MTZ 80/82 manual

Rohkem või vähem eksootilised mudelid ja margid.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

pikapäkk
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas pikapäkk »

Pumba hõredus siin eriti rolli ei mängi kuna surve võetakse tagasivoolult.
See esimene rullik millest jutt käib sellel on peal märgid,sälgud.Nende järgi on hea trossi pikkust timmida.
Navara,Fastrac,ATV
Kasutaja avatar
Rtuning
Rock Crawler
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 19, 2004 11:58 am

Re: MTZ 80/82 manual

Postitus Postitas Rtuning »

oleks vaja 82 manuali.
Tänan
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: MTZ 80/82 manual

Postitus Postitas tuningman »

hmm, vana aga huvitav teema. on ka probleem selle difri lukuga. tross puudu ja käsitsi keerates,seda soontega ketast roolivõimu küljes, mis asendis tahad see paganas lukku ei lähe. just eelmine nädalavahetus sai soos silmini kinni istutud. küsimus selline, et kuna seal toimub õli liikumine, mis jõuab sinna kus piduri ja luku kettadki. seal on yks kopsik kus sees kummi membraan, mis kettad kinni peaks pookima, kui õli surve peale tuleb. eks? tähendab, kas on loogiline et kui seal luku pool on õhk sees äkki ja sellepärast ei lülitu? või on loll mõte? arvan seda kuna mingi aeg käisid pidurid lahti ja sai vahetatud
kõik kettad. sõidu ja kässeri omad ja luku kettad ka.mõtlen et õhk jäi sisse,kui kokku panin. kuna luku kopsik, kus membraan sees on käis ka lahti ja õli jookis välja, ma loll ei jaganud sinna enam midagi tagasi tilgutada.
ma ei tea kas keegi aru ka sai mida mõtlesin :oops:
tean mis kus asub aga ei saa aru miks ei lülitu
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Re: MTZ 80/82 manual

Postitus Postitas R969 »

tuningman kirjutas:hmm, vana aga huvitav teema. on ka probleem selle difri lukuga. tross puudu ja käsitsi keerates,seda soontega ketast roolivõimu küljes, mis asendis tahad see paganas lukku ei lähe. just eelmine nädalavahetus sai soos silmini kinni istutud. küsimus selline, et kuna seal toimub õli liikumine, mis jõuab sinna kus piduri ja luku kettadki. seal on yks kopsik kus sees kummi membraan, mis kettad kinni peaks pookima, kui õli surve peale tuleb. eks? tähendab, kas on loogiline et kui seal luku pool on õhk sees äkki ja sellepärast ei lülitu? või on loll mõte? arvan seda kuna mingi aeg käisid pidurid lahti ja sai vahetatud
kõik kettad. sõidu ja kässeri omad ja luku kettad ka.mõtlen et õhk jäi sisse,kui kokku panin. kuna luku kopsik, kus membraan sees on käis ka lahti ja õli jookis välja, ma loll ei jaganud sinna enam midagi tagasi tilgutada.
ma ei tea kas keegi aru ka sai mida mõtlesin :oops:
tean mis kus asub aga ei saa aru miks ei lülitu

Sinna manomeeter vahele ja proovida mis asendis rõhk tuleb aga õhk ei sega küll selle toimimist.
Kavalamad on pannud selle viguri õhuga töötama just töökindluse ja lekkimise pärast.
Pealegi el solenoidi imelihtne lülitada nupust.
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: MTZ 80/82 manual

Postitus Postitas tuningman »

õhuga lülitus on hea idee, mingi hetk käis omalgi korraks peast läbi nagu tuuleiil. õhust rääkides olen mõnda aega sidurit õli-õhk süsteemile teha kavatsenud nagu veokatel, sest sidur mailma raske.aga jäi tegematta, kui peale ketta ja survelaagri vahetust sai ka lülituskahvli võlli puksid vahetatud ja määritud.ja pagana survelaager liikus ka jube tihkelt selle juht hülsi peal, mida sidurivõll läbib. ehmatas algul ennastki kui kergeks asi läks, mõtlesin esimeseks, et midagi pekki läks aga õnneks ei :bg ..
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Vasta

Mine “Muud maasturid”