MTZ 80/82 manual
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
MTZ 80/82 manual
Ahoi
Egas kellelgi ole elektroonsel kujul MTZ'i manuali ?
Best
Tony
Egas kellelgi ole elektroonsel kujul MTZ'i manuali ?
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Tänud
Nyyd see kiirelt ülevaadatud, AGA arusaamatuks jäi ikkagi kus sellel aparaadil asub tagadifrilukustus ??
olen otsinud kõikide "idamaa tarkade" jutude järgi kõik võimalike kange, aga nu ei saa aru kus kurat see on.
Põrandal pole yhtegi "yleliigset kangi", istmest paremal pool on käsigaas, taga aisade kõrguse regull ja veovõlli sisse/välja.
Seega kui keegi omab sarnast aparaati, siis KUS asub tagadifri lukustamise "Kang" ??
Parimatega
Tony
Nyyd see kiirelt ülevaadatud, AGA arusaamatuks jäi ikkagi kus sellel aparaadil asub tagadifrilukustus ??
olen otsinud kõikide "idamaa tarkade" jutude järgi kõik võimalike kange, aga nu ei saa aru kus kurat see on.
Põrandal pole yhtegi "yleliigset kangi", istmest paremal pool on käsigaas, taga aisade kõrguse regull ja veovõlli sisse/välja.
Seega kui keegi omab sarnast aparaati, siis KUS asub tagadifri lukustamise "Kang" ??
Parimatega
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Difrilukk käib 80-l roolivõimu pealt. Juhitakse seda hüdroga. Seal on sihuke ümar junn millel sooned peal. Arvatavasti jookseb selle peal mingine tross ka. Minu omal seda trossi seal igatahes pole. Ühesõnaga sellel lullal peaks olema 3 asendit. Nn. "sees" , "automaat" , "väljas" vms... Automaat vist toimis nii, et kui rattad otse siis lukustab ning kui keerad teeb lahti.
Metsas suht hea, aga lülitamine on tülikas ning see hüdroga juhtimine minu meelest eriti hästi ei tööta. Vanal belarusil oli parem. Oli kuskil kabiinis mingi kang kohe.
EDIT: Asub kompressori juurest veidi üles- ja ettepoole kobades.
Metsas suht hea, aga lülitamine on tülikas ning see hüdroga juhtimine minu meelest eriti hästi ei tööta. Vanal belarusil oli parem. Oli kuskil kabiinis mingi kang kohe.
EDIT: Asub kompressori juurest veidi üles- ja ettepoole kobades.
Passis kirjas 1996 ja armatuuri küljes pole yhtegi nuppu/kangi
ainus asi mis on, on vasakul kyljel mingi ca 8cm suurusega nupp "lill" millel katiku eemaldamisel pla midagi taha yhendatud, äkki see ???
Homme teen pilte
Best
Tony
ainus asi mis on, on vasakul kyljel mingi ca 8cm suurusega nupp "lill" millel katiku eemaldamisel pla midagi taha yhendatud, äkki see ???
Homme teen pilte
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Ahoi
Akvaarium on ta juba küll, kuid siiski 82.
Ja käisin hommiku korra siis masina juurest läbi ka ja tõesti see 8'ne polt on seal olemas. Küljekaan on maas, seega sain ka vaadata mis tal seal taga on, seal valitses tühjus
Seega, kas selle sõlme jooniseid on kellelgi ?
Et kust mis kuhugi minema peab, et see asi töökorda teha.
Tony
Akvaarium on ta juba küll, kuid siiski 82.
Ja käisin hommiku korra siis masina juurest läbi ka ja tõesti see 8'ne polt on seal olemas. Küljekaan on maas, seega sain ka vaadata mis tal seal taga on, seal valitses tühjus
Seega, kas selle sõlme jooniseid on kellelgi ?
Et kust mis kuhugi minema peab, et see asi töökorda teha.
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Ärge ajage asju keeruliseks
Sellesama kangi küljest läheb tross ette, roolivõimendi peal olevale rullikule (joonisel number 18 ). Tross jookseb läbi sisselaskekollektori peal oleva rõnga, et ei pooks mootori vahele kinni. Kangi leiab kõige paremini nii, et vaatad, kuhu vastu vasak põlv avarii korral puruneb - seal see kang ongi.
Tross peab olema kangi vabas olekus (ehk esimeses asendis) pingul, kuid mitte rullikut oluliselt pööranud. Vahepealses (automaatses) asendis peab olema rullik pöördunud 45 kraadi ja lõpuni tõmmates veel 45 kraadi. Liiga pingul olev tross hoiab lukku ilmaasjata peal ja võib lolli jõuga tirimisel lõhkuda jaguri.
Tüüpiline viga on trossi venimisest tekkiv lülitumatus - automaadiasendis pole lukk üldse peal ja lõpuni tõmmates on heal juhul automaatne asend. Loomulikult lukk siis ei tööta.
Lukk ise on hea ja töökindel (siiski hõõrdlukk, kuid hüdrosurve annab sajaprotsendilise lukustuse, kui õli on ja pump just väga hõre pole). Ei salli lolli kasutajat (ülekuumenemine pidaval pinnasel manööverdades) ja liiga vähese õliga silda. Koostamisel peab vaatama ette, et ei lõhutaks võlli survetihendit.
Sellesama kangi küljest läheb tross ette, roolivõimendi peal olevale rullikule (joonisel number 18 ). Tross jookseb läbi sisselaskekollektori peal oleva rõnga, et ei pooks mootori vahele kinni. Kangi leiab kõige paremini nii, et vaatad, kuhu vastu vasak põlv avarii korral puruneb - seal see kang ongi.
Tross peab olema kangi vabas olekus (ehk esimeses asendis) pingul, kuid mitte rullikut oluliselt pööranud. Vahepealses (automaatses) asendis peab olema rullik pöördunud 45 kraadi ja lõpuni tõmmates veel 45 kraadi. Liiga pingul olev tross hoiab lukku ilmaasjata peal ja võib lolli jõuga tirimisel lõhkuda jaguri.
Tüüpiline viga on trossi venimisest tekkiv lülitumatus - automaadiasendis pole lukk üldse peal ja lõpuni tõmmates on heal juhul automaatne asend. Loomulikult lukk siis ei tööta.
Lukk ise on hea ja töökindel (siiski hõõrdlukk, kuid hüdrosurve annab sajaprotsendilise lukustuse, kui õli on ja pump just väga hõre pole). Ei salli lolli kasutajat (ülekuumenemine pidaval pinnasel manööverdades) ja liiga vähese õliga silda. Koostamisel peab vaatama ette, et ei lõhutaks võlli survetihendit.