Ssangyong Musso
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Ssangyong Musso
Kas selliseid maastureid ka on eestis veel peale selle, mis minul nüüd?
Jagame kogemusi ja muresid Neid ju jagub
Selline mure kõigepealt, et rummuluku sisselülitus on vaakumiga läbi elektrilise klapi, aga seda vaakumit sinna ei teki miskipärast kusagilt???Mootoril on eraldi vaakumpumpki olemas, eks tuleb sealt siis alustada otsimist. Pidurivõimendi saab kah sealt vaakumi, see siiski töötab...
Jagame kogemusi ja muresid Neid ju jagub
Selline mure kõigepealt, et rummuluku sisselülitus on vaakumiga läbi elektrilise klapi, aga seda vaakumit sinna ei teki miskipärast kusagilt???Mootoril on eraldi vaakumpumpki olemas, eks tuleb sealt siis alustada otsimist. Pidurivõimendi saab kah sealt vaakumi, see siiski töötab...
Re: Ssangyong Musso
nii, vaakum üles leitud, aga rummu tihendid kahjuks ei pea niipalju, et lukku lülitada...
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
Jutud Musso teemal
Mul samasugune liikur soetatud, esialgu sulle selle küljest veel midagi ei paku, küll aga võiksime kogemusi jagada omavahel kui sobib. Tegin muude maasturite alla ühe sellenimelise teemagi...Aga mõned küsimused:Auto 96a. 2,9d 73kw.
Tel. 58004242
Kas sul 4WD töötab probleemivabalt?
On sel masinal mingi difrilukk kah üldse olemas?
Palju rehvides rõhku hoiad?
Kui suur keskmine kütusekulu on?
Tervitades
Kalev.
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
Vahepeal sai teiste masinatega liigutud, aga nüüd hakkab porisem aeg tulema...
Tegelt kadusid suve algul suunatuled ja polnud aega-viitsimist tegeleda. Sain nüüd ühe targema appi ja 3 tundi läks temalgi...Proovisin viimati uut haagist järgi ja midagi seal ei klappinud, et tuled ära kadusid. Viga oli siis kuuma(lühist) saanud ohutulede lülitis...Mingi klemm sulas plasti sisse ja enam ei andnud ühendust.
Tegelt kadusid suve algul suunatuled ja polnud aega-viitsimist tegeleda. Sain nüüd ühe targema appi ja 3 tundi läks temalgi...Proovisin viimati uut haagist järgi ja midagi seal ei klappinud, et tuled ära kadusid. Viga oli siis kuuma(lühist) saanud ohutulede lülitis...Mingi klemm sulas plasti sisse ja enam ei andnud ühendust.
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
Kui nüüd veel lisada mis vahepeal juhtunud, siis hakkas jooksma radikas(sai keemiaga paigatud), akul 1 purk enam tihedust ei taastanud=starter ei reageerinud enam(aitas uus aku ja kohe käivitus). Avastatud probleeme jagub veelgi, aga eks ikka omas järjekorras tuleb kõige hädalistematega tegeleda....
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
-
- Mudder
- Postitusi: 94
- Liitunud: L Veebr 07, 2009 11:38 pm
- Asukoht: kuressaare
Ssang yang on tohutult pull massin minuarvates , endal pole olnud aga heal tuttaval on , ta on küll selline vanem härra aga ta on masinaga sõitnud oma 8 aastat kindlasti , aga tema rääkis et tal oli kohe esimesel aastal läinud käimar ja muud pulli on ka saanud, enne talve ta käis teeninduses , kus siis härrad võtsid esimesed rattad alt ära ja keerasid siis nagu esimese veo taha. Aga muidu mitte ühtegi halba sõna masina kohta , kuigi olen antud isendiga ainult linnas sõitnud alguses oli ikka jube jänt see , et manuaal kastiga masinal peab enne käivitamist siduri silmini alla vajutama , alguses olin suht segaduses keera süüdet aga masin ep tee teist nägugi , aga jah edu sulle siis massinaga ja kindlasti tuleb sul sealt veel üllatusi nagu vande pillidega ikka. Aga veel selline mõttetera , et ära radikat keemiaga paika see teeb paksu pahandust. Parem lase mõnel hakkajal mehel see kinni joota voi vaata uus. Jaksu ja jõudu
Oh sa issand , mul on Nissan
Tänud, et viitsisid midagi kommenteeridagi Vähemalt keegi pani tähele...
Ega mul enda masinalgi esiveo lülitus siiani ei tööta, aga ma olen vea jälile saanud ja kordategemine seisab ainult aja taga...
