ZIL ohvrõudimiseks?

Rohkem või vähem eksootilised mudelid ja margid.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
Timo
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: L Nov 27, 2004 11:56 am

ZIL ohvrõudimiseks?

Postitus Postitas Timo »

Lihtsalt huvi pärast küsin, kas keegi siinolijatest kasutab maastikul müttamiseks ka ZIL-i, kas see 6 rattaga mölakas oli 133 vist, et peaks ka ju vägev maastikumees olema. Ja kui kellelgi ongi, millised on emotsioonid, on äkki piltegi?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Sillad alt, vints ette, sile plaat alla eest-taha, pikalt trossi ja tuld!
+372 5028488
Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

Selle 6 rattaga mölaka kood on Zil 131 ja viimati müüdi neid osta.ee kaudu, müüjaks Tallinna lennujaam. Omad kogemused 20 aastat vanad ja Siberist, kõvad tegijad, aga ropult janused. Leiad vahest ehk elektrimeestelt mõne isendi, enamuse vist metsavennad kärudeks teinud.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Vaata klaperjahi pilte ja videod, seal oli üks Zil 157 muuhulgas esindatud.
Näiteks siin: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/klaperjaht2004

Ega ta nüüd metsas küll mingi eriline tegija ei ole. Pöörderaadius suur ja tohutu raske, laius ja kõrgus mängib ka oma osa. Samas kui piisavalt hõre mets, siis miks mitte :)
Ilma vintsita ei kipuks sellega kahtlasesse kohta ronima. Üksi lageda peal pole ka kuigi meeldiv kinni istuda (omad kogemused :twisted: ).

Muide sel aastal peaks mõnedel võistlustel ka veoautoklass esindatud olema. Lumetormil kahjuks veel mitte :(
Timo
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: L Nov 27, 2004 11:56 am

Postitus Postitas Timo »

Pagan see sitapatarei kopa ratastega 66 on seal tegija. Silm puhkab.... :twisted:
Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

Kes annab teada, kust see 66 need kaarkummi veljed on saanud või kuidas need tehtud on ?
Probleem selles, et kaarkumm ise 20" ja kinnitusavad veljel Zil-i omad (8 auguga ), 66-le vaja kinnitus Gaz-i oma. Äkki on ka vanast ajast originaal olemas?
Tahaks oma grusale sellist jooksu alla saada.
Daniel
Fitting 44"
Postitusi: 402
Liitunud: T Veebr 25, 2003 4:10 pm
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel »

jr kirjutas:Sillad alt, vints ette, sile plaat alla eest-taha, pikalt trossi ja tuld!
JR-il on täiesti õigus .... aga samas selle loogika kohaselt annaks igast autost tõsise offrõudija teha 8)

mis aga zil-i puutub siis tal pole minuteada difri lukke sillas
ja nende 6x6 veoskeemiga see jama et keskmised rattad kaevavad tagumistele pidevalt valli ette -
mis aga ei lihtsusta kuidagi läbivust.
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Daniel kirjutas:ja nende 6x6 veoskeemiga see jama et keskmised rattad kaevavad tagumistele pidevalt valli ette -
mis aga ei lihtsusta kuidagi läbivust.
Kui vaadata:
http://www.4x4.ee/driveouts/2004/gallery/album40

Siis ei saa 6x6 üle küll kurta.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Daniel
Fitting 44"
Postitusi: 402
Liitunud: T Veebr 25, 2003 4:10 pm
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel »

tagumised topeltsillad on siiski ainult kandejõu suurendamiseks -
mitte maastiku läbivuse parandamiseks :wink:
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui on kuhu haakuda, siis on vast topeltsillast kasu ka ikka.
+372 5028488
xam
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: P Mär 14, 2004 5:08 pm

Postitus Postitas xam »

no endal küll otsesed kogemused puuduvad nii 157 kui ka 131-ga kuid niipalju kui kuulnud olen siis pidi olema 157 oma läbivuselt parem ja just selle poolest et tal on madala pöördega rahulik ja mitte liiga võimas mootor, mis ei suuda rattaid sisse kaevata. kiire tsekk raamatusse andis ka info et 157 on kergem :roll: nii et ka see plussiks :wink: .
topeltsillast on tõenäoliselt kasu ikka sinnamaani kuni ratastel pidavust on eks kui juba nii suure autoga kinni oled siis ikka oled :thumb: , samas jällegi on ju autol ka suurem kontaktpind mis jällegi peaks vähendama erisurvet (teoreetiliselt :para: ) nii et mine sa tea, eks katsetamise värk ole kuid lahe ja huvitav kindlasti :thumb:
xam
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: P Mär 14, 2004 5:08 pm

Postitus Postitas xam »

[quote="jr"]Sillad alt, vints ette, sile plaat alla eest-taha, pikalt trossi ja tuld![/quote]
ja siis rooli taga ära unusta seda tegemast :driving
mina olen siis raja ääres :yupikaye
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Daniel kirjutas: mis aga zil-i puutub siis tal pole minuteada difri lukke sillas
ja nende 6x6 veoskeemiga see jama et keskmised rattad kaevavad tagumistele pidevalt valli ette -
mis aga ei lihtsusta kuidagi läbivust.
Ei ole lukke jah, on ainult tagasildade vaheline difri blokk ja vaba difriga reduktorid.
Sealt kraavist kus zil kinni jäi ja meeletud rööpad ette kaevas, läks 66 kui balletitantsija üle ja vintsis zil´i välja. Ural oma suurema papu ja lukkudega on natuke tegijam aga sedapalju raskem.
Vasta

Mine “Muud maasturid”