New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Rohkem või vähem eksootilised mudelid ja margid.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Cruizsub
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: P Sept 04, 2005 12:43 pm

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitus Postitas Cruizsub »

Mul saab tolmukal aasta täis oktoobris ja siis 30tuhande hooldus. Siiani rahul. Eks kuuleb näeb mis ja kui kalliks hoole läheb.
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Kasutaja avatar
krss
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: N Jaan 20, 2005 3:54 pm
Asukoht: Tallinn

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitus Postitas krss »

Landy kirjutas:Eile sai jälle käidud Loganiga kohas, kuhu normaalne inimene sõiduautoga ei trügiks...võttis vaikselt jänku jälle püksi...Sai LR üritsuse jaoks rada luuratud
Irw, oled ikka kindel, et see rada LR-dele üle jõu ei käi, kui isegi Loganiga juba jänku püksi tuli? Meenutab lihtsalt sõbra juhtumit, kus inimene looduses UAZiga kinni jäi ning naine oma Ford Ka-ga talle kodust vintsi otse auto kõrvale tõi :lol:

Teemasse: kui paks on Dusteri plekk ja kui "kõva" on värvikiht? Kui palju oksad liiga teevad - poleeritavad jäljed, kriimud või lausa vaod tiibades-ustes? Hiljuti Transilvaania mägedes sõites jäi mulje kui päris popist autost sealmail, samuti läks neid pidevalt treileritäite kaupa Oradea/Nadvaradi piiripunkti suunal.
Kasutaja avatar
mart284
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: E Aug 31, 2009 8:19 am
Asukoht: linnas

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitus Postitas mart284 »

Minu tolmuti sõidab nüüd ka ise kiirust hoides - kui veel suurema mootori ja automaadi saaks, oleks täiuslik masin valmis:)
2xV8 ja 1 tolmuti
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitus Postitas Landy »

O.T.
Kuramus, ma tabsin täna end jälle 4000..4500LBS vintse vaatamas ja mõtlemas, kuidas seda Loganile ette sobitada. Eriti tundsin sellest puudust varakevadel oma talus libedal murul, mis veidi kaldu ja pehme ka oli. õnneks tungraud, lauad ja liiv aitasid liikuma. Smsm mõtlen eelmsile talvele ksu tuli end mitu korda koormarihmaga läbi jäiste rööbaste vintsida. Samas, ka dusteri omanikuna mõtiskleks juba piskesest vintsist ninale.
Lihtsalt hilisõhtune uitmõte.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
nrvous
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: L Dets 18, 2010 8:29 pm
Asukoht: Tallinn

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitus Postitas nrvous »

mart284 kirjutas:Minu tolmuti sõidab nüüd ka ise kiirust hoides - kui veel suurema mootori ja automaadi saaks, oleks täiuslik masin valmis:)
Kas Dacia ise pakub seda lisa või mingi aftermarket toode?
Kasutaja avatar
mart284
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: E Aug 31, 2009 8:19 am
Asukoht: linnas

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitus Postitas mart284 »

nrvous kirjutas:
mart284 kirjutas:Minu tolmuti sõidab nüüd ka ise kiirust hoides - kui veel suurema mootori ja automaadi saaks, oleks täiuslik masin valmis:)
Kas Dacia ise pakub seda lisa või mingi aftermarket toode?
Paigaldati see igatahes ABC Motorsis, seega vast tehase lisa pole. Aga toimib peaaegu normaalselt. Probleemid tunduvat olevat liig nõrgast mootorist, sest 6da käiguga ülesmäge algul vajub kiirus pisut alla ja kui masin gaasi jõulisemalt surub, siis hiljem tõuseb pisut üle lubatu:) Teel Tartu tuli asja jälgida enne kiiruskaameraid, ei saanud ühtlaselt 95ga läbi tiksuda.