Masin on sees istudes nagu iga teine sõiduautogi ja üsna mugav. Sõites tuleb rehvirõhk enda järgi mugavaks lihtsalt timmida. Paremad võiksid olla pidurid, eriti korduval pidurdamisel tundub jõud kaduvat, aga ega ma neid veel ise üle ka pole vaadanud.
See siduri vajutamise nõue tuleneb käivitamise ohutusest ja samasugune on mul ka ameerikamaal valmistatud Hondal olemas.
Ega mul enda masinalgi esiveo lülitus siiani ei tööta, aga ma olen vea jälile saanud ja kordategemine seisab ainult aja taga...
Masin on sees istudes nagu iga teine sõiduautogi ja üsna mugav. Sõites tuleb rehvirõhk enda järgi mugavaks lihtsalt timmida. Paremad võiksid olla pidurid, eriti korduval pidurdamisel tundub jõud kaduvat, aga ega ma neid veel ise üle ka pole vaadanud.
See siduri vajutamise nõue tuleneb käivitamise ohutusest ja samasugune on mul ka ameerikamaal valmistatud Hondal olemas.
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
-
- Mudder
- Postitusi: 94
- Liitunud: L Veebr 07, 2009 11:38 pm
- Asukoht: kuressaare
Mul oli ka piduritega jama , mul on Terrano aga see selleks oli ka jah jama ja tagumine vasakpoolne pidur hakkas hirmsalt saagima ja yuli välja et klotse pole küljeski nagu ja siis hakkas mulle ka selguma , et kui ma 2 korda pidurit vajutasin oli tulem hrmus nott piduri õli torule oli pime ette pandud. Niiet ma arvan et võid ka umbes et uute pitridega arvestama. Aga oled sa muidu proovinud ka , et kuidas ta maastikul edasi ka rügab?
Oh sa issand , mul on Nissan
-
- Mudder
- Postitusi: 94
- Liitunud: L Veebr 07, 2009 11:38 pm
- Asukoht: kuressaare
-
- Mudder
- Postitusi: 94
- Liitunud: L Veebr 07, 2009 11:38 pm
- Asukoht: kuressaare
musso
sai ka endale selline tundmatu loom muretsetud.aastast 99 ja 2.9d.esialgu olen nagu rahul.probleeme valmistab aga endise omaniku poolt palgatud taskulambielektrik,kes on lihtsalt asju parandanud.lõiganud läbi niipalju kaableid kui vähegi võimalik.võibolla ei olnud muid tööriistu käepärast.hetkel otsin kus asub peeglite soojendus relee.ehk keegi teab.
PARIM ON SEE MIDA MEIL EI OLE
PARIM ON SEE MIDA MEIL EI OLE
Musso
Jõudu!
Omal kah 95`a isend. Esisillast... pole mõtet muule kulutusi teha , kui panna manuaallukud. Kindel värk ja omal kestab nüüd aastaid. Tuleb küll korra õue ronida sisse keeramiseks, kuid see ka ainuke miinus. Peaksid sobima Patroli..või mingi muu Nissani lukud vist. Ise ei mäletagi täpselt. Sai endisest Pleionest muretsetud ning usun, et sealt laomehe käest saab ammendava info. Paar nurka tuli küll kuskil maha lasta, kuid üldiselt oli asi lihtne. Ise sõitnud peamiselt jahil-maastikul ning siiani vastu pidanud. Silla jama kõige suurem oligi, aga see tuleb kindlat manuaalseks teha....läbi käidud värk ja selle auto kõige nõrgem koht. Ilma neliveota ikka nutune..Mootor tikksunud mureta ning ainult õli vahetanud. All Goodrichi maastikukummid. Suur häda praegu tagumise kardaaniristiga. Kusagilt pole saada...ehk keegi teab...
Omal kah 95`a isend. Esisillast... pole mõtet muule kulutusi teha , kui panna manuaallukud. Kindel värk ja omal kestab nüüd aastaid. Tuleb küll korra õue ronida sisse keeramiseks, kuid see ka ainuke miinus. Peaksid sobima Patroli..või mingi muu Nissani lukud vist. Ise ei mäletagi täpselt. Sai endisest Pleionest muretsetud ning usun, et sealt laomehe käest saab ammendava info. Paar nurka tuli küll kuskil maha lasta, kuid üldiselt oli asi lihtne. Ise sõitnud peamiselt jahil-maastikul ning siiani vastu pidanud. Silla jama kõige suurem oligi, aga see tuleb kindlat manuaalseks teha....läbi käidud värk ja selle auto kõige nõrgem koht. Ilma neliveota ikka nutune..Mootor tikksunud mureta ning ainult õli vahetanud. All Goodrichi maastikukummid. Suur häda praegu tagumise kardaaniristiga. Kusagilt pole saada...ehk keegi teab...