ZIL ohvrõudimiseks?
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
ZIL ohvrõudimiseks?
Lihtsalt huvi pärast küsin, kas keegi siinolijatest kasutab maastikul müttamiseks ka ZIL-i, kas see 6 rattaga mölakas oli 133 vist, et peaks ka ju vägev maastikumees olema. Ja kui kellelgi ongi, millised on emotsioonid, on äkki piltegi?
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Vaata klaperjahi pilte ja videod, seal oli üks Zil 157 muuhulgas esindatud.
Näiteks siin: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/klaperjaht2004
Ega ta nüüd metsas küll mingi eriline tegija ei ole. Pöörderaadius suur ja tohutu raske, laius ja kõrgus mängib ka oma osa. Samas kui piisavalt hõre mets, siis miks mitte
Ilma vintsita ei kipuks sellega kahtlasesse kohta ronima. Üksi lageda peal pole ka kuigi meeldiv kinni istuda (omad kogemused ).
Muide sel aastal peaks mõnedel võistlustel ka veoautoklass esindatud olema. Lumetormil kahjuks veel mitte
Näiteks siin: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/klaperjaht2004
Ega ta nüüd metsas küll mingi eriline tegija ei ole. Pöörderaadius suur ja tohutu raske, laius ja kõrgus mängib ka oma osa. Samas kui piisavalt hõre mets, siis miks mitte
Ilma vintsita ei kipuks sellega kahtlasesse kohta ronima. Üksi lageda peal pole ka kuigi meeldiv kinni istuda (omad kogemused ).
Muide sel aastal peaks mõnedel võistlustel ka veoautoklass esindatud olema. Lumetormil kahjuks veel mitte
JR-il on täiesti õigus .... aga samas selle loogika kohaselt annaks igast autost tõsise offrõudija tehajr kirjutas:Sillad alt, vints ette, sile plaat alla eest-taha, pikalt trossi ja tuld!
mis aga zil-i puutub siis tal pole minuteada difri lukke sillas
ja nende 6x6 veoskeemiga see jama et keskmised rattad kaevavad tagumistele pidevalt valli ette -
mis aga ei lihtsusta kuidagi läbivust.
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui vaadata:Daniel kirjutas:ja nende 6x6 veoskeemiga see jama et keskmised rattad kaevavad tagumistele pidevalt valli ette -
mis aga ei lihtsusta kuidagi läbivust.
http://www.4x4.ee/driveouts/2004/gallery/album40
Siis ei saa 6x6 üle küll kurta.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
no endal küll otsesed kogemused puuduvad nii 157 kui ka 131-ga kuid niipalju kui kuulnud olen siis pidi olema 157 oma läbivuselt parem ja just selle poolest et tal on madala pöördega rahulik ja mitte liiga võimas mootor, mis ei suuda rattaid sisse kaevata. kiire tsekk raamatusse andis ka info et 157 on kergem nii et ka see plussiks .
topeltsillast on tõenäoliselt kasu ikka sinnamaani kuni ratastel pidavust on eks kui juba nii suure autoga kinni oled siis ikka oled , samas jällegi on ju autol ka suurem kontaktpind mis jällegi peaks vähendama erisurvet (teoreetiliselt ) nii et mine sa tea, eks katsetamise värk ole kuid lahe ja huvitav kindlasti
topeltsillast on tõenäoliselt kasu ikka sinnamaani kuni ratastel pidavust on eks kui juba nii suure autoga kinni oled siis ikka oled , samas jällegi on ju autol ka suurem kontaktpind mis jällegi peaks vähendama erisurvet (teoreetiliselt ) nii et mine sa tea, eks katsetamise värk ole kuid lahe ja huvitav kindlasti
Ei ole lukke jah, on ainult tagasildade vaheline difri blokk ja vaba difriga reduktorid.Daniel kirjutas: mis aga zil-i puutub siis tal pole minuteada difri lukke sillas
ja nende 6x6 veoskeemiga see jama et keskmised rattad kaevavad tagumistele pidevalt valli ette -
mis aga ei lihtsusta kuidagi läbivust.
Sealt kraavist kus zil kinni jäi ja meeletud rööpad ette kaevas, läks 66 kui balletitantsija üle ja vintsis zil´i välja. Ural oma suurema papu ja lukkudega on natuke tegijam aga sedapalju raskem.