiline hooratas
Nüüdseks abi leitud. Viga oli vahekastis hoopis, seal oli vaja mingi kahvel ja puksid vahetada. Massin sõidab.