1. leht 2-st

MTZ 80/82 manual

Postitatud: P Jaan 02, 2011 12:13 pm
Postitas Tony
Ahoi

Egas kellelgi ole elektroonsel kujul MTZ'i manuali ?

Best
Tony

Postitatud: P Jaan 02, 2011 2:32 pm
Postitas agent007
Otsin, peaks olemas olema. Venekeelne muidugi.

Postitatud: P Jaan 02, 2011 3:20 pm
Postitas agent007

Postitatud: P Jaan 02, 2011 4:01 pm
Postitas Tony
Tänud

Nyyd see kiirelt ülevaadatud, AGA arusaamatuks jäi ikkagi kus sellel aparaadil asub tagadifrilukustus ??

olen otsinud kõikide "idamaa tarkade" jutude järgi kõik võimalike kange, aga nu ei saa aru kus kurat see on.

Põrandal pole yhtegi "yleliigset kangi", istmest paremal pool on käsigaas, taga aisade kõrguse regull ja veovõlli sisse/välja.

Seega kui keegi omab sarnast aparaati, siis KUS asub tagadifri lukustamise "Kang" ??

Parimatega
Tony

Postitatud: P Jaan 02, 2011 4:23 pm
Postitas Grand
Kas uuem või vanem, muidu asub armatuur laua seina küljes kust saad tõmmata selle välja ja siis keerad kuhugi poole, et ta tagasi ei läheks

Postitatud: P Jaan 02, 2011 4:26 pm
Postitas agent007
Difrilukk käib 80-l roolivõimu pealt. Juhitakse seda hüdroga. Seal on sihuke ümar junn millel sooned peal. Arvatavasti jookseb selle peal mingine tross ka. Minu omal seda trossi seal igatahes pole. Ühesõnaga sellel lullal peaks olema 3 asendit. Nn. "sees" , "automaat" , "väljas" vms... Automaat vist toimis nii, et kui rattad otse siis lukustab ning kui keerad teeb lahti.
Metsas suht hea, aga lülitamine on tülikas ning see hüdroga juhtimine minu meelest eriti hästi ei tööta. Vanal belarusil oli parem. Oli kuskil kabiinis mingi kang kohe.

EDIT: Asub kompressori juurest veidi üles- ja ettepoole kobades.

Postitatud: P Jaan 02, 2011 4:36 pm
Postitas agent007
Pilt

Vaata nr 18 detail joonisel ongi see lülitus vist.

Postitatud: P Jaan 02, 2011 9:12 pm
Postitas uputaja
1985 aasta russil armatuuri küljes siis kaks rubilnikut üks õhuklapp. ja teine luku lüliti. Selline Kandilise peaga , tõmbad välja ja keerad paremale, siis lukus. Siis ei tööta kui rv õli vähe.

Postitatud: P Jaan 02, 2011 9:22 pm
Postitas Tony
Passis kirjas 1996 ja armatuuri küljes pole yhtegi nuppu/kangi

ainus asi mis on, on vasakul kyljel mingi ca 8cm suurusega nupp "lill" millel katiku eemaldamisel pla midagi taha yhendatud, äkki see ???

Homme teen pilte


Best
Tony

Postitatud: P Jaan 02, 2011 9:26 pm
Postitas koppees
Uuematel põrandal väike pedaalike.Aga vaata kuhu suundub toru mis lukust tuleb.

Postitatud: P Jaan 02, 2011 10:17 pm
Postitas agent007
Aga kui 96a siis sul ehk juba MTZ 100/102, nn. akvaariumid.

Postitatud: P Jaan 02, 2011 10:22 pm
Postitas pikapäkk
96 aasta omal on vasaku käega tõmmatav kaheksase läbimõõduga "kangike".Mis asub armatuuri esiküljel,vasakul.Tõmmates lõppu on sund lukusti aga kang ei fikseeru.Umbes poolepeal pöörata paremale siis jääb automaadi peale.Seda muidugi juhul kui see krempel kõik alles ja korras on.

Postitatud: P Jaan 02, 2011 10:24 pm
Postitas pikapäkk
agent007 kirjutas:Aga kui 96a siis sul ehk juba MTZ 100/102, nn. akvaariumid.
Jutt on 80-82st
100-102 on hoopis teine traktor seal ca 70 % kõik teisiti.

Postitatud: E Jaan 03, 2011 9:05 am
Postitas Tony
Ahoi

Akvaarium on ta juba küll, kuid siiski 82.

Ja käisin hommiku korra siis masina juurest läbi ka ja tõesti see 8'ne polt on seal olemas. Küljekaan on maas, seega sain ka vaadata mis tal seal taga on, seal valitses tühjus :(

Seega, kas selle sõlme jooniseid on kellelgi ?
Et kust mis kuhugi minema peab, et see asi töökorda teha.

Tony

Postitatud: E Jaan 03, 2011 9:51 pm
Postitas v6sa
Ärge ajage asju keeruliseks :twisted:

Sellesama kangi küljest läheb tross ette, roolivõimendi peal olevale rullikule (joonisel number 18 ). Tross jookseb läbi sisselaskekollektori peal oleva rõnga, et ei pooks mootori vahele kinni. Kangi leiab kõige paremini nii, et vaatad, kuhu vastu vasak põlv avarii korral puruneb - seal see kang ongi.
:lol:

Tross peab olema kangi vabas olekus (ehk esimeses asendis) pingul, kuid mitte rullikut oluliselt pööranud. Vahepealses (automaatses) asendis peab olema rullik pöördunud 45 kraadi ja lõpuni tõmmates veel 45 kraadi. Liiga pingul olev tross hoiab lukku ilmaasjata peal ja võib lolli jõuga tirimisel lõhkuda jaguri.

Tüüpiline viga on trossi venimisest tekkiv lülitumatus - automaadiasendis pole lukk üldse peal ja lõpuni tõmmates on heal juhul automaatne asend. Loomulikult lukk siis ei tööta.

Lukk ise on hea ja töökindel (siiski hõõrdlukk, kuid hüdrosurve annab sajaprotsendilise lukustuse, kui õli on ja pump just väga hõre pole). Ei salli lolli kasutajat (ülekuumenemine pidaval pinnasel manööverdades) ja liiga vähese õliga silda. Koostamisel peab vaatama ette, et ei lõhutaks võlli survetihendit.