B6 Panzer G on vägagi igapäevane sõiduk Araabias.007 kirjutas:. Ma arvan, et rätipead väga ei istu iga päev sellisesse autosse, pigem kogusse seisma vms. Selleks on neil Ranged ja G-d näiteks.isakene kirjutas:Venelased kindlasti. Aga põhiklientuur saab tõenäoliselt olema rätipead. Ja tõenäoliselt ka latiinode ja Musta Mandri karmimate piirkondade tegelased...007 kirjutas:Ma tahaks näha seda VIP-i , kes omale selle ostab! Mingi kõrge mütsiga slaavi bojaar kuskilt siberist vbl.
Näiteks Dubai printsi Hassanal Bolkiah'i omanduses on ca 20% MB aktsiatest ning tyyp ostab MB'sid mitte ühe vaid 10 ja 20 kaupa.
Tüübi garaazis arvatakse olevat 5000+ autot… ja viis tuhat ei ole kirjaviga
Tavaline G ehitatakse valmis paari päevaga, B6 soomustus lükatakse selga nädalaga. Lisame sinna 6.5L V12 või 5.5L ülelaadega V8 ning kaal jääb alla 3.5T - selle valguses on Kombati meeste jutt maailma kiireimast soomukist totaalne pullikaka… Ainuke millega nad löövad on hind. 148kEur vs B6 PAnzer G ca 285kEur.
Sõjaväelastele? Laskeavadeta Light armoured vehicle? Milleks? Selle jaoks on kah paremaid masinaid. Jällegi B6 ning B7 soomusega wolfid (Kanada Wolfidel ntx on kiilukujuline põhi plahvatusjõu eemale suunamiseks). Kui sellest jääb väheks siis ENOK (Stanag 2 capable). Ning siis juba raskekaallased nagu Cougar etc.
Siin siis teine artikkel asjast. http://www.e24.ee/?id=217850