Samas see nõrk mootor võib olla minu eelmiste liikurite viga, kus hobuste arv oli üle 300..
2xV8 ja 1 tolmuti
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitus Postitas djkiller »

ise olen ka hakanud antud auto poole vaatama.
pajero on lisa lukke ja jampsi rohkem kuid samas kohmakam ning raskem.
milline on auto hooldusvälp?
kui kallid on hooldused?
mida eelistada diisel või bena? mõlemad siis 4x4 variant.kuskil brosüürist lugesin ,et igal mudelil erinev 4x4 süsteem(4x4 puhul) kas siis oli mõeldud bensiin vs diisel? mõlemal ikka see lukk peal?
keegi võiks oma masinaga proovida ning panna youtube video lumes müttamisest ,mitte need promovideod ja krat peab mis veel.
mis oleks max rehv mida saaks alla panna midagi ümberehitamata?
endal läheks ta jahilkäimisek(õnneks ei ole päris mülkas müttamas aga kõrge lumi on suht tihti vastas)
Pakkuda parima hinnaga auto varuosi
www.autoosad24.ee
info@autoosad24.ee
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitus Postitas Landy »

djkiller kirjutas: kui kallid on hooldused?
mida eelistada diisel või bena? mõlemad siis 4x4 variant.kuskil brosüürist lugesin ,et igal mudelil erinev 4x4 süsteem(4x4 puhul) kas siis oli mõeldud bensiin vs diisel? mõlemal ikka see lukk peal?
keegi võiks oma masinaga proovida ning panna youtube video lumes müttamisest ,mitte need promovideod ja krat peab mis veel.
mis oleks max rehv mida saaks alla panna midagi ümberehitamata?
endal läheks ta jahilkäimisek(õnneks ei ole päris mülkas müttamas aga kõrge lumi on suht tihti vastas)
Hooldusvälp sõltub mootorist (bens/diiisel ning kasutus valdkonnast ja keskkonnast. Minu Loganil, mille 1,5 dci on 20.000km hooldusvälp (peamiselt lauskmaa asfltteid saab kasutatud). Selle kohta on kasutsumanualis eraldi pikk peatükk.

Küstusekulu osas on ökonoomseim diisel. Eriti suur vahe on linnasõidul.
Sel mootoril on mõnusalt madal väändemoment ja kubatuuri kohta ülltvalt palju jõudu, isegi Loganile pigaldatuna. Jäksab sitkelt ka suurt haagist vedada (Dusteril lubatud 1,5 t.).
http://www.citymotors.ee/Duster/tehnilised_andmed

Neliveo süsteem on kõigil sama 2WD, 4WD auto ja 4WD lukustatud. Erinevad on käigukastid - 5 ja 6 käigulised)

Ilmselt on neile "mudakollilde", mis eespol piltuidel kujutatud, alla pandud
195/80 R 15 või pigem 205/70 R 15 MT rehvid (Insa Turbol on sellised valikus). Neist suuremad enam ei tohiks mahtuda.

Edasi oskavad ehk Dusteri mehed pjatada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitus Postitas djkiller »

Landy kirjutas:
djkiller kirjutas: kui kallid on hooldused?
mida eelistada diisel või bena? mõlemad siis 4x4 variant.kuskil brosüürist lugesin ,et igal mudelil erinev 4x4 süsteem(4x4 puhul) kas siis oli mõeldud bensiin vs diisel? mõlemal ikka see lukk peal?
keegi võiks oma masinaga proovida ning panna youtube video lumes müttamisest ,mitte need promovideod ja krat peab mis veel.
mis oleks max rehv mida saaks alla panna midagi ümberehitamata?
endal läheks ta jahilkäimisek(õnneks ei ole päris mülkas müttamas aga kõrge lumi on suht tihti vastas)
Hooldusvälp sõltub mootorist (bens/diiisele ning kasutus valdkonnast ja keskkonnast. Minu Loganil, mille 1,5 dci on 20.000km hooldusvälp (peamiselt lauskmaaasfltteid saab kasutatud). Selle kohta on kasutsumanualis eraldi pikk peatükk.

Küstuseluku osas on ökonoomseim diisel. Eritiu suur vahe on linnasõidul.
Sel mootoril on mõnusalt madal väändemoment ja kubatuuri kohta ülltvalt palju jõudu, isegi Loganile pigaldatuna. Jäksab sitkelt ka suurt haagist vedada (Dusteril lubatud 1,5 t.).
http://www.citymotors.ee/Duster/tehnilised_andmed

Neliveo süsteem on kõigil sama 2WD, 4WD auto ja 4WD lukustatud. Erinevad on käigukastid - 5 ja 6 käigulised)

Ilmselt on neile "mudakollilde", mis eespol piltuidel kujutatud, alla pandud
195/80 R 15 või pigem 205/70 R 15 MT rehvid (Insa Turbol on sellised valikus). Neist suuremad enam ei tohiks mahtuda.

Edasi oskavad ehk Dusteri mehed pjatada.
rehvide osas peab enne muetsema sinna 15 tollised et siis n.ö max suurusega rehvid alla suruda.
Pakkuda parima hinnaga auto varuosi
www.autoosad24.ee
info@autoosad24.ee
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitus Postitas Landy »

djkiller kirjutas:
rehvide osas peab enne muetsema sinna 15 tollised et siis n.ö max suurusega rehvid alla suruda.
Siis tuleb leida 16" rehvi ekvivalent või 15" veljed
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitus Postitas djkiller »

Landy kirjutas:
djkiller kirjutas:
rehvide osas peab enne muetsema sinna 15 tollised et siis n.ö max suurusega rehvid alla suruda.
Siis tuleb leida 16" rehvi ekvivalent või 15" veljed

kuna siis dusterit katsetama lähete? :D
Pakkuda parima hinnaga auto varuosi
www.autoosad24.ee
info@autoosad24.ee
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitus Postitas djkiller »

teema nii ära unustatud.kuna siis proovisõidule keegi läheb?
Pakkuda parima hinnaga auto varuosi
www.autoosad24.ee
info@autoosad24.ee
sigaelmar
Fitting 38"
Postitusi: 232
Liitunud: E Apr 16, 2007 11:21 pm

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitus Postitas sigaelmar »

djkiller kirjutas:ise olen ka hakanud antud auto poole vaatama.
pajero on lisa lukke ja jampsi rohkem kuid samas kohmakam ning raskem.
milline on auto hooldusvälp?
kui kallid on hooldused?
mida eelistada diisel või bena? mõlemad siis 4x4 variant.kuskil brosüürist lugesin ,et igal mudelil erinev 4x4 süsteem(4x4 puhul) kas siis oli mõeldud bensiin vs diisel? mõlemal ikka see lukk peal?
keegi võiks oma masinaga proovida ning panna youtube video lumes müttamisest ,mitte need promovideod ja krat peab mis veel.
mis oleks max rehv mida saaks alla panna midagi ümberehitamata?
endal läheks ta jahilkäimisek(õnneks ei ole päris mülkas müttamas aga kõrge lumi on suht tihti vastas)
Seda peaks täpselt tehaseandmetest vaatama, kumb mõtekam osta on aga minumeelest oli diisel kiirem/võimsam/ökonoomsem. Diislil on hoolded kallimad küttefiltri võrra. Lõppkokkuvõttes tulevad diisli hoolded ikkagi kallimad nagu ikka. Kui on kübemefilter ka, siis peab kallimat õli ka kasutama.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitus Postitas Landy »

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitus Postitas djkiller »

lumes ja mudas hoopis teised lood.
kõva pinnasega sai jah hakkama
Pakkuda parima hinnaga auto varuosi
www.autoosad24.ee
info@autoosad24.ee
Vasta

Mine “Muud maasturid